ادعاهای مصطفی مهمند برادر آصف مهمند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۹    ۱۳۹۶/۵/۲۴ کد خبر: 137203 منبع: پرینت

مصطفی مهمند درباره بازداشت شدن برادر اش آصف مهمند در میدان هوایی می گوید: قرار بود آصف مهمند بعد از توافق وزارت داخله و فرمانده امنیه بلخ دوباره به کابل منتقل شود که در صحن میدان هوایی ساعت دو نیم شب توسط افراد مسلح عطامحمد نور با شلیک مرمی بازداشت شد که دو کشته و سه تن زخمی در پی داشت.

مصطفی مهمند گفته است که برادرش آصف مهمند مدت 4 ساعت و پس از بازداشت در خانه عطامحمدنور توقیف شده است که خود آقای نور با دو پسرش وی را مورد لت و کوب شدید قرار داده و بعدا به حالت زخمی به امنیت ملی سپرده است.

برادر مهمند می‌گوید تا زمانی‌که ریس جمهور والی بلخ را برطرف و بازداشت نکند آنها کشته شده‌ها را دفن نکرده به تظاهرات گسترده دست زده و جاده ها را بند می‌سازند.

مصطفی مهمند می‌گوید که تمام بیرون میدان هوایی توسط پولیس نظم عامه و قطعه خاص محاصره شده و داخل میدان توسط افراد شخصی والی بلخ به کنترول درآمده بود.

مختار وفایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آصف مهمند
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   مصطفی مهمند برو جاده مهمند در پاکستان بند کن .

>>>   بلخ مرکز تشنج قومی نمیشود.

>>>   وای وای به حال این ملت خداوند ای ظالمان را محو ونابود کند.
علرضا

>>>   هر چه زود نر باید عطای دزد و غارتگر به ارگانهای عدلی و قضای سپرده شود.
این است آزادی بیان و دمکراسی که هرکس از حقیقت بگوید باید مورد لت وکوب قرار گیرد و یا کشته شود. ل....برشما انسان های زورگوی که دم از جهاد و اسلام میزنید در حالیکه بد ترین جنایات را انجام میدهید .
فرق بین دوستم و عطا هیچ نیست دوستم مانند عطا مردم خود را مورد لت کوب و بندی میسازد عطا نور مانند دوستم.
از خدامیخواهیم فرش این جنایت کاران را از سر این مردم مظلو برچیند و دزدی های را که انجام داده اند دوباره به ملت بازگردانده شود.
در شمال خصوصآ عطانور خود را معاذالله خدای بلخ میداند و هرکار را که خواسته باشد انجام میدهد و کسی نیست از وی پرسان کند.
من به عنوان یک شروند این کشور از آقای عبدالله عبدالله میخواهم تا هرچه سریعتر از عطانور فاصله بگیرد تا نزد مردم و ملت ازاین بیشتر مورد لعنت قرار نگیرد . از ریس جمهور غنی میخواهم تا هرچه سریعتر آقا نور را برکنار و به محکمه بسپارد و از آنچه ازملت و مردم غضب نموده است از وی بازخواست کند.
به امید پیاده شدن عدالت.
امید علی زاده

>>>   فرهنگ ایشچی گری در بین ناقلین خوب رشد کرده است.
بلخی

>>>   زور گفته بود نه؟ مگم خود را ایشچی نسازد . چون اون هرهنگ فرسوده شده است
بدخشانی

>>>   هههههههههههههههههههههه
پشتون های ناقل از ک.... خود کار می
یرند شرم است ایشچی ها
فاریابی

>>>   بسيار كار خوب كرده ، بايد شما خلقي هاي حزب إسلامي را از مزار اخراج نمايند، برويد در مهمند دره و با داعش متحد شويد (گفته حكمتيار)

>>>   کون بز که خارید نان چوپان را میخورد حالا کون عطا ګک به خارش امده است.

>>>   مصطفی مهمند
آصف برادرت را اول باید آزمایش بدهد
چراکه غنی احمد زی ،شیوه‌ای ایشجی را میخواهد بالا برادرت تکرار کند. برای قوی شدن دوسیه برادرت بیاید در صفحه تلویزیون ظاهر شود بگویید خود عطا هم بوده ویا فقط محافظانش عمل لت و کوب و لواط را انجام داده است تا غنی احمدزی سبک دوشش کند. .........
غیرت و مردانگی کجا است.

>>>   بی صورت هم کردنند یا هنوز داکتر ها چیزی نگفته؟

>>>   ای مهمندیان!
اګر غیرت دارید جزای نور را بدهید!و به نشان دهید که شما ایشچی نیستید!
ګر دل شیر نداری سفر مکن!

>>>   قومگرایان توطعه گر وقتیکه دیدند ادعای کون ایشچی بالای جنرال دوستم معاون اول کار ساز شد و توطعه گران موفق بکار شان شدند اکنون بی حیثیت لچک و اوباش دیگری را بنام اصف مهمند کون انرا در حراج گذاشته اند تا بازهم موفق در کار توطعه شان گردد اما اکنون همه مردم کشور حتی جهان ازین توطعه اگاهی داشته نه تنها که توطعه شان کار ساز نبوده اصف بی ننگ را بیشتر از پیش رسوا تر و توطعه گران را واضح تر ساخته مردم کشور به بقومگرایان توطعه ساز لعن و نفرین میفرستند و استفاده از کون اصف بی ننگ هم اینبار کار را بجای مطلوب شان نبرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است