هزینه 500 پروژه وزارت معارف حیف و میل شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۴    ۱۳۹۶/۴/۲۶ کد خبر: 135983 منبع: پرینت

کار بیش از 500 پروژه مربوط به وزارت معارف بدلیل فساد متوقف گردیده است.

اسدالله حنيف بلخى سرپرست وزارت معارف در نشست حسابدهی مدنی، اصلاحات در عرضه خدمات عامه و مبارزه با فساد گفته است که در حال حاضر کار 500 پروژه اعمار مکتب که پول کامل آن پرداخت شده است در سراسر کشور متوقف شده است. در این پروژه ها فساد وجود داشته و پول این از سوی افرادیکه قبل از وی در این سمت بوده اند حیف و میل شده است.

بلخی گفته است که برای تکمیل پروژه های یاد شده به 9 میلیون دالر پول نیاز است که از وزارت مالیه تقاضا شده است اما تاکنون پاسخ مثبتی دریافت نکرده اند.
گفتنی است که بلخی در ماه عقرب سال 95 بدلیل مصرف کم بودجه از سوی مجلس نمایندگان سلب صلاحیت شد و اکنون به عنوان سرپرست در این وزارت فعالیت می کند.

این نشست حسابدهی مدنی از سوی نهاد دمکراسی انترنشنل راه اندازی شده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
معارف
بلخی
نظرات بینندگان:

>>>   پول های ساخت مکاتب را فاروق وردک عضو فعال و برجسته حزب گلبیدین دزدی کرده و اکنون بحیث مشاور خاص اشرف غنی است و با امدن گلبیدین در داخل مملکت دیگر کسی از فاروق وردک اصل نپرسیده که پول های اختلاس شده وزارت معارف را دوباره تسلیم میکند یا خیر اکنون شب و روز در خدمت گلبیدین است و پهلو پهلویان قدم میگذارد چون دزدی کلان را کرده و از ساخت وساز مکاتب جلوگیری کرده مکاتب خیالی و معلمین خیالی و متعلمین خیالی راپایه گذاری کرده و خواست ای اس ای را عملی کرده مورد تفقعد و نوازش گلبیدین خان نماینده ای اس ای در کابل قرار دارد .

>>>   افراد قبل از جناب بلخی این کار را کرد و این مقدار 9 ملیون دالر را کی برایش تخمین زده؟ هههههه
بخیالم که بین خودش و عطاچور 50/50 تقسیم میشه.

>>>   از پاروق وردک کی پرسان میکند واسط اش کلان است ؟ زمانیکه گلبدین نبود که پرسان کرد درین موضوع گلبدین هیچ کاری ندارد از اصل نفر پرسان کنیدکه شعارش مبارزه با فساد است مگر این فساد نیست مزاق است ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است