نورچشمی های غنی به سمت های بالا می رسند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۶/۵/۲۴ کد خبر: 137189 منبع: پرینت

اولاد غریب به سمت های بالا راه نمی یابند.

روز جهانی جوانان در ارگ ریاست جمهوری بزرگداشت شد. رییس جمهور غنی می گوید که می کوشد تا شماری از چهره های جوان فعال را در بدنه و ساختار حکومت افزایش دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpapper)، آصف آشنا آگاه مسایل سیاسی در برنامه «فراخبر» در ارتباط با طریقه جذب جوانان به سمت های بالا در کشور گفت: در استخدام هایی که در کشور شده است، بخشی از جوان ها مطابق با شایستگی و لیاقت آمده اند و این قابل قدر است. نمی خواهم مطلقا سیاه نمایی کنم اما اکثریت جوان هایی که رفته اند و در سمت های بالا راه یافته اند نور چشمی ها هستند. فقط نوشته کابل تاکسی درباره گروه سرود اتمر مصداق بارز رویکرد ابزاری و نور چشمی هایی است که به اعتبار پدران شان در سمت های بالا آمده اند. اولاد غریب به این سمت ها راه نمی یابند.

وی اضافه کرد: افراد غریب با ماستری و دکترای خود در اتاق های شهر کابل و سایر بزرگ شهرها منتظر کار هستند. یا اینکه زیر پل های شهر کابل به کام اعتیاد مانند کرم می لولند، روی سرک ها راه می روند یا از کشور فرار می کنند یا در صفوف اول به پاس خطاها و اشتباه هایی که در مدیریت جنگ نهفته است کشته می شوند و هیچ کس دیگر یادی از آنها نمی کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جوانان
اشرف غنی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است