برداشت آزاد از سه عکس در سه موضوع متفاوت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۳۹۶/۵/۱۰ کد خبر: 136580 منبع: پرینت




دختر اشرف غنی رییس جمهور در افغان فیلم از بودجه دولت در حال ساخت فیلم تبلیغاتی است و هیچکدام از مسوولان و کارکنان افغان فیلم جرات ابراز نظر یا مخالفت را در برابر مریم خانم ندارند. مریم غنی، ۳۶ ساله در نیویارک بدنیا آمده است. مریم در رشته هنرهای تصویری از دانشگاه بروکلین نیویارک به درجه ماستری تحصیلات اش را تکمیل نموده است





خانم يما عيني دیپلومات اشرف غنی در ملل متحد كه چند قبل در امريكا از طرف شوهر خود مورد لت و كوب قرار گرفته بود و بحث برانگيز در رسانه هاي امريكا به شمول افغانستان گرديد





مردم دلارام 4 اختطاف گر را کشتند و به دار آویختند





کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت
مریم غنی
نظرات بینندگان:

>>>   در جامعه ای که قانون حاکم نباشد!حال و روزش همین است .
حبیب الله یوسف زی

>>>   عكس سومي از همه بهتر است. چون موجودات شر بايد نابود شوند.
بنازم عزم مردم دلارام را.

>>>   اگر هرسه را یکجا کنیم میشود:
فلم میسازد و فلمی لت خورده است و مثل فلم های کاوبایی امریکایی به دار آویخته شده اند.

>>>   روزنامه ی هشت صبح از مسائل تازه در سفارت افغانستان در کانادا پرده برداشته است.

در گزارش این روزنامه آمده است که: « سفیر افغانستان آغلی شینکی کروخیل از‌‌ همان روزهای اولی که کرسی سفارت را اشغال کرد، بخش عمده‌ای از تمرکز خویش را صرف دامن‌زدن به مسایل قومی و تباری در این سفارت کرد و حتا برخی از کارمندان محلی سابقه‌دار این کشور را تنها به جرم این که از تبار خودش نبوده‌اند، از کار برکنار کرده و به جای آن اقوام و خویشاوندان هم‌تبار خویش را گماشته است. جالب این‌جا است که بر اساس اطلاعات و گزارش‌ها، سفیر افغانستان یک خانم حامله را از کار برکنار کرده است. این در حالی است که خانم کروخیل همواره خود را مدافع حقوق زنان جا می‌زند. همین اکنون برخی از مؤسسات طرف‌دار حقوق زن در کابل، در فیس‌بوک کمپاین بزرگی برای حمایت از خانم کروخیل راه انداخته‌اند که در بهترین حالت، چیزی جز رفیق‌بازی و دفاع از بی‌کفایتی یک سفیر ناکام نیست. فعالان حقوق زن حامی شینکی کروخیل باید از ایشان بپرسند که در کجای قانون کار افغانستان و جهان اخراج زن حامله از کار مجاز و در راستای حمایت از حقوق زن است؟ باید این سوال را از رولا غنی، همسر اشرف غنی، نیز پرسید که از حامیان اصلی شینکی کروخیل به حساب می‌آید. طبعاً اگر کارمند اخراج‌شده هم‌تبار سفیر افغانستان بود و در میان دولت‌مردان افغان واسطه‌ای می‌داشت، خانم کروخیل هرگز دست به چنین کاری نمی‌زد. »

حکومت افغانستان بویژه وزارت امور خارجه در این مورد تا کنون واکنشی نشان نداده است.
#خبرعاجل

>>>   ١- مريم غني ، فلم تبليغاتي نه ، بلكه با استفاده از مواد آرشيف راديو - تلويزيون ملي ، يك فلم مستند ميسازد كه حق دارد از بودجهء افغان - فلم ، آنرا بسازد.
٢- حيف از اين خانم زيبا كه چنين بيرحمانه مورد لت و كوب قرار گرفته است.
٣- قربان دست هاي مردم دلارام !
خدا خير شان بدهد . در مورد اختطاف گران ، بهترين كار ، همين محكمهء صحرايي است . اگر از طريق ادارات دولتي و نهاد هاي عدلي و قضايي ؛ پيش ميرفتند هستند مفسديني كه با گرفتن رشوه و يا از طريق واسطه ، رهايشان ميكردند.

>>>   فیلم های افغانی ازلحاظ نداشتن خانم های تحصیل کرده به مشکلات زیادی مواجه بود خوشبختانه فعلاً باین مشکل رسیده گی شده.دراینده درین زمینه بمشکل مواجه نخواهیم شد.

>>>   در آخرالزمان مردم بدبخت شده گیر دست خدلنشناسی چون غنی تقلبی افتیده اند

>>>   کار بسیار نیک انجام دادند اگرای کار قبلانجام می شسی جرات ادامه آنرا نداشت کاش همگانی شود وانتهار چی وکسانی که سلب آسایش می کنند هم چنین می شدند
وطن دوست

>>>   عكس اخر عالي بود

>>>   من ازعکس سومی خوش شدم وبحال دومی شاید کاسه زیرنام کاسه باشد

>>>   خیلی کار خوب و مردانه کردن ! حکومت فاسد فاشیست مصلحتی مجازات اعدام را ملغی کرد تابه این وسیله برای بقای خود طرف داری مردم را بخود جذب کند مگر این کلمرغ غافل از این است که غیر مستقیم دامنه جنایت و تروریستی را با وضع تخفیف اعدام وسعت داده است اکنون جنایکتکاران مطمئن شدن که هر جنایتی را که مرتکب شوند اعدام نمیشوند چون رهبر شان قانون فرار را برای شان آماده کرد.

>>>   عكس سومى وحشت مردم ما را نشان مى دهد .

>>>   اخخخخ دلم یخ کرد همین طور جزای اختطاف باید داده شود

>>>   عکس اخر بیشک تان کاش همه مثل شما ....های خایین رابه دار بیاوزید

>>>   بی بی شینکی کانادا را خیال لته بند کرده که پدرش در آن منطقه حاکم و پایه های برق سروبی - کابل را در زمان حکومت کارمل تخریب ودر ازای آن از آ اس ای پول گرفت و به پاکستان فرار کرد. خان کروخیل بعد از انجام این خدمت به دشمن و جفا در برابر مردم کابل در پاکستان تحت محافظت آ اس آی قرارگرفت بخاطریکه خاد آن زمان بدنبال او میگشت تا به سزای عملش برساند.
شینکی جان هم دلش باج گیری مانند پدرش ا ست و خبر ندارد که کانادا ، پاکستان نیست !

>>>   درجامعه بنام اسلامی که قانون خدا حاکم نباشد هر کاری ممکن است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است