فعالیت داعش به 50 قدمی مرکز درزاب رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۰    ۱۳۹۶/۵/۷ کد خبر: 136471 منبع: پرینت

داعش، مردم ولسوالى درزاب ولایت جوزجان را از استفاده تلويزيون، راديو، خريد و فروش گوشت مرغ، نصوار و سیگار منع کرد.

به نقل از پژواک، بازمحمد داور، سرپرست ولسوالی درزاب درخصوص دخالت روز افزون افراد گروه داعش در زندگی روزمره مردم می گوید که قبلا اين مسايل تنها به چند قريه که داعشيان در آن محلات رفت و آمد داشتند خلاصه می شد اما اکنون دامنه فعاليت آنها تا 50 قدمی مرکز ولسوالی رسيده است و آنها شب هنگام داخل بازار شده با عده ای از دکانداران ديدار نموده و قوانين شان را وضع مى کنند .

وى در مورد مداخله نيروهای امنيتی مبنی برجلوگيری از ورود داعشيان در بازار ولسوالی گفته است که نيروهای امنيتی مستقر در ولسوالی درزاب، توانايی رويارويی با داعشیان را ندارند و از حيث کميت تشکيلاتی دچار مشکل هستند و برای جلوگيری از فعاليت نيروهای داعش در مرکز ولسوالی، بايد يک عمليات بزرگ توسط نيروهای امنيتی راه اندازی شود، در غير آن همين آش و همين کاسه خواهد بود .

این درحالی است که مل پاسوال رحمت الله ترکستانی، قوماندان امنیه جوزجان گشت و گذار داعشیان در مرکز ولسوالی را رد می کند و می گوید که وضع کردن مقررات توسط گروه داعش بالای برخی مردم در ساحات زير کنترول شان, از مدت ها قبل در اين ولسوالی وجود داشت و اينکه شماری مى گویند که اين امر تا مرکز ولسوالی رسيده است نادرست است.

ترکستانی بیان کرده که در مشورت با بزرگان مسوول، عملياتی در اين ولسوالی راه اندازی خواهد شد و مردم از قيودات وضع شده توسط اين گروه در ولسوالی درزاب آزاد خواهند شد.

وی درباره زمان شروع این عملیات چیزی نگفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
درزاب
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   داعش های ارگ است

>>>   در تظاهرات دیدیم که طالبان اوباش از این حکومت چی رقم دفاع میکنند خود را انتحاری کردن بخاطر بقای رژیم غنی و آمریکا.هروقت که مردم مخالف دولت کابل حرف بزنند اوباشان طالب خودرا انتحار میکنند.ببین که بین حکومت غنی واوباشان طالب چقدر هماهنگی وجود دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است