انحصار طلبی رییس جمهور، ساختارها را بهم زده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۳    ۱۳۹۶/۵/۶ کد خبر: 136440 منبع: پرینت

انحصار همین است که همه چیز حتی مامور رتبه های پایین طبق فرمانی که جدیدا رییس جمهور داده است باید همگی بیایند و رییس جمهور آن را تایید و امضا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper، علیرضا محمودی، آگاه سیاسی در برنامه «بازنگاه» در خصوص انحصار طلبی حکومت بیان داشت: رییس جمهور غنی با کارهایش و انحصارطلبی هایش، تمام ساختارهای اداری ما را از بین برده است هر روز فرمان هایی را صادر می کند که این فرمان ها تشکیلات اداری حکومت، ساختار و نظام اداری ما را کاملا به هم می زند.

وی افزود: انحصار همین است که همه چیز حتی مامور رتبه های پایین طبق فرمانی که جدیدا رییس جمهور داده است باید همگی بیایند و رییس جمهور آن را تایید و امضا کند. این در جامعه افغانستان، برای حکومتی که بر مبنای مصلحت ایجاد شده است واقعا خطرناک است.

محمودی گفت: افرادی که در ابتدا به رییس جمهور غنی کمک کردند تا وی به ارگ برسد هم اکنون به حاشیه رانده شده اند در حالیکه آنها از پرنفوذ ترین افراد این کشور هستند. اما متاسفانه رییس جمهور به همان چهار پنج نفری که در ارگ جمع شده بود هم وفا نکرد. ما هر روز شاهد هستیم که بخشی از بدنه این حکومت جدا می شود. فقط با سفیر آمریکا و سفیر انگلیس است که حکومت نمی تواند در افغانستان حکومت کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس جمهور
انحصار
نظرات بینندگان:

>>>   تحميل هويتِ يك قوم بر ديگر اقوام و «يكسان سازى هويتى» از طريق پروژه ملى روند شناسنانه هاى برقى راه حل نيست و بهتر است حكومت فاسد و نا مشروع حساسيت مسله را درك كند و عملن بحران را دامن نزند و تقابل قومى را بيشتر ازين به اوج نرساند.
شناسنانه هاى برقى بايد مطابق قانونِ تصويب و توشيح شده اى ثبت احوالِ نفوس آغاز گردد.
هارون معترف

>>>   روند آزمایشی اوغان سازی زیر نام تذکره های الکترونیکی تا دو هفته ی دیگر آغاز می شود

>>>   آغای محمودی اگر کمی فکر و تعمق کنید شاید راز را پیدا خواهید کرد که چرا .

>>>   رئیس جمهور خلاف قانون کارکنان خدمات ملکی حکم صادر میکند و هیچ کسی به شمول بخش های عدلی و قضای کدام عکس العمل ار خود نشان نداده و حتی به همین قسم کار ها خلاف قانون به بیش برده میشود در توجه مقام عدلی و قضای کشور را خواهانیم تا ار بی بند باری ها جلوگیری شود در غیر ان شاید همه کار ها خلاف قانون طی احکام رئیس جمهور عملی گردد

>>>   اشرف غنی به خا طر بقا ی قدرت خو د برای جنبش روشنای ده میلو ن دالر داده است تا مظا هره نکنند و او را از ارگ ریا ست جمهو ری خا رج نکند

>>>   انحصار طلبی غنی امکانات و زمینۀ رشوه و زیرزدن میلیون ها دالر را برای بعضی ها محدود ساخته است. از همین لحاظ این همه سروصدا های بی مورد...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است