رفتن مراد و آمدن مستور، کشمکش های حزب جمعیت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۴    ۱۳۹۶/۵/۱۶ کد خبر: 136828 منبع: پرینت

رفتن آقای عبدالستار مراد عضو ارشد جمعیت اسلامی از وزارت اقتصاد و آمدن آقای مصطفی مستور (خواهرزاده آقای داکتر عبدالله) در این پُست، بیشتر بیانگر کشمکش ها و زور آزمایی داخلی جمعیت است تا تحقق شایسته سالاری و سپردن کار به اهلش!

اصلاً متاسفانه و بدبختانه نزد دولتمردان و زمامداران بیدرد و خودپرست امروزی (وحدت ملی) هیچ ارزش و منافع علیا ملی و سلامت و سالمیت وطن عزیز مان افغانستان مطرح نمی‌باشد!

بناً در اکثریت ادارات نظام فعلی در سطح وزرا ، روسا ، سُفرا، نمایندگان سیاسی در خارج کشور ، والیان، قومندانان امنیتي و غیره، کار و مسئوولیت اداری و سیاسی نه براساس شایستگی، لیاقت، اهليت، دانش، تجربه، خوشنامی، تعهد و اخلاص ملي، بلکه فقط بر اساس روابط و وابستگی های سیاسی، قومي، حزبي و علایق نژادي، منطقوي، زبانی و مذهبی تقسیم و تره که گردیده است!

پس تا چنین باشد، هیچ امید و انتظار بهبود وضعیت سیاسی، امنیتی، اجتماعي، اقتصادي و غیره وطن بیچاره مان افغانستان عزیز در سایه شوم این حاکمیت ضعیف، معامله گر و فرصت طلب فعلی موجود نمی‌باشد!

فلهذا رفتن احمد و آمدن محمود هیچ دوای درد این وطن نمی‌باشد، بلکه تغیرات اساسي و بنیادین در ساختار نظام و تشکیلات دولت و استقرار یک نظام عادل، کارفهم، متخصص، ملي، شایسته سالار، غیر حزبی، غیر وابسته، وسیع البنیاد که بر خاسته از یک حرکت پویای ( اجماع ملی) باشد، می تواند حلال مشکلات فعلی وطن عزیز مان گردد.

ویس ناصری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمعیت
مراد
نظرات بینندگان:

>>>   کاندید عبدالله همیشه مستور است

>>>   تشویش نکنید روز های آخر همگی است. این زورمندان هرگز اصلاح شدنی نیست, بالای ظالم خداوند ظالم را نازل کردنی است. بدون آن وطن ویران ویران است.

>>>   برادر عزیز ع وغ میگه دل ما بایسکل ما !
هر کاری کردیم نوبت ماست هر زمانیکه کسی دیگر آمد به دل خود کار کند اگر خواهر زاده ام است و یا بچه خوانده ام است برای ما کار میکنند من کسی را کار ندارم که برای این و آن کار کند این و آن منظور شان مردم افغانستان است سه سال به تباهی مردم تمام شد دو سال دیگر ازین بد تر . فقرو غبت ، خون و شهادت از مردم چوکی و قدرت از ما .... خوردین که رای دادین !

>>>   آقای مستور انسان تحصیل کرده و شایسته ئی میباشد. بگذارید کار کند . منفی بافی نکیند تعصب را کنار بگذارید.
امید حیرت

>>>   غنی احمدزی و عبدالله هردوی شان نه در فکر کشتن مردم هستند ونه در غم کار بمردم فقط وفقط بفکر جیب خود و دوست خود ورفیق خود جوالی را والی میسازند و والی را جوالی اهل علم و دانش را ترکاری فروش میسازند و ترکاری فروش خرکار را وزیر و ریس از چنین حکومت فاسد چپاولگر خود پرست خودکامه توقع خدمت و صداقت و راستی و وطندوستی را نباید داشته باشید سرنگونی این حکومت فساد پیشه صد در صد حتمی و لازمیست .

>>>   ديده شود كه كدام اين وزيران با طالب مقاومت ميتوانند، همه شان خارج فرار خواهند كرد، بشمول عبدالله .... و غني ...

>>>   والله به جای مراد اگر یک کچالو فروش را بیاورند و وزیر اقتصاد نمایند بهتر کار می کند.

>>>   روز های اخر نیست به خاطر اینکه همرای انها زور کفار است نه از خدا

>>>   در مورد مراد ومستور چیزی نمیدانم .ولی این حقیقت است که هر که در راس هر اداره که هست آن اداره ومنافع آنرا ملکیت شخصی خویش میداند . من در یکی از ادارات کارمند هستم .رییس اداره یک آدم کم سواد وبی دانش است .ولی در عین حال خوب ارباب است .درایور ومعتمد از خودش است .معاش سوپر سکیل میگیرد .ماهانه بدون حساب 200 لیتر تیل را پول نقد میگیرد ماهانه 2500 افغانی کریدت کارت را نصیب خود میکند وموارد بسیار غیر قانونی دیگر ...وولی کار را کسانی می فهمند ومیکنند که بلندترین معاش شان 12500 افغانی است .جناب رییس ساعت 9:30 به دفتر حاضر وساعت 1:00 بجه به منزل شان تشریف میبرند ومامورین مکلف هستند تا هدایات را اجرا کنند وتا ساعت 4:00 بعد از ظهر بالای وظیفه حاضر باشند .لذا شما عدالت را ازین بخش عینی ودقیق مقایسه کنید .باورم این است که تا این بی عدالتی ها که نمونه آن مشت نمونه خروار بیان شد ازبین نرود .مردم روی امنیت وآرامی را نخواهند دید .خداوند خودش رحم کند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است