زندان پلچرخى نگو مهمانخانه پلچرخى بگو (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۷    ۱۳۹۶/۵/۲۲ کد خبر: 137081 منبع: پرینت




اتاق يكى از قاتلين و اختطافچى هاى خطرناك به نام زلمى بولَغَين در زندان پلچرخی کابل

زندان پلچرخی کابل

زندان پلچرخی کابل

زندان پلچرخی کابل



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پلچرخى
قاتل
نظرات بینندگان:

>>>   اوه بهبهبه....... با این همه آسایش حتمن وزیر زندان است

>>>   البته که این قاتل شوهر خواهر قوماندان زندان است .

>>>   نوش جانش، عدالت غني و عبدالله است، خداوند بدست داعش گرفتار شان نمايد.

>>>   غذایشان چی است برادر ؟ بگو ما هم یکسر برویم هوتل پلچرخی ، کباب بره ، کباب مرغ ، جوجه کباب ، قابلی پلو ، کچری با انواع سالاد و مخلفات ، انواع غذاهای ایرانی و افغانی و فرنگی در هوتل پلچرخی کابل ، با استخر شنا و جکوزی و ماساژ و مشتمال توسط رئیس جمهور محبوب اشرف غنی

>>>   واقعا که زندان پلچرخی برای بعضی ها که مرتکب خیانت های بزرگ شده است مهمانخانه است مانند این خاین اختطاف چی که از پول های اختطاف اشخاص و افراد حالا در زندان بخود مهمان خانه و عیش ونوش درست کرده .

>>>   سبحان الله، در زمان حفيظ الله آمين وبابرک كارمل اين زندان یک جای سلاخی شکنجه وآدم خوری بود.وبفضل خدا امروز این زندان بحيث یک مهمان خانه لپ وجب مبدل شده.خدا کند همینطور. برای همه ای زندانیان باشد.

>>>   این کشور جای دزدان و قانون شکنان است قاچقچیان ، مفسدان و غارتگران در زندان هم زندگی لکس دارند اما غریب و بیگناه در کلبه خاکی خود و در زیر چادر خود به قتل میرسند آواره و بی خانمان میشوند!
هزار ها جوان که دانشگاه را تمام کرده به کوچه و بازار بیکار و دربدر میگردند کسی نیست که چاره یی برای شان بسنجند.

>>>   هرك كسيكه اين شرايط را براى قطا تريقان مهيا مي سازد وطنفروش خاين است جرا اين عمل ضد قانون ملي وبشري بوده وكمك به قاتلين وضد عدالت بوده وبه همجو اشخاص سلول هاي تارك نه اطاقهاي خوانين مرك بر انانكه كه همجو شرايط را براي قاتلين دزدان اماده مي سازد مرك بردزدان وياران دولتي اش!!!

>>>   معلوم میشه که مربوط باندهای مافیای شمالی والا هاست .

>>>   بخدا این زندان ازمیهمانخانه من وکاکایم قشنگ تر ولوکس تراست. درحالیکه میهمانخانه ما در قریه ازکل میهمانخانه ها پیش است.دراین عکس باورم نمیشه زندان باشه.
حسن

>>>   این همه میراث سقوی ها است انشاالله دیری دوام نخواهد کرد که زندان برای بسیار کسان به زندان واقعی تبدیل خواهد شد .
فقط کمی حوصله بکار است .

>>>   این اگر زندانی باشد حتما از قاچاقبران چپه شاخ است که با مقامات رابطه داشته وحالا از مصرف خودبر ایش همه چیز را آماده کرده

>>>   مربي داري مربا بزن !

>>>   Saboor Raheel
سیاستمداران تاجیک مرده اند. فاشیزم شب و روز علیه خودشان و قوم شان برنامه می ریزد و عملی میکند و اینها خاموش اند. تو گویی خاک مرده روی شان پاش داده باشند.

ارگ در هر برنامه یی برون راندن ناجیک از قدرت را در برناه دارد. فساد اداری یکی از عرصه های گرمیست که لبۀ تیز آن علیه تاجیکان است. فاسدان دریانوش پشتون را هرگز به محاکمه یی نمی کشند. اما علیه جنرالان و افسران تاجیک فقط بهانه می جویند تا بگیرند، ببندند، تشهیر کنند و به زندان بیفگنند.

قضۀ اخیر گرفتاری دو جنرال وزارت دفاع از همین دست است. اینجا مبارزه با فساد خود آگنده با هزاران فساد و خیانت و بوده برنامه دیگریست در خدمت اهداف قومی.

>>>   عجب روز به روز شاهکارهای هنری قوم پشتون را میشناسیم

>>>   مهمانخانه اشرف غنی است برای قاتلین ومخالفین مردم افغانستان

>>>   اگر این تصویر راست باشد لعنت بر این دولت

>>>   این هم عدالت درنظام دیموکراسی میباشد.
بااحترام
خودم

>>>   بخدا قسم طالبان اینگونه میهمانخانه درقریه خود ندارند.

>>>   ماشالله مجاهدین بفضل خداوند متعال همه جا در امن و آسایش و تجمل استند

>>>   ای کسی که تعبیض را دامن میزنی و هر وقت بشتون میگویی این مارشال شما تمام وطن را چور کرد به کدام محکمه کشانده شد این بلند منزل های که جور کردین از کجا کردین در سابق جز از سقویی موتر شویی وندافی دیگر وظیفه که نداشتین که این بلند منزل های عنابه بنچیر بزنز سنتر از کجا شد شما هم کمی انها نیستین از بشتون ها کرده شما زیاد در چور شریک بودین لعنت خدا بر سر هر دوی تان هرکدام تان به نوبه خود خیانت کردین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است