تغییر سیاست آمریکا به نفع افغانستان نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۵    ۱۳۹۶/۵/۶ کد خبر: 136443 منبع: پرینت

به دنبال قرار گرفتن پاکستان در فهرست کشورهای حامی هراس افکنی در گزارش وزارت خارجه آمریکا اکنون پنتاگون کمک های نظامی اش به پاکستان را قطع کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مولوی رحمان رحمانی، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «فراخبر» گفت: باور ندارم که سیاست های آمریکا در قبال سیاست مرده و خطرناک پاکستان تغییر کند. برای اینکه آمریکا سیستمش باقی است. درست است که ریاست جمهوری اش تغییر کرده است اما سیستم آن باقی است. این سیستم اگر ناکام بوده است، تماما لافه ها و درازگویی های آمریکا در قبال مسایل افغانستان، به کذب مبدل می شود و باید جوابده همه خسارات و تاوان ها باشد.

وی افزود: حالا اگر فرض هم کنیم که این بازی جدید آمریکا راست باشد، آیا شما این را باور می کنید که سر منافع افغانستان باشد؟ من باور ندارم که به خاطر افغانستان و منافع آن کار کنند و تغییر سیاست دهند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   دروغه ، در کشور پاکستان هر قدر که مهره تغیر کند اما تخته شطرنج همان تخته است ،صرف دانه ها در حالت جابجای است و بس ، کشور نا پاک پاکستان از زمان تولد تا الان همیشه برای کشور افغانستان درد سر ساز بوده است و خواهد بود ، هر نظامی که درپاکستان بوجود بیایند سیاست به همان حالت باقی می ماندو تغیر نمی کند ، اما سیاست اش در قبال افغانستان در همان منوال خواهد بود ، چون که حامی قوی دارد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است