ناامنی ها در هرات سرمایه گذارها را فراری داده است
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۴    ۱۳۹۶/۵/۱۴ کد خبر: 136760 منبع: پرینت

ناامنی ها در هرات، باعث فلج شدن اقتصاد شهر می شود و تاجران را از سرمایه گذاری باز می دارد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، اسماعیل ایثار رحیمی فعال مدنی در برنامه «نگرش» گفت: ناامنی در هرات شکل دیگری داشت. ترورها زنجیره ای یکی از پروژه ها بود که باعث رعب و وحشت می شد که اختطاف ها در هرات به عنوان یک ولایتی که ولایت صنعتی هست، ولایت تجاری است، اختطاف های سازمان دهی شده، برون مرزی در هرات همیشه تطبیق شد م این باعث می شد که سرمایه گذار و تجار کمتر علاقمند به بحث سرمایه گذاری در اینجا باشد.

وی، در هرات همیشه وقتی مشکلات بسیار حاد می شود. دولت همیشه آمده است و به این وضعیت یک مسکن تزریق کرده است. یعنی به شکل بسیار مقطعی راه حلی ایجاد کرده است و هیچ کار پروسه ای انجام نداده است.

طی امسال دشمنان مردم افغانستان حرمت خانه خدا را شکستند. و حالا هم دوباره این اتفاق افتاده است. عواقب خیلی بدی این حوادث دارد، مردم به عزا نشسته اند و از وضعیت خشمگین هستند.

در این وضعیت هیچ کس حاضر به سرمایه گذاری هم نیست و اقتصاد شهر فلج خواهد شد و سرمایه ها از افغانستان فرار می کند. مدت زیادی است که این حوادث در شهر و کشور ما اتفاق می افتد و سرمایه گذارها هم در حال فرار هستند. ناراحتی مردم به حدی است که حتی دیروز اجازه ندادند پیام رییس جمهور خوانده شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هرات
ناامنی
نظرات بینندگان:

>>>   باوجود اینهمه نا امنی چگونه سرمایه گذار اعتماد کند؟ رئیس غنی که افتخار کارمندی دربانک جهانی راباخود یدک میکشد وخودرا دانشمند دوم جهان شمرده است،
امنیت یکی ازشرائط اولیه اقتصاد است، والله این کوچی همخود وهم مردم رامسخره مبکند، تواگر کچلی اول رخودرا مداواکن، اگردانش اقتصاد داری اول اقتصاد کشورت رادرست کن، امنیت بیار تا اقتصاد رونق بگیرد، این مسآله را یک چوپان کشورهم میداند، غنی بخاطر بی تدبیری وضعف مدیریت درتمام امورکشور نشان دادکه نه سواد اقتصاد دارد، نه تعهد ونه مدیریت، مردم اورا از مسخرگی دانشمندگفته اوهم باوکرده، اینهم یک دانشمند کوچی، که درزندگی ندیده بودیم که بالاخره آنراهم دیدیم،
جوان

>>>   همه وهمه مشکل خود غنی است خودش یک خاین است وخاینین را دردورخود جمع کرده واگرنه زره از غیرت دروجودش میبود وطن تباه وبرباد نمیشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است