پاکستان ولسوالی لعل پور را راکت باران کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۶/۴/۳۱ کد خبر: 136159 منبع: پرینت

نظامیان پاکستانی ولسوالی لعل پور ولایت ننگرهار را هدف 6 راکت قرار داده اند.

حضرت حسین مشرقی وال، سخنگوی فرمانده پولیس ننگرهار می گوید این حمله های راکتی خسارت های مالی در پی داشته است اما پولیس مرزی تاکنون در اینباره اظهارنظر نکرده اند.

گفته می شود که این حمله ها تلفات انسانی بدنبال نداشته است.

مسوولان حکومتی می گویند که در اثر حمله های راکتی پاکستان بر مناطق مرزی ننگرهار تاکنون صدها خانواده بیجا شده اند و در محلاتی که مردم ساحه را ترک کرده اند، نیروهای پاکستانی پیش آمده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات پاکستان
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   جنگ مبني بر آجنداي معيني به شمال منتقل شد.
جنگجويان از مجاري مختلف به شمال منتقل شدند. جنگ افزارها از زمين و هوا براي شان تسليم داده شد.
اكنون هزاران تروريست در قالب همين آجندا از بدخشان شروع تا تخار و كندز و بغلان و فارياب و سرپل و جوزجان و حتا مزار، با تجهيزات فراوان و زمينه هاي محلي، مي جنگند و هر ساعت فاجعه مي آفرينند.
اما خطرناك تر از ظاهر جنگ در شمال، آجندا و أهداف پنهان و شوم اين جنگ است.
مردمان شمال، با پديده جنگ و مقاومت و دشواري آشنايي زياد دارند؛ نابودي تعدادي از تروريست هاي أجير و تصرف پايگاه هاي آنها براي شان موضوع ساده يي ست.
اما جنگيدن در برابر أهداف و آجنداي پنهان، بازي بزرگ و توطئه سازمان يافته كه نمي خواهد تروريستان در شمال از بين بروند و مناطق تحت سيطره شان پاك شود، بسيار مشكل است.
اين اهداف و آجنداي پنهان نه تنها اجازه نابودي طالبان تروريست و ديگر تروريستان را در شمال نمي دهد، بلكه به تقويت اين گروه ها و حفظ مناطق شان مي كوشد.
توطيه يي كه در بغلان جريان دارد؛ توطيه و بازي بزرگي كه در بدخشان و كندز مديريت مي شود، از همين اهداف شوم و آجنداي پليد آب مي خورد.
جنگ و ناامني سراسر شمال كشور را فرا گرفته است. روزانه ده ها جوان و طفل و زن در بغلان و بدخشان و كندز و تخار و ولايات مختلف شمال، شهيد مي شوند.
غفلت و بي برنامه گي بزرگان شمال كشور، سردرگمي و پراكندگي نسل جوان و ناآگاهي مردم از آجنداي شوم جنگ در اين مناطق، زمينه ساز تقويت و گسترش جنگ شمال مي باشد.
دشمن از زمينه هاي محلي و ناآگاهي و فقر مردم بهره فراوان مي برد. نزديك است دشمن اصلي ولايات مختلف شمال مردمان همين ولايات شوند. اكنون سرباز طالب و داعش در شمال، فرزندان همان آب و خاك هستند. اين بسيار خطرناك و كشنده است.
دشمن در ذهن و زندگي ما با هر بهانه و دليلي لانه كرده است، ديگر نياز به جنگجويان خارج از اين مناطق ندارد.
تفكر افراطي، ذهنيت حذف و ترور در خانه هاي ما در شمال نهادينه شده است. اين معضل ساده يي نيست. سال ها در قالب اهداف و آجنداي مشخصي كار شد تا گپ بدينجا كشيد.
اين جنگ با درهم آميختگي كه دارد و آجندايي را كه حمل مي كند، از ما قرباني زيادي مي گيرد. نابود مان مي كند.
بايد كاري كنيم. چاره يي بينديشيم.
هوشمند فرارودي

>>>   کرزی و غنی و اتمر و همه این بی ....ها خراب کدن وطن ره

>>>   وقتی وزارتی به نام اطلاعات و فرهنگ نمی داند که به جای برنامه آینده ( پلان فیوچر ) می نویسد، پاکستانی ها چرا نتوانند با قیماق ( ملک پک ) فرهنگ ما را غنی بسازند ؟!
تاسف به حال این کشور که همه دار و ندار وزارت اطلاعات و فرهنگ اش تنها یک ساختمان سنگی با لوحه خوش آب و رنگ ( وزارت و اطلاعات و فرهنگ است ) .
همگانی کنید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است