میدان انتخابات برای مبارزه سیاسی باز است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۳۹۶/۵/۱۱ کد خبر: 136635 منبع: پرینت

هر گروهی که در برابر مردم افغانستان قرار می‌گیرد، مزدور است.

داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در دیدار با باشندگان و نیروهای امنیتی ولسوالی تیوره ولایت غور روز سه شنبه 10 اسد گفته است که طالبان، داعش و هر گروه دیگری که در برابر مردم افغانستان قرار می‌گیرند، مزدور هستند.

رییس اجرایی در خصوص اظهارات والی غور مبنی بر اینکه نیروهایی که در گذشته منسوب به حزب اسلامی بوده اند ، پیش قراولان طالبان در جنگ اخیر ولسوالی تیوره بوده اند بگونه تلویحی اظهار کرده است که "امروز آنها آمده اند به نصیحتگر کلی مردم افغانستان تبدیل شده اند و کلی مردم افغانستان را نصیحت می کنند، شما در جایتان باشید. مردم افغانستان شما را با جنایاتی که کردید، بخشیدند و هیچ کس به شما نگفت که چرا آمدید؟"

وی افزوده است که میدان انتخابات برای مبارزه سیاسی باز است و در می بینیم که با رای مردم در کجا قرار خواهند گرفت.وقت آن گذشته است که به مردم امر و نهی کنند و با سرنوشت مردم بازی کنند."

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس اجرایی
تیوره
نظرات بینندگان:

>>>   خودش هم گفت که مقصد من را از هر گروهی که در مقابل دولت قرار میگیرد، شما میفهمید. اما مستقیمأ نمیگویم که استاد عطا و محقق و دوستم و صلاح الدین ربانی خفه نشوند.
او همچنان در زیر دل خودش گفت:
او بیادر حالی مه و رییس صاحب جمهور نمیتوانیم تمام عواید خویش را از دولت با شما تقسیم کنیم.
اگر پول زیاد میخواهید، بروید سر سرک مثل طالبان موتر ها را ایستاد کنید و جیب های مردم را تلاشی کنید. در جیب ما چه غرض دارید؟

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک
آيا استاد عطا دروغ مي گويد؟ (#مریم_غنی با #پطروس_سیاه در سفری به #لبنان)
عطا محمد نور در همايش اعتراضي امروز در بلخ گفته است كه پول هاي افغانستان توسط لبناني ها از كشور خارج مي شود. اين اظهارات آقاي عطا در حالي مطرح مي شود كه اشرف غني چندين قرارداد بزرگ را به برادر خانم اش داده است و همچنان بزرگترين پروژه امريكايي ها در بخش زنان موسوم به "پروموت " مستقيمن از سوي رولا غني مديريت مي شود و هيج گونه گزارشي نسبت به شفافيت آن وجود ندارد.
با توجه بر ادعاي آقاي عطا، حالا نوبت اشرف غني است كه اگر ريگ در كفش ندارد، پاسخ روشن ارايه كرده و مردم را نسبت به آنچه كه در كميته تداركات و ارگ مي گذرد، واقف سازد.
اين در حاليست كه محمد محقق نيز از حلقات مشخص فساد در ارگ سخن گفته بود. بر بنياد مدارك كه افشاگر بدست نيز بدست دارد، خاندان منصور نادري، اجمل غني، رولا و برادر رولا غني و همچنان وزير اقتصاد شركاي اصلي فساد هاي ميليوني در ارگ هستند كه اگر كسي ادعاي رد آنرا دارد، بايد پاسخ دهد كه شركت الكوزي، اجمل غني، برادر رولا غني، مصروف انجام چه كارهاي هستند؟

>>>   Magazine
شايسته سالاري:
دكتور الحاج محمد الماس زاهد به‌عنوان مشاور ارشد و نماینده‌خاص رئیس‌جمهور در امور انسجام ملی معرفی شد.

آقاي ذاهد دوره ليسانس اش را در دانشگاه شهيد بهشتي كشور ايران و داراي دو مدرك ماستري از دانشگاه برلين آلمان و آكسفورد لندن در رشته هاي اداره و پاليسي و مديريت و رهبري دارد. پس از آن راهي واشنگتن دي سي شده دوره دكتوراي خود را در رشته اداره و پاليسي در دانشگاه مركزي واشنگتن به پايان رسانده است.

آقاي ذاهد پيش از اين به عنوان رييس پاليسي و انسجام دفتر سازمان ملل در نيويورك و مسؤول اداره و پاليسي بأنك جهاني كار كرده است.

ذاهد چندين مقاله علمي در نشريه ها وال استريت ژورنال، واشنگتن پست و نيويورك تايمز به نشر رسانده است و داراي چندين كتاب و اثر علمي است.

شرم نوشت: با اين گزينش عرق شرم از جبين ام سرا زير شد.
زمانيكه رييس جمهور براي حذف رقيبان سياسي اش واژه إصلاحات را استفاده ميكند انگار كه خودش براي اين كار گام برداشته است.

>>>   میدان انتخابات بازاست، همچنانیکه میدان انتحار باز است.
جاغوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است