تیرباران 6 فرد ملکی توسط افراد مسلح دو قومندان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۲    ۱۳۹۶/۵/۱۷ کد خبر: 136860 منبع: پرینت

تیرباران 6 عضو یک خانواده از سوی یک فرمانده مسلح غیرمسوول در غور.

مردان مسلح وابسته به یکی از فرماندهان مسلح غیر مسوول در غرب فیروزکوه یک پدر و 3 فرزند خوردسال اش را حین جمع آوری گندم بگونه بی رحمانه به گلوله بستند و به قتل رسانیدند و 2 تن دیگر را نیز مجروح ساختند.

به گفته باشندگان محل، فرد مقتول نورعلی نام دارد و باشنده منطقه الله یار فیروزکوه مرکز ولایت غور می باشد.

در همین حال باشندگان محل ادعا دارند که آنان چندین مرتبه از ظلم این فرمانده مسلح غیرمسوول به اداره محلی و پولیس غور شکایت کردند اما هیچ کس به داد آنان نرسیده است.

این در حالی است که سخنگوی پولیس غور با تایید این خبر می گوید: اعضای این خانواده توسط افراد 2 قوماندان مسلح غیرمسوول به نام های قوماندان احمد و قوماندان نوراحمد کشته شده است.

یاسین


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غور
فیروزکوه
نظرات بینندگان:

>>>   میگفتند و میگویند که در افغانستان گروه های مسلح جهادی "خلغ سلاح" شده اند!!!! در حالیکه همین اکنون بیش از 2000 گروپ مسلح مجاهدین در افغانستان مصروف جنایت و کشتار مردم اند.
17 سال کرزی و متفکر دوم جهان "زدند و زدند" و بالاخره به آنجایی رسیدند که بدتر از گذشته مردم در دام "گروه های مسلح غیر مسئول؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!" گرفتار اند.

>>>   حکومتیکه نتواند از رعیتش حمایت ودفاع کند مشروعیت ندارد

>>>   بخداقسم امروز درافغانستان آدم کشتن آسان تراز گوسفند کشتن شده است، حکومتباید قانون سختی برای افراد زورگو وهنجارشکن های اجتماعی داشته باشد وآنرا دقیق وجدی اجراکند تاکسی جرآت وحتی فکرظلم وزورگویی رانکند، سیاستمداران وتحصیل کرده های ماتنها اسمی ازدموکراسی وحقوق بشرشنیده اند، وبخاطرهمین ذهنیت ناقص، قانون واجرای قوانین را عملا بی خاصیت کرده اند. درحالیکه کشورهای مترقی ومتمدن امروزی درسایه اجرای جدی ودقیق قانون به این ترقی دست یافته اند. قانون هرچه خوب ومترقی باشد ولی ضمانت اجرائی نداشته باشد، ارزشی ندارد، اصلا فلسفه وجودی قوانین دراجرای آنست. یعنی قانون وضع میشود تادرجامعه عمل شود، وجامعه درسایه آن درصلح وآرامش وامنیت زندگی کند.پس عمل، ثمر ومیوه قانون است، وبلحاظ ارزشی میوه مقدم براصل درخت میباشد، مثلا مردم نهال سیب را درزمین میکارند تا ازمیوه آن استفاده نمایند.
جاغوری

>>>   زمانیکه رسانه ها جرآت گرفتن اسم قومندان غیر مسئول را نه دارد معلوم می شود که به تنظیمهای جهادی وابسته است که از مسئولیت مصئون است. نام مقتول به بسیار اسانی گرفته می شود" قربان علی " و نام قاتل مستور می ماند.
ابوذر

>>>   این نه پشتون هست و نه وابسته به قوم پشتون! پس این وحشی کیست؟ واضح است که یک افغانستانی وحشی مربوط قوم وحشی و مجنون هست.

>>>   مرتکبین این جنایت باید اعدام شوند. اوو حکومت!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است