طرح جدید امنیتی کابل اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۶/۵/۲۴ کد خبر: 137188 منبع: پرینت

طرح جدید امن سازی شهر کابل را اعلام شد.

محمد سالم احساس، سرپرست فرمانده پولیس کابل در نشست اعلام طرح جدید امنیتی کابل گفته است که این طرح در نخست روی نقاط دیپلماتیک شهر تمرکز دارد و پس از آن بخش‌های دیگر پایتخت را در برخواهد گرفت.

ایجاد 26 مرکزی ایست بارزسی در ساحات دیپلماتیک، نسب موانع در 27 محل، ایجاد مسیر مشخص برای موتر های تناژ بلند، ایجاد 10مانع سیار در ساحات دیپلماتیک، استفاده از سگ های آموزش دیده در ایست های بازرسی، نسب اسکنرهای سیار در برخی مناطق شهر و کندک 500 نفری ضد آشوب برای کنترل تظاهرات و تجمعاتی که به خشونت کشیده می شوند از موارد طرح امنیتی کابل است.

عبدالله حبیب زی سرپرست شهرداری کابل گفته است که برنامه های حمایتی شهرداری بطور مستقیم برنامه های امنیتی کابل را بهبود می بخشد در قسمت مدیریت ترافیک، اعمار جاده ها در شهر کابل و احداث ترانسپورت عامه شهری را در برمی گیرد.

در نشست گفته شده است که طرح تازه امنیتی شهر کابل از سوی رییس جمهور و رییس اجرایی کشور تایید شده است و قرار است تا سه ماه دیگر تکمیل شود.

طرح امنیتی کابل درحالی اجرا و تکمیل می شود که آگاهان هشدار داده بودند اجرا شدن این طرح زندان ساختن کابل است و نباید میان امنیت سیاسیون کشور و دیپلمات ها با شهروندان عادی تفاوت قایل شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طرح امنیتی
ایست بازرسی
نظرات بینندگان:

>>>   از این طرح ها کرده حساس وطن را در خود بیدار سازید وتعبیض را از بین ببرید در مقابل بول برادر خود را نکشید
باز این بایه های که به بلندی دونیم متر بلند کردین ایا موتر های دینا این مواد را انتقال داده نمیتواند که بلندی دینا بیش از دو متر نیست حیف است به این طرح طفل هانه شما کسانی استند که طرح امنیت خوب را برای تان میدهند اما انها را چانس نمیدهید بخاطر که شما نمیخواهید که امنیت تامین شود ونیز امریکایی ها نمیخواهد این امنیت باشد بخاطریکه مردم را بازی بدهید این طرح ها را روی دست میگیرید اما کسانیکه میدانند انها را بازی داده نمیتوانید

>>>   موانع بدرد نمیخورد اخلاق خود رادرمقابل مردم خوب سازید بالای مردم حکومت نباشید بلکه همینطوریکه شعارمیدهید پولیس خدمتگارمردم باید این شعاررادرعمل پیاده کنید وخدمتگارمردم باشید بازمؤفق میشوید شما میدانید اگرجامعه باپولیس همکارنبود پولیس ناکام است وجامعه وقتی باپولیس همکارمیشود که پولیس اخلاق واقعی پولیسی داشته باشد

>>>   باید مردم افغانستان برعلیه این دولت بلند شوند وبه این دولت و به طالبان نه بگویند و خودشان حکومتی کارآمدبیاورند نه منتظر باشند آمریکای متقلب وهمسایه های پلید مابه ما حکومت بسازند

>>>   جاییکه صداقت وعدالت حکم نکند هیچ سد وقلعه ودژ سازی ها جلو ناامنی را نمیگیرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است