مرتضـوی حالا مجبور است برای ارگ تبلیغ کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۴    ۱۳۹۶/۵/۴ کد خبر: 136393 منبع: پرینت

مرتضـوی حالا مجبورشده برای ارگ تبلیغ کند و گفته نیرو‌های امنیتی حالت تهاجمی دارند.

جناب شاه ‌حسین مرتضوی چندین سال به عنوان سردبیر روزنامه ۸ صبح کار می‌کرد، او زمانی یکی ازشخصیت های اجتماعی و فعال مدنی بود، امیروز چنان به ارگ گرویده شده که شخصیت مستقل خود را به خاطر مال و مقام به کسانی فروخته است که زمانی آنان را مقصر وضعیت سیاسی و امنیتی افغانستان می دانست.

شاه حسین مرتضوی به عنوان استاد از جمله خبرنگاران فعال و شناخته شده بود ولی ببینید ارتجاع چطور می تواند حتی شخصیت های مستقل را بخرد و آنان را چنان الوده کند که راه برگشت به مردم را نداشته باشند.

ارتجاع از چنین افرادی فقط برای اهداف خود استفاده می کند و جناب شاه حسین مرتضوی زمانی متوجه خواهد شد که دیگر بسیار دیر شده باشد.

جناب شاه‌ حسین مرتضوی، معاون سخنگوی ریاست جمهوری شیوه های منفی تبلیغاتی را در پیش گرفته غیر واقعی می‌ گوید وضعیت امینی خوب بوده و نیروهای افغان حالت تهاجمی دارند. این درحالی است که در یک هفته گذشته طالبان حدود ۵ ولسوالی را به تصرف خود در آورده و ده ها تن از نیروهای پولیس و ارتش را کشته و یا با خود برده اند.

جناب مرتضوی روز چهارشنبه ۲۶ جولای منابع محلی در ولایت قندهار در جنوب کشور گفته ‌اند که در حمله افراد گروه طالبان به یک پایگاه ارتش ملی در ولسوالی خاکریز این ولایت دست‌ کم ۴۰ سرباز ارتش افغانستان کشته شده‌ اند ولی این جناب نیروهای امنیتی را درحالت تهاجمی توصیف می کند.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
ارتجاع
مرتضوی
نظرات بینندگان:

>>>   ازین خاطر بزرگان انقلاب روشنفکران را قشر ارتجاعی گفتند

>>>   جناب شهزاده عبدالله عبدالله هم مجبور است به نفع حکومت صحبت کند وهم به قبربابای ملت بخاطر زحمات زیادی که در راه عیاشی بی مسئولیتی کشیده اند گُل بگذارد

>>>   دیکتاتور احمدزی و خاییست اتمر همه روشنفکران را با پولهای باد اورده غرب خریده است. متاسف هست به همچو انسانها که خود را میفروشند.

>>>   خوب معلوم است که در افغانستان مخصوصا هرکی نان به نرخ روز می خورد جناب مرتضوی که از این قبیل افراد است انهم که نان لازم دارد او که امروی بدامن جنای اشرف افتاده باید این کارها را بکند تا چندروز دنیا خوب رد شود واگر این کارها رانکند که که در ارک راه ندار برادر چرا چرا گلایه داری عاقبت همه بخیر باشد

>>>   من هم زمانیکه این آغا را در تلویزیون دیدم که به عنوان معاون سخنگوی رئیس جمهور اعمال دولت را توجیه میکند حیران ماندم که این ژورنالیست کشور چطور شده که از کندن کله مشاور حقوقی رئیس جمهور فکر کنم اون مشاور حقوقی محمد علی نامداشت به هر حال اگر اشتباه کرده باشم ببخشید که زمان کمپاین انتخاباتی دهان را بگذار که اون جای دیگر خود را هم پاره میکرد اما رئیس جمهور به یک قصه مفت رخصتش کرد، عبرت نگرفت. باز خوشبختانه داستان اون قاضی شریح زمان حادثه کربلا یادم آمد آنوقت با خود گفتم که در مقایسه با اعمال اون قاضی که فتوای قتل امام حسین را داد خیانت که این ژورنالیست خواهد نمود هیچ به حساب هم نمی آید بگذار شکم خودش ، زن و بچه اش چرب باشد . بالاخره هزاره هم خدا داره
( عبدالله )

>>>   مامـــــور است ومعـــــذور !

>>>   طرح مثلث شوم را جدی بگیرید، یعنی حکمتیار، غنی، طالبان. نگاه کنید چگونه هماهنگ عمل میکنند؟ رهبران اقلیتها الآن دست شان ازآسمان وپای شان اززمین کنده است. ممکن است طرح پشتونیزم کردن افغانستان از آمریکا وسائر قدرت هاباشد. که این بار بجای اینکه طالبان را داخل حکومت بیاورند، اقلیت هارا وارد نظام پشتونی نمایند. این فرضیه رابه یاد داشته باشید.
جاغوری

>>>   Ayendagan

يك ديدار ، خاطره و عكس تاريخي !!
ملاقات خليلزاد ، مرحوم مولوي محمد يونس خالص و رونالد ريگان ريس جمهور وقت آمريكا در اوج سالهاي جهاد عليه قشون شوري .
مولوي خالص در آن بازديد از ريگان خواست تا به دين اسلام مشرف شود.
سوال ما: با چه کار خوبی که از خود به نمایش گذاشته بودید که ریگان را به اسلام دعوت کردید؟

>>>   کسیکه از ابرو وعزت وشرف خود در مقابل چوکی ومقام و پول چرک دنیا بگذرد عاقبتش سیاه روزی سرافگندگی و شرمساری نزد الله ج و خلق خدا است و در ورق سیاه تاریخ نامش برای ابدی درج میگردد .

>>>   نوع ادبیات برخی دوستان بسیارسخیف هست که ازسوادشان وسطح نازل فرهنگیشان است .توهین به ریاست جمهوری اکثریت مردم توهین به دموکراسی هست .اگرهم مرتضوی مسئولژت پذیرفته بخاطر مشاهده قدرت وتوان وعدالت وتجربه درکدردولت وشخص محترم رئیس است .یاحداقل اراده حرکت به این اهداف.
شیوای بلخی

>>>   شاه حسین مرتضوی حالا جیره خوار ارگ گشته ، جایگاه قبلی را از دست داد و حالا چندان جایگاه هم ندارد.
خواهید د ید که چند روز بعد ازین وظیفه سنگین و آرمانی شوت خواهد شد

>>>   تا زمانیکه جیره برایش نمیرسید ضد این حکومت بود حالا که جیره خوار شده است مداح شده از این بدتر دروغگو هم شده یعنی نه شرم از خدا ونه حیا از پیغمبر دارد
خاموش از مزار شریف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است