غنی 4 ساعت کار بدرد بخور کند نه 16 ساعت
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۱    ۱۳۹۶/۴/۲۶ کد خبر: 135980 منبع: پرینت

حکومت کنونی توان و ظرفیت مدیریت سیاسی و امنیتی افغانستان را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالمنان شیوای شرق، عضو جریان تازه ایجاد شده محور مردم افغانستان درباره کار 16 ساعته رییس جمهور در روز گفت: 16 ساعت کار کردن خلاف علم مدیریت است. این حرف از سوی جناب مرتضوی بخاطر این گفته شده که وی سخنگو باقی بماند. سن و سال و توان فیزیکی رییس جمهور ایجاب نمی کند که 16 ساعت در روز کار کند، وی 4 ساعت کار کند اما کار بدرد بخور!

شرق می گوید: کسانیکه مدعی هستند علم اقتصاد، سیاست و حکومتداری می دانند نباید این شعارهای میان تهی را سر بدهند. چه کار 16 ساعته ای در دو سال بوده که نتیجه ای از آن ندیده ایم؟

عضو جریان محور مردم تریبون اپوزیسیون ایجاد شده را خواهان اصلاحات جدی در نهادهای امنیتی می داند اما می افزاید اصلاحات اینطور نباشد که احمد جای محمود رابگیرد و محمود بجای احمد بنشیند. حقیقت این است که حکومت کنونی توان و ظرفیت مدیریت سیاسی و امنیتی افغانستان را ندارد.

وی افزود: حکومت در فقدان یک طرح سازنده برای کشور بسر می برد، تمام قراردادها در یک کمیته که شفاف نیست گرد می شود و به باد می رود و زمین ها به قیمت ناچیز معامله می شود . متاسفانه که این حکومت در قفس باد جمع می کند و در هاون آب می کوبد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   کار شانزده ساعته رهبران کشور ها در اکثر کشور ها معمول است.
در بیست و چهار ساعت،هشت ساعت خواب کافی است.اکثر رهبران آخر هفته نیز کار میکنند.
تنها در جریان رخصتی های سالانه شان که معمولاً دو و یا سه هفته است،کار نمیکنند.

>>>   پارسابل گفت 18 ساعت کار میکنم حالا چرا دو ساعت را کم کرده؟؟ درینجا هم تقلب؟؟

>>>   از يك إنسان مريض روحي و مريض سرطاني كه باره تداوي شيمائي شده باشد و كهن سال متقاعد باشد چه توقع داريد، اشرف غني اگر خدمت ميخواست چرا در جواني در افغانستان و يا دوران جهاد خدمت نميكرد، حالا از دوران تقاعد خود ميراث اجداد خود را جمع ميكند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است