کاریکاتور آخر هفته پنجشنبه 29 سرطان 96
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۶    ۱۳۹۶/۴/۲۹ کد خبر: 136134 منبع: پرینت




این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاریکاتور
محقق
نظرات بینندگان:

>>>   از حادثه هویداست که هیچ گونه شکی نسیت که نخستین اقدام یکی از اعضای این ائتلاف نامشروع نجات یک عروس و سه فرد دیگر بود.
پ ن از کابل

>>>   ایجاد ایتلاف برای کشتن مردم

>>>   دلیل اصلى عدم توزيع شناسنامه برقى این است.
ترکیب ملیت ها در سال ۱۹۷۹
براساس نفوس شماری حکومت وقت کابل به رهبری نور محمد تره‌کی وحفیظ الله امین ، در سال 1979 میلادی ترکیب قومی ملیت های ساکن کشور ما به قرار ذیل ارائه شده بود.
تاجیکان 42 درصد
پشتون ها 34 درصد
هزاره ها 14 درصد
ازبکها وترکمانها 7 درصد
دیگران 3 درصد (1)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(1) ــ رجوع شود به کتاب :
" مناسبات شوروی با افغانستان از همکاری تا اشغال (1947 تا 1984 میلادی) "
نویسنده : پیرمیژ (PIERRE METGE) فرانسوی ، (CIERPES , Paris , 1986) ، ص 28 .

از برگه : دکتر کامجو

>>>   واقعا مشاور امنیت ملی ما نابغه ومتفکر سوم جهان است همه جنگ سالار هارا بدام انداخت یکی را توسط ایشچی دیگرش را بنام قتل عروس گروه دیگر را توسط وارثین شهدای جنبش روشنائی ،
اتمر صاحب تجربه کاردر خاد نجیب رادارندوخاد در دسیسه بازی خیلی ماهر بود

>>>   هم خیانت کنید وهم دیگران را بدنام عجب راست است اگر از سرک خانه محقق تیر شوی نگهبانانش با زشتی برسان میکنند که کجا میروی این ها که ....این وطن استند چر اینقدر نگهبان بشردوست ندارد چرا که نه خیانت کرده ونه از کسی ترس دارد اگر ....نیستین چرا اینقدر ترس دارید

>>>   عجب کارتونیست بی خبر از دنیا !
عروس توسط بچه مامایش که خواستگارش بوده کشته میشود اما کارتون محقیق را نشان میدهد که گویا علت قتل است. گناه محقیق انیست که قتل در سرک که خانه اش در آن موقعیت دارد صورت گرفته و محافظین ایشان کارمندان قطعه رجال بر جسته مربوط به ریاست عمومی امنیت ملی اند .اصل داستان چگونه است ؟
دو بچه ماما هردو خواستگار این عروس نا مراد بوده اند و درینمورد سخت در رقابت با هم . درین شب بچه ماما که نتوانسته به این وصلت دست یابد از روی عقده و خصومت زمینه قتل این عروس راکه پیشه اش نرسینگ بوده مساعد و وی را به قتل میرساند. البته مادر عروس نیز در مورد تشدید اختلافات میان پسران ماما نقش منفی داشته اند که این همه در اینده نزدیک توسط ارگان های کشفی و جرمی به اثبات خواهد رسید اما بد بختانه در کشور ما روزانه به جای یک حرف درست هزاران دروغ و اتهام بسته میشود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است