اشرف غنی سرافکنده هرات را ترک کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۶/۵/۱۵ کد خبر: 136776 منبع: پرینت

اشرف غنی نتوانست فامیل های قربانیان هرات را راضی کند وسرافکنده هرات را ترک کرد.

اشرف غنی که هدف اصلی اش سفر به ایران بود خواست از این طریق به هرات آمده و مردم را دلداری دهد و با برکنار کردن چند مامور پولیس از قربانیان حمله انتحاری به مسجد جوادیه گویا دلجویی کند.

بد ترین استقبالی که از اشرف غنی در چند سال گذشته در هرات صورت گرفته است همین سفر دو روز قبل بوده که اکثریت مردم هرات با این سفر در چنین شرایطه که اشرف غنی و با گرفتن پول از تمام جهان برای امنیت افغانستان نتواسته حتی امنیت نسبی را فراهم سازد، ولسوالی ها یکی پس از دیگری سقوط می کند و در روز روشن در جلوی چشمدید نیروهای امنیتی سرقت های مسلحانه در کابل و هرات و سایر نقاط افغانستان صورت می گیرد و وزارت های دفاع و داخله و امنیت ملی تماشگر می باشند، فقط این سفر از نظر اطرافیان و کسانیکه در چنین شرایطی پشنهادات تقرری خود را به ریس جمهور انتقال می دهند و جاه و مقام می خواهند جالب و مفید است.

جناب اشرف غنی دیگر در جهان به عنوان یک رییس جمهور کار آمد شناخته نمی شود و در ملاقات های سران کشور های جهان اشرف غنی دیگر مقام بلندی ندارد و لاف ها یش را دیگر کسی باور ندارد.

بنده با دو نفر ازدوستان در بکرآباد تلفنی حرف زدم، آنها می گفتند فضای ملاقات بسیار غمگین و گاهی با خشم مردم مواجه بوده، اکثریت قربانیان نمی خواستند با اشرف غنی دیدار کنند، چون خاطره خوشی از او ندارند، ولی دوستان و اطرافیان اشرف غنی با تلاش های زیاد توانستد تا اخر شب چند نفر محدود فامیل های قربانیان را جمع نموده، تا این ملاقات تشریفانی بوجود آید.

در این ملاقات گویا اشرف غنی برای خوش ساختن فامیل قربانیان گفته به زودی برای شما مسجد کلانی خواهم ساخت، یکی از فامیل قربانیان خطاب به اشرف غنی (ما خود مان مسجد خود را بدون کمک شما می سازیم) شما فقط امنیت هرات را بگیرید.

در سفر اشرف غنی به هرات در غیاب خبرنگاران در تالار موسوم به غازی امان الله خان با تعداد محدودی از خانواده‌های قربانیان و مسوولین دولتی ملاقات کرد، گفته شده این ملاقات در فضای سرد صورت گرفته و اشرف غنی چیز مهمی برای گفتن نداشته است.

در نهایت مانند همیشه درمانده و ناتوان چند مامور پولیس را برکنار کرد که آنهم گفته شده برکناری ماموران پولیس از طرف مقامات امنیتی هرات تآیید نشده است.
بدون شک گریه و زاری های خانواده قربانیان مسجد جوادیه و قلب های پاره شده و نفرین های آتشین بدرقه راه رییس جمهور خواهد بود.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هرات
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   ازآه مظلوم بترس روزی آتش دامن تورا خواهد گرفت
تو امنیت همه مردم را وعده دادی بودی

>>>   آفرین به بازماندگان شهدای مسجد جوادیه، این خواست جدی حق آنان ازغنی است. برای مطالبه حق خود باید جدی باشید. این جرٱت تان نمونه وسرمشق تمام مردم افغانستان میشود تا حق خودرا جدی مطالبه کنند، وبه چرب زبانی این مرد .... باورنکند.
جوان

>>>   عنی از روز اول سر افکنده بوده یک نشد که صدای خود زیل بم میکند گویا سیاست است سیاست یک کله مغز دار کار دارد نه کله پوچ همه مملکت تباه شد چی وقت متوجه میشود .

>>>   او روز را فراموش کردین که اشرف غنی با یک لشکر آدم از کابل تا هرات آمد ویک لشکر مسولین را از هرات بر کنار کرد خودش این چیزها را میخواهد

>>>   این ماموریت غنی بخاطر تباه کردن مردم است نه بخاطر رفاه و آسایش . پروژه های وی تا بحال 100٪ درست تطبیق گردیده هدف کاهش نفوس است که در حال تطبیق است وقتی که نفوس مورد نیاز غنی بدست آمد جنگ خاتمه میابد. جهان با وی موافقت کرده یگانه راه که بتواند غنی رادر چوکی پایدار نگهدارد همانا از بین بردن مردم است. بخصوصا طبقه جوان نسل افزایش نمیابد.

>>>   غنی و سر افگنده؟؟؟
غنی از همان چشم سفید هایش است که هر باریکه از سر زانو هایش بالای پا هایش ایستاد میشود میگوید من نبودم تو بودی۰ غنی چند مامور امنیتی هرات را بنام قانون از وظیفه برطرف کرد ولی در پذیرائی خودش کامران علیزی آمده بود که قانون دولت خود غنی کامران را در اصل به زندان محکوم کرده و او باید در زندان میبود۰ کوچی فقط لاف میزند و عوامفریبی میکند۰ اینها ز قانون و مدنیت چیزی نمیدانند.

>>>   غنی و سر افگنده؟؟؟
غنی از همان چشم سفید هایش است که هر باریکه از سر زانو هایش بالای پا هایش ایستاد میشود میگوید من نبودم تو بودی۰ غنی چند مامور امنیتی هرات را بنام قانون از وظیفه برطرف کرد ولی در پذیرائی خودش کامران علیزی آمده بود که قانون دولت خود غنی کامران را در اصل به زندان محکوم کرده و او باید در زندان میبود۰ کوچی فقط لاف میزند و عوامفریبی میکند۰ اینها ز قانون و مدنیت چیزی نمیدانند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است