تعهد رییس سیا بر پشتیبانی همه جانبه از افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۶/۵/۱۷ کد خبر: 136856 منبع: پرینت

رییس سازمان استخبارات امریکا (سیا) هفته قبل از کابل دیدار کرده است.

داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی روز دوشنبه 16 اسد 96 در نشست شورای وزیران گفته است که مایک پامپوو، رییس استخبارات آمریکا در روزهای گذشته برای بهبود وضعیت کشور به افغانستان سفر داشتند و در خصوص تعهد آمریکا در ادامه همکاری ها با حکومت در عرصه های مختلف بحث کردند.

رییس اجرایی می گوید که این مقام ارشد امریکا تعهد کرده که کشورش در همه بخش ها از افغانستان پشتیبانی خواهد کرد.

گفته می شود که رییس سیا که به ندرت به خارج از آمریکا سفر می کند، چند روز را در کشور بدور از چشم رسانه ها سپری کرده و با رهبران حکومت وحدت ملی در خصوص اوضاع کشور گفتگو کرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس سیا
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   آری ما جنگ سالاریم!
واشنگتن پست صدای ارتجاع و استعمار است نه بیانگر و شارح راستی و عدالت. بنیاد نظام بورژوازی بر جعل و تفتین استوار است. واشنگتن پست، نیویارک تایمز، گاردین و ... عروسک های کوکی اند که به ساز استعمار و نظام سود و سرمایه می رقصند. گردانندگان این رسانه های ارتجاعی همیشه برای فاسدترین و مستبدترین سیاستمداران جهان به خصوص جهان سوم لابیگری نموده و چهره ی حقیقت را با یاوه بافی و دروغ پراگنی مسخ می کنند. مقاله ی اخیر واشنگتن پست با لابیگری طالب پروران و داعش گستران و پرداختن کیسه های پر از دالر منتشر شده است و با واقعیت هیچ گونه خویشاوندی و همسویی ندارد.
حقیقت این است که حامیان داعش و طالب در داخل حکومت وحدت ملی همان گونه که علیه دشمن اصلی طالب و داعش (جنرال عبدالرشید دوستم) توطیه گری کردند، با پرداخت رشوه به واشنگتن پست، می خواهند باری دیگر چهره ی حقیقت را مسخ نمایند و دشمنان طالب و داعش را جنگ سالار معرفی کنند.
پیام من به لابی های امریکایی حامیان داعش و تروریسم در افغانستان این است: آری ما جنگ سالاریم و تا اخیر در برابر طالب و داعش و تروریسم می رزیمیم! و دسیسه و تفتین رسانه های طالب پرور و داعش گستر و حامی استبداد و خودکامگی را جدی نمی گیریم و به پشیزی نمی خریم.
گلنور بهمن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است