اتهام ترور عضو شورای ولایتی بلخ به والی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۶/۵/۱۹ کد خبر: 136956 منبع: پرینت

هر نوع ضرری که به من و فامیلم برسد، عطا محمد نور مسوول آن خواهد بود.

محمد آصف مهمند،عضو شورای ولایتی بلخ روز چهارشنبه 18 اسد در نشستی در کابل گفته است که گویا عطامحمد نور ، والی بلخ قصد دارد وی را ترور کند.

مهمند، نیت والی بلخ از این ترور را افشای پرونده های فساد نور گفته است و بیان کرده که هر نوع ضرری که به من و فامیلم برسد، عطا محمد نور مسوول آن خواهد بود.

وی که از سه ماه قبل به کابل آمده، عطامحمد نور را به اختلاس و فساد اداری متهم کرده و مدعی شده است که نهادهای عدلی و قضایی توان بررسی پرونده های وی را ندارند.

دفتر مطبوعاتی والی بلخ تا کنون در این مورد چیزی نگفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آصف مهمند
عطامحمدنور
نظرات بینندگان:

>>>   حرفی نوی نیست. عطا محمد نور علنا در مزار پادشاهی مطلقه خود دارد. در افغانستان و خارج از ان همه میدانند۰ و همینطور باقی میماند تا مردم افغاستان در انتخابات واقعی و ازاد یک ریس دولت با اختیارات کامل با راهی اکثریت مردم بدست ارند۰تا مردم را از شر این و ان خلاص کند و قانون حاکم شود.

>>>   اینکه دروغ نیست، آقای مهمند ناحق خودرا در خطر انداخت. عطانور بلکه عطاچور هست.

>>>   هر غاصب و جابر رشوتخوری که دستش در ولایت بلخ گرفته شود همین ادعای بی اساس و بی بنیاد را مانند اصف مهمند زور گوی ظالم چپاولگر علیه والی بلخ میکند بلخ که امروز نسبت بدیگر ولایات با امن است و ترقی و پیشرفت زیاد کرده علتش جلوگیری از دست اندازی های خاینانه و زورگویی های بیجا مانند اصف مهمند یگانه علت موفقیت والی بلخ است .

>>>   آصف مهمند يك ......مسلكي بوده و است، همه افغانهاي تاجكستان و روسيه اين بگفته عربها ساروخ را ميشناسند، از دزدي زياد حالا خودش ميداند كه كساني را كه دوپه نموده و پول هاي شانرا بنام هاي مختلف خورده از او انتقام ميگيرند، و ميخواهد از خود چهره مهم بسازد، از همين خاطر با حكمتيار هم ديدار نموده بود.

>>>   چند روز بعد خواهد دعوی کرد که عطا محمد نور او را مورد تجاوز جنسی قرار داده است.
و بدین ترتیب به لست فراری ها یکنفر دیگر نیز علاوه خواهد شد و معلوم نیست که او نیز به ترکیه خواهد رفت و یا کدام کشور دیگر؟
اگر بالای محقق چنین تهمتی زده شود، خانم اش عاجل او را طلاق خواهد و خواهد گفت که:
مه همرای تو مردکه مردکه باز، یک روز هم دیگه یکجا زندگی نمیکنم!

>>>   مهمند ارزش اينرا ميداشت كه ترور شود باور ميكرديم ولى پوز وچنه او ارزش يك فير هوائى را هم ندارد وميخواهد ازين مدرك از جيب اشرف غنى پول كنده در تاجكستان با دختر ها مصرف نمايد

>>>   خوب است که نگفته بالایم قصد تجاوز جنسی را دارد. عکس های خود این بی حیثیت چندی پیش از طریق همین ویب سایت با زنان فاحشه در خارج کشور نشر شده بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است