در حکومتداری غنی، ده ها میرزاولنگ خواهیم داشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۶    ۱۳۹۶/۵/۱۹ کد خبر: 136963 منبع: پرینت

اگر حکومتداری به شیوه کنونی ادامه پیدا کند، مردم افغانستان شاهد ده‌ها فاجعه همانند میرزااولنگ خواهند بود.

بشیراحمد ته‌ینچ، سخنگوی حزب جنبش ملی در صفحه رسمی فیسبوک خود نوشته است که اگر حكومتداری به شيوه داكتر محمد اشرف غنی ادامه پيدا كند، بدبختانه که در آينده نيز شاهد ده‌ها فاجعه همسان ميزرا اولنگ خواهيم بود".

ته‌ینچ نوشته است که انحصار، فساد، بی‌اعتمادی، عدم وفاداری و نبود پاسخگويي به مردم از ويژگی‌های نظام كنونی است و مقام‌های امنيتی ناتوان، نيروهای دفاعی خسته، بی انگيزه و بی امكانات زمينه ساز چنين فاجعه‌ها خواهد بود.

سخنگوی حزب جنبش ملی گفته است که روزنه اميد در اتحاد و انسجام ملی است تا مسير مطمين برای امروز و آينده باشد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ته ینج
میرزاولنگ
نظرات بینندگان:

>>>   عطا صفوی
..
یک تیر دوفاخته ....!
« مرا به خیر شما امید نیست ، اما برای خدا شر مرسانید»...
مهمترین رازیکه در شکار موفقیت آمیز غنی احمدزی وتیم اش نهفته است ؛ همانا بایک تیر چند فاخته را شکار میکنند ، بطور مثال ازیکطرف ضعیفترین وبی صلاحیت ترین اشخاص را در قوی ترین پست ها میگمارند که حتی ازخود چیزی به گفتن نداشته باشند وازطرفی هم باپیروی از چاق کردن سیاست انگریزی : " تفرقه بینداز وحکومت بکن " را دریک منطقه ومحیط حساس خیلی خوب وزیرکانه بلد هستند واشرف غنی احمدزی در این مورد قطعا موفق است ودقیق میدانند باچه عناصری روبرو هستند....
ولی از آنجاییکه برای عوام الناس آمدن ورفتن این اشخاص نه دیروز ونه هم امروز اهمیتی دارد بقول معروف : " بازاغ بودنه گرفتن غیرممکن است ..." . اما برای حکومت لقمه چربی است که از این دریچه که خودی ها برای بربادی خود دسته تبر میشوند. وبرای سردمداران این حاکمیت خریدن زمان از این بهتر چه میتواند باشد. دقیقا من نمیدانم که چرا یک تعداد هموطنان ما بی وقت بانگ نعره تکبیر را فریاد میکشند واز همین اکنون به مداحی گوی پرداخته اند. ولی آرزوی ما از این اشخاص معلوم الحال اینست : مرا به خیر تو امید نیست ، اماشر مرسان.!

>>>   بکلى درست است

>>>   جنگ انسان در مقابل شيطان اغاز شده بود ولى شدت گرفت .
مردم خود مسلح شدن و از خود در مقابل جنايت مبارزه ميكند.
حكومت مردم را قريب ميدهد
هر روز برنامه تداركات ، برنامه اقتصادى ، بر نامه شهر سازى و تغير و تبديل وزرا است .
برنامه جدى امنيتى وجود ندارد كشور در حالت حريق شدن است واينها هم پطرول ميپاشند .
يعنى در بين مردم ترس و نفاق إيجاد ميكنند.
حال ميگويم كه حكومت سقوط ميكند
خدا يا از بد بدترش توبه
منتظر جنگ داخلى هم باشيد چون انتقام گيرى ها شروع ميشود منبع اين همه بد بختى اشرف غنى و عبدالله و وزيران سكتور امنيتى است

>>>   Addy
اقوام تاجيك ، هزاره ، ازبيك، تركمن .... اگاه باشد. قوم .....مار استين است ، رحم كردن به اين قوم خودكشي است،

>>>   سلام عرض ادب آگا هان صاحب دل کسیت شایسته رهبر کرسی ریاست جمهوری این کشور جنگ زده ؟ او باید شحص صادق دارای ایده فرا قومی باشد ، کشور را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوز خون ریخته شده ای امروز بیرون آورد و مردم عزیز بی دفاع ما را به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند.هموطن قلم بدست دلبسوزان بمرد بیچاره کشور غرق خون تان و یک دوسطر تبصره غم شریکی به حال مردم بدی دفاع کنید در پای مضمون نشر شده من بروی صفحه کامنت گذارید .
ممنون از شما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است