غنی: جوانان باید دیدگاه پنجاه ساله داشته باشند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۶/۵/۲۱ کد خبر: 137031 منبع: پرینت

بمناسبت تجلیل از روز جهانی جوان مراسمی در ارگ ریاست جمهوری هم اکنون در حال برگزاری می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، امروز شنبه 21 اسد 96 رییس جمهور غنی در مراسم بزرگداشت از روز جهانی جوان در ارگ گفت: این روز به معنای این است که شما جوانان باید دیدگاه پنجاه ساله داشته باشید نه پنج روزه. شما بیدی نیستید که با هر باد به هر طرف بروید. شما آینده سازان افغانستان هستید.

در این مراسم رییس جمهور سرنوشت جوانان را مشخص کرد و گفت: "تاریخ هر نسل را یک چلنج پیش پایش می گذارد و سرنوشت شما این است که بحران های افغانستان را فتح کنید، فساد را بردارید، وحدت ملی را تمثیل کنید و باید بزرگترین نسل معاصر تاریخ افغانستان باشید."

قابل ذکر است که سخنرانی رییس جمهور در جمع جوانان دقایقی قبل آغاز شد و هم اکنون ادامه دارد.

پیش از رییس جمهور بانوی اول رولا غنی نیز سخنرانی کوتاهی کرد.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روز جوان
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   فوری
رییس جمهور غنی در نشست امروزش گفت: محصل صنف دوازده!؟
مگر کسی در صنف دوازده باشد محصل می باشد ؟؟؟

>>>   جه جالب ، چرا از گماشتن جوانان به کار ، و جلوگیری از فرار و صد ها مسایل که دامن گیر جوانان تعصیل کرده است چیزی نمی گوید؟ جوانان فعلی فکر فعلی و جدید مطابق تکنولوژی جدید پا به پا میروند نه فکر ۵۰ سال قبل که مردم سوار بر الاغ راه می رفتند ، همین الان یه دختر پسر و ۶ ساله با فکر انترنت و دیگه وسایل تکنولوژی پیش میرود حتی ۵۰ ساله را درس میده از نگاه فهمیدگی و دآنش امروزی ، جوانان بیکار ، ول تو کوچه و خیابون ، ماستر برود سیب زمینی بفروشد؟ و قوم پرستی تعبیض ، بین حکومت ، جوانان چجوری نیرو بگیرند ،شما مانند پدر و پدر ملت باید جوانان رو که نیرو و قدرت کشور هستند دست نوازش بکش ، کار رو مساعد کنید ، نه وعده سر خرمن .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است