آمریکا می خواهد که پاکستان افغانستان را ناامن کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۱    ۱۳۹۶/۴/۳۱ کد خبر: 136208 منبع: پرینت

هر روز نمونه ها و مواردی به افشا می رسد و به ظهور می آید که پاکستان در حقیقت پناهگاه خوبی برای ناامن کنندگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، رحمت الله بیژن پور، آگاه مسایل سیاسی در برنامه «مثبت و منفی» گفت: آمریکا با افغانستان پیمان امنیتی امضا کرده است و طبق این پیمان تعهد داده است که اگر کشوری به افغانستان حمله کند و امنیت آن را به خطر بیندازد با آن برخورد کند اما سال ها است که برای ما و جهانیان اثبات شده است پاکستان مردم افغانستان را عذاب می دهد اما آمریکا آن رانادیده می گیرد. هر روز هم نمونه ها و مواردی به افشا می رسد و به ظهور می آید که پاکستان در حقیقت پناهگاه خوبی برای ناامن کنندگان است.

وی افزود: جامعه بین المللی و آمریکا می خواهند ذهنیت عامه را از حوزه طالبان و حوزه گفتمان قبلی که به یک مرحله رسیده بود معطوف به یک بازی جدید کنند و شبکه حقانی که شبکه ای است نیرومند وارد بازی می شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اینطور است چرا از پرداخت پنجاه ملیون دالر انصراف کرد؟؟

>>>   چقدر ساده است که ما ملامتی خود را و گناهان خود را به گردن پاکستان، ایران و یا کشور های دیگری بیندازیم و خود را تبریه کنیم... مهر زدن و تاپه زدن نیز چقدر مفت و ارزان است!
هر کسی که هر چیز خرابی گفت و یا کار خرابی کرد، آن را غیر افغان و غیر مسلمان و گماشته خارجی ها می دانیم، یعنی هیچ افغان و مسلمان گناهی مرتکب نمی شود و یا مرتکب خیانت و جنایت نمی شود

>>>   ‎Bahrom Khorosoni‎ aan Ayendagan
ازپسر ملا خبیث الله آخند ؛ هوران وغلمان های بهشتی استقبال گرمی نمودند...!
اخبار حاکی از اینست که رهبر طالبان افغانی مولوی حیبت الله آخندزاده فرزند خویشرا در ولایت هلمند خود کفانک نمود وبا داشتن یک کلی در واسکت انتهاری اش به دیدار هوران وغلمانان فرستادند.

>>>   جان بس، نماینده خاص ترامپ در افغانستان که تجربه ۳۰ سال دیپلوماسی را در کشورهای گوناگون اسلامی و غیر اسلامی دارد. برعکس سفیر یا نماینده غنی احمدزی (آقای محب) در آمریکا، یک کامپیوتر کار و تجربه یک هفته کار سیاسی را در وزارت خارجه قبل از فرستادنش به آمریکا نداشته است. فقط سند غلجایی داشتن و نزدیکی به حلقه ارگ او را به این مقام رساند. حالا چی طوری روابط ما با جهان بهبود پیدا کند!؟ چرا ایران و پاکستان را فحش می دهیم؟
#احمد_شاه_فرید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است