حکمتیار: از این حکومت شاریده صلح می خواهید؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۰    ۱۳۹۶/۵/۴ کد خبر: 136376 منبع: پرینت

حکومت حتی در تامین امنیت ارگ هم ناتوان است.

به نقل از طلوع، گلبدین حکمتیار در سخنرانی در اقامتگاهش با تاکید بر حل معضل جنگ از طریق گفتگو بیان کرده است که "از چه کسی صلح می خواهید، از روس ها، آمریکایی ها، ناتو یا این حکومت از هم شاریده؟ این دولت از پس امنیت کابل بر نمی آید و حتی از تامین امنیت ارگ هم عاجز است."

حکمتیار گفته است که این هم یک حقیقت است که در این جنگ نه دولت و نه نیروهای خارجی می‌توانند پیروز شوند، این جنگ برنده ندارد.

وی همچنین آوازه‌ها درباره سهم گرفتن این حزب در حکومت رد می‌کند و می‌گوید که سهم داشتن در حکومت مشروط به بهبود اوضاع خواهد بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رهبر حزب اسلامی
حکومت وحدت ملی
نظرات بینندگان:

>>>   اگر این حکومت ناتوان هست تودلقک چرا صلح کردی ؟
اریامهر ازکابل

>>>   کسی که خود درکشتارمردم بیچاره نقش اجراکننده راداشته باشد شامل کردن دردولیت فاشستی جفا درحق شهداملکی وبخصوص نیروهای قهرمان دفاعی است .
بعدآاین جللاد تسلیمی معلوم شد که اجیر امریکا بوده که توسط دودختراش درسفارت امریکا رفت وآمد نموده دردسکوتیک داخل سفارت چه کارهای راکرده باشد این دخترجان گلی بی دین هه هه هه وبعضی اوقات مثل صاحب خانه صحبت مینماید که آدم واقعی خجالت میکشد.
متاسفانه حکومت که سهم دار این جنایت کاراست نه خواست افراد این گروه راخلع سلاح نماید تابتواندبدیلی برای دیگرمجاهدین باشد . ولی بازهم مردم ربوده شده دزدی .قتل آدم ربای به عوج خود رسیده.
آبشاری"***

>>>   بلی همین حکومت شاریده که حکمتیار صاحب را مجبور به تسلم کرد. یک تسلمی آدم است
بدخشانی

>>>   بود ونبود گلبیدین در حکومت در ارتباط صلح و ثبات کشور هیچ تاثیری ندارد زیرا تمام اشخاص با نفوذ حزب اسلامی گلبیدین در هفده سال در حکومت گذشته وحالیه پست های کلان دولت را در اختیار داشتند ودارند واز بودن گلبیدین وهمراهان اش کردن نبود انها در حکومت بیشتر بخیر مردم و مملکت است واز روزیکه گلبیدین وارد شهر کابل شد انتحاری ها و انفجاری ها با تلفات بزرگ ان بوقوع پیوسته است گلبیدین اکنون در داخل مملکت به امن نشسته واز دارایی بیت المال تمام مصارفات اش صورت میگیرد و همه چیز در خدمتش قرار داده شده این جاسوس پاکستان نمک بحرام افغانستان حال سخنگوی طالبان واز جمله مبلغین ان گروه مزدور مانند خودش در رسانه ها صحبت میکند و دست بالا طالبان را نشان میدهد تا رویه نیرو های مسلح ومردم ما را تحت تاثیر قرار داده باشد خاین خاین است .

>>>   اگر شاریده است چرا با آن یکجاشدی؟

>>>   بارک الله مردی کردی

>>>   این دولت آنقدر ناتوان وبیچاره است که به کفته حکمتیار تامین امنیت خود. را در چهار دیواری ارک ندارد پس ای مردم افغانستان دست بدست هم دهید و واقعآ بی غرضانه وبیطرفانه دور هم جمع شوید و وطن کمک کنید نظام را به جای خودش باقی بگزارید ،چون از بین رفتن نظام باعث از هم کسیخته شدن همه اقشار دولتی ومردمی میگردد ،به نظر من سخن نیک حکمتیار کفته وباید عمل شود. .
عبدالله ریحان

>>>   این وطن از دست تو امر مسعو د ویرا ن گرید
اگر نه امریکا چطور سرخدش به این ملک می امد

>>>   این .....به ظاهر ضد آمریکایی بسیار بی حیا است که از لابی گری دختران جوان و جذاب خود در سفارت امریکا و مکان ها دیگر هم شرم ندارد و داماد بی غیرتش چندروز قبل با بسیار بی شرمی بر دیگران تهمت میبست ، در گذشته بسیار اشتباه شد که سرش زیر بالش نشد تا این نوکر زنده است به کار های نا روا دست میزند به هر کس تهمت میزند حتی دوروپیشش نیز از حیا بهره یی ندارند راستی هم بعضی افراد ذاتآ بی حیا و بی عفت اند چون دوره های خراب را گذشتانده اند و عقده مند اند دوره های نو جوانی را به زانو نشسته اند ویارای برخاستن را ندارند. در ۱۷ سال حساس ترین پست های دولتی از حزب همین شرف باخته بود که مسیر درست دولت را با مشوره های نادرست شان به انحراف کشاندند هر وقت دولت خواست به مردم خدمت کند عملن مانع شدند و کار شکنی کردند جنگ را شعله ور ساختن تااین بی وجدان فرخته شده به هدف خود برسد از لست سیاه ساختگی بیرون شود امریکا اورا ببخشد و به آغوش بگیرد او مستقیم در تصمیم گیری ها دخیل بود قراین نشان میدهد که تمام اشخاص و افرادی که دست بوسی این جنایتکار تشریف برده بودند در طول همین سالها ازین وطن فروش دستور میگرفتند و از دولت معاش اخذ مینمودند از غنی گرفته تا پا‌ئینترین چک چکی دولتی در بند این حیوان است خدا میداند با آنها چه کرده است همه سر خم استند و خودش سربلند، همه اورا به آغوش گرفتند و خوش آمد گفتند و خوشی کردند ، ملت باید بیدار شود و دشمنان حقیقی خود را در هرلباسی که است بشناسند و فریب آیت و حدیث های این جانیان را نخورند.
خارکش

>>>   مار آستین، مواظب باشید.
حاجی الماس میگویید: مردم پروان، پنجشیر، کاپیسا کمک کنند تا انسجام ملی را تامین نماییم.
حال سوال اینجاست که آیا جناب حاجی انسجام ملی را میفهمد؟
اگر میفهمد آیا میشود با سه ولایت انسجام ملی را تامین کرد، یا اینکه هدف چیزی دیگر است.

>>>   Esmati
منطورم کسانی هست که پشت ابن نفر ایستاده و ازش حمایت میکنند.
این همین ناقلین نبودند که در زمان تصرف کابل توسط طالب ها بیرق های طالب را در قره باغ بگرام و شکرده بالا کردند؟
و حالی 200 هزار ناقل کوچی دیگر را در بگرام جابجا کرده اند

>>>   اگر راکتیار طالب صلح است من هم ای کیو سان هستم !
آدم دروغ گو ....

>>>   جناب شما پرا باین حکومت شاریده تسلیم شدید وانتییزات وپول های هنفتی را صاحب شدید؟
بااحترام عبیدالله.

>>>   رفیق دزد و شریک قافله !!!

>>>   آقای حکمتیار شما آمدید که به این حکومت کمک کنید ویا این حکومت را خراب کنید . آقای حکمتیار خواهشمندم به ذوقی ملت رنجدیده نزنید .بیاید دست به دست هم بدهیم مملکت دوست داشتنی مارا ازاین باتلاق بکشیم بیرون به نظر من فعلا آوردن صلح در کشور عزیز ما از نماز هم واجب تر است . تا به کی بچه های ما يتيم شوند تا به کی مادران ما بیوه شوند تا به کی با غم و اندوه زندگی بکنیم

>>>   حکمتیار صاحب واقعا مردم چنین انتظار ی از شما نداشتن که شما چنین حرفی بزنید واقعا متاسفم . مردم در این 15 سال و این که این حکومت چطوری است خودشان بهتر میدانند امید مردم را هدر دادید و این که مردم رنجدیده انتظار می کشیدن شاید با آمدن جنابعالی صلح درکشور جنگ زده ما برقرار گردد حالا دو سه ماه از آمدن جنابعالی میگذرد شما مثلی مهمان دارید زندگی می کنید هیچ اتفاقی نیفتاده به جای اینکه به حکومت کمک بکنید وبه مردم روحیه بدهید ودر. عوض کم کم به تخریب کاری و سرزنش حکومت می پردازید اگر با این کار ها موفق میشدید در این38 سال شده بودید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است