غورماچ سقوط می‌کند اما اشرف غنی می خندد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۸    ۱۳۹۶/۵/۲۳ کد خبر: 137151 منبع: پرینت

در حکومت وحدت ملی چیزی به‌نام «اولویت‌بندی» امورات به‌لحاظ اهمیت و فوریت وجود ندارد.

این حکومت به‌لشکر یک‌نفره بی‌برنامه و سردرگم می‌ماند که هم در جبهه گرم با دشمن می‌جنگد و هم در جبهه با فساد و هم مدعی تطبیق برنامه‌های انکشافی و طولانی‌مدت است اما در عمل در هیچ‌یک تاکنون اقبالی نداشته است و کارکرد آن تقریبا صفر است.

مشکل این است که در برنامه‌ کاری حکومت، کارها «اولویت‌بندی» نشده است مثلا همین اکنون دامنه‌های جنگ هر روز گسترده‌تر می‌شود و تروریستان مناطق بیشتری را از زیر تسلط حکومت بیرون می‌کنند اما در مرکز حکومت سرگرم بازی‌های سیاسی و تصفیه حساب با منتقدین و مخالفان سیاسی خود است.

روزانه ده‌ها جوان در این سرزمین کشته می‌شود اما حکومت سرگرم پرونده‌سازی و نمایشنامه مضحک «مبارزه با فساد» است. فقر و بیچارگی بیداد می‌کند اما حکومت مصروف برنامه‌ریزی برای سرکوب صدای اعتراض و حرکت‌های مدنی است.

روزانه ده‌ها جلسه و شورای بی‌نتیجه و تشریفاتی در ارگ و سپیدار تحت عناوین بلندوبالا با آدم‌های تکراری برگزار می‌شود اما این جلسات از نظر محتوا هیچگونه ارتباط با مشکلات و نیازمندی‌های روزمره و فوری مردم ندارد. برای همین است که در شمال ولسوالی آقچه و غورماچ سقوط می‌کند اما آقای غنی را می‌بینیم که در دفتر خود نشسته و به‌سوی وزیر جدید وزارت اقتصاد و تحصیلات عالی می‌خندد.


اشرف غنی غورماچ

اشرف غنی غورماچ



حسیب معترف

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غورماچ
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   خب خنده ایشان چه ربطی یه غورماچ دارد .
حبیب الله یوسف زی

>>>   غنی همه کاره آخرش هم هیچکاره. این مرد خودخواه چند خربوزه را با یک دست گرفته وآخرش همه ازدستش خواهدافتاد. این مرد چرا نخندد وخوشحال نباشد، جنگ را بالای مناطق غیرپشتون کشانده واین روزها طوطئه اش بخوبی اجرامیشود ومخالفین شان نیز همه خانه نشین. اگرشما درکارهای تان موفق باشید خوشحال نیستید؟
جوان

>>>   همان قصه گفتن درخت سبز شده در..... نفرک گفت در سایه اش مینیشینم

>>>   مصطفی مستور مهمانش است کاندید ع
حکومت برای السوالیها ی تحت خطر کمک میکند اما به یک شــــــــــــرط :
اول سقوط وهمه چیز برای اشرار داده شود آنها هرچه خواستند جنایت کنند بعد حکومت کمک میکند
ر

>>>   قهرمانترین ریس جمهور افغانستان داکتر غنی است به امید کامیابی های هر چه بشتر ایشان و به امید زوال دزدان حرفوی و چپاولګران بیګانه.

>>>   آفرین به غیرت حبیب‌الله یوسف زی (یعنی رییس جمهور به خاطر از دست دادن بخشی از قلمرو اش به دست دشمن نباید احساس مسئولیت بکند؟)به نظر شما چه کسی باید نگران این مسئله باشد؟
در تمام نظرات اغای یوسف زی به جز کینه و دشمنی نسبت به مملکت و مردم چیزی دیده نمی شود

>>>   اشرف غنی یک شخص بیمارجسمی روانی است
بیماری های جسمی و روانی پیامد های اثرات بیماری جسمی متعددی نیز دارد. هیچ عضو یا ارگانی از بدن از اثرات آن مصون نیست.
بیماری جسمی و روانی پیامدهای نظیر درگیری های لفظی ، لجبازی « زندگی مشترک را به آتش می کشاند » ، ،‌عصبانیت ها ،‌ پرخاشگری ها ناسازگاری ها ،‌ اختلاف با همسایه یا همکار یا همسر ، کینه و نفرت همگی ناشی از عدم ،‌رعایت موارد فوق است ؛ پیامد خطرناک بیماری جسمی و روانی دروغ گویی است که مشکلات بسیاری را برای افراد جامعه و دیگران فراهم می سازد. سرشت انسان دروغ گویی بیمار روانی پیمان شکنی ، با ایمان ناسازگار است و ضعف و نابودی آن را در پی دارد .
تمام آگاهان قلم بدست میدانند مهمترین سرمایه یک جامعه اعتماد بین همکاران و اطمینان عمومی در جامعه است ، و مهمترین چیزی که این سرمایه ملت را به نابودی می کشاند دروغ و خیانت و تقلب است و یک دلیل عمده بر اهمیت فوق العاده را ستگو یی و ترک د رو ع در تعلیمات اسلامی همین موضوع است.
هموطنان قضاوت بدست شما آگا هان قلم گوای حقیقت حالت جسمی و روانی عکس ها محترم اشرف غنی ریس جمهوری کشور است

>>>   چون معنی سقوط را نمی داند شنیده که غورماچ سقوط کرده چنان فهمیده که گویا تیم کرکت افغانستان در مسابقه پیروز گردیده!!! ویا ازین که خود از برنامه ای سقوط غورماچ قبلا اطلاع داشته وان سقوط برنامه ریزی شده وپلانیزه بوده ازین رو برایش عجیب معلوم نشده وعادی خنده کرده و....
رامش گر

>>>   مردم شمال را بیدار کنید.
از شمال افغانستان سوریه می سازند، تبعید سیاسی جنرال دوستم و جلوگیری از برگشت او رابطه مستقیم با جنگ شمال دارد.

انتقال جغرافیای جنگ از جنوب به شمال و واگذاری سرزمین مقاومت به تروریستان طالب از قبل محاسبه شده صورت گرفته است. از تگاب بدخشان تا هرات، تیوره و میرزاولنگ شما را به بهانه های مختلف قتل عام می کنند و هیچ آب از آبی تکان نمی خورد. می خواهند با رویکردهای عوام فریبانه نشان دهند که در مبارزه با دشمن مردم متعهد اند و ما ديديم كه تعهدي در كار نيست البته در اراده سرباز قهرمان وطن برای نابودی سازی دشمن نمي شود شك كرد اما در رهبری جنگ اصلا اراده ای برای نابودی طالب و حامی طالب وجود ندارد.
بیش از این فریب بازی های از نوع "موش و گربه" را در جنگ با طالب نخورید تا دیر شود خدای ناخواسته همه نابود خواهید شد.

مردم شمال را بیدار کنید. بسیج گروه های سیاسی و مردم شمال در برابر هیولای طالب تنها گزینه ای برای نجات افغانستان خواهد بود تا نابودی!

>>>   پشتون پرست ها در هر حالت اشرفک را ستایش و تمجید میکنند حتی هرگاه اقوام غیر پشتون در سرتا سر شمال خراسان زمین مظلومانه شهید میشود پشتون پرست ها شاد میشوند و باز هم غنی را طرفداری میکنند!

>>>   تمام افغانستانرا اًب بگیرد غنی را برابر بند پایش است

>>>   ای مردم نادان غنی با سر برست وزارت تحصیلات عالی حرف میزند اما شما چی میگوید را ست که شما از همان مردم استین

>>>   اشرف غنی هیچ جرمی ندارد صرف جرمش این است که جلودزدان رامیگیرد واین خنده اش با غورماچ هیچ ربطی ندارد

>>>   میداند که همه این سقوط ها زیر مدیریت خودش انجام میشود کدام واقعه خاص دیگر نمیشود.

>>>   مردم از قبل میدانستند که گلبیدین قصاب کابل جاسوس سابقه دار پاکستان وارد شدن اش بشهر کابل تحت نام مصالحه انهم بدون سلاح گذاشتن افراد اش بزمین و تسلیمی ان بدولت بطور مسلح با سلاح های خفیف و نیمه ثقیل با لشکرمسلح اش وارد شهر کابل شدند پاکستان و ارگ نشینان از درز اندازی و نفاق افگنی قصاب کابل که درین استقامت خیلی ماهرانه کار میکند استفاده کرده دور ساختن مردمان غیر از قوم پشتون از پست های اساس دولت را و بد نام سازی انها را روی دست گرفته اند که نمونه بارز ان را میتوان از کناره کشاندن جنرال دوستم معاون اول ریس جمهور با یک توطعه نامبرد اکنون که همان توطعه گران شورای نجات افغانستان را که افشاگری های ناکارگی های خود شان هستند توطعه دیگری را مانند ادعای ایشچی بکار گرفته اند .

>>>   این کلمرغ بدبخت این ملک را تباه کرد۰
این همان پستی است که گفته بود زندانیان بگرام همی گویندگان یک زبان خاص هستند و آن عادلانه نیست و همه را رها کرد

>>>   بیعقل تر از حکومت پیروانش است

>>>   تنها کسانی که در این سرزمین با غرور و افتخار حکومت کرد یکی امیر تیمور گرگانی همان تیمور لنگ از کولاب بود و دیگری هم احمدشاه بابا دراني دیگر هرکس در رأس حکومت داری قرار گرفته یا دست نشانده اجنبی ها بوده ویا وابسته به بیگانه ها بوده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است