فساد اخلاقی رییس حوزه کابل (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۳    ۱۳۹۶/۵/۲۴ کد خبر: 137214 منبع: پرینت

فرید مشعل رییس حوزه نهم شهر کابل است که با استفاده از صلاحیت وظیفوی، صدها دختر مسلمان را بی عفت کرده است.
این فرد بعد از شناسایی دختران مقبول و پاکدامن، برادر یا پدر آنها را به بهانه های مختلف گرفتار و برای چند روز در حوزه نگهداری می کند تا دختر بیچاره مجبور شود که به حوزه بیاید و به خواست های وحشیانه اش پاسخ دهد.
در غیر آن نزدیکانش رابه امنیت ملی و یا دادستانی معرفی می کند که در آن صورت مصارف گزاف و زندان بودن طولانی در انتظارشان است.
این دختری که پهلویش در عکس است سکینه نام دارد، زمانی قربانی شد که برادرش بدون کدام گناه توسط این فرد برای چند روز زندانی بود، از بیم آنکه برادرش به زندان های مخوف صلیبی ها نیفتدبه تقاضای مکرر این این فرد مجبورا جواب مثبت داده زندگی و عفت و شرفش را نابود کرده که دفاع از این بیچاره ها وظیفه هر انسان باغیرت است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)




این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
پولیس
نظرات بینندگان:

>>>   از حكومت ع و غ چه توقع داريد؟ هر دو شان إنسان هاي خود فروخته و عياش اند.

>>>   پولیس خدمتگار نفسش است !
حتما خودش هم از همین طریق آمر حوزه شده یعنی کدام اعضای فامیلش را نزد کس دیگری فرستاده تا آمر حوزه شود ،
عکس بالا وپائین متفاوت است بالائی موی سرش سیاه است پائینی زرد !

>>>   پولیس حافظ مال وناموس مردم است !!!، حالا این ها چی تفاوتی با داغش دارند؟؟

>>>   تقريباً تماماً دولت متشكل از همين نوع أفراد فاسد است .

>>>   این امر حوزه نم پولیس شهر کابل در تعینات حنیف اتمر مشاور شورای امنیت در حقیقت همه کاره دولت غنی احمد است که چنین اشخاص فاسق وفاجر را بحیث امرین حوزه ها در غیاب جاهد سابق وزیر داخل تعین ومقرر کرده که باساس بلند کردن صدای مخالفت ازین چنین تعین بستی ها در غیاب خوداش توسط حنیف اتمر سرانجام اشرف غنی احمدزی بجای جاهد اغا بلی گوی خود را بعنوان سرپرست مقرر کرده است افتخار چنین خیانت کاری امر حوزه نهم پولیس کابل بر میگردد بکسی که چنینشخص بی ناموسرا بحیث امر حوزه مقرر کرده است .

>>>   از ع و غ گیله نیست زیرا غ یک یهو دی است که همه عمرش در خا رج تیر شده و ع ... امر مسعو د بود
که فا میلش در هند خوش گذرانی می کند این مردم سا ده را بازی می دهند

>>>   بلی هموطن محترم:
(درآن شهری که بینایش عصاازکورمیدزدد)
چه توقع کنیم،ازشماتشکرمیکنم که حداقل از چهره منحوس این خادمان دروغین مردم پرده برداشتید، یک هموطن دیگرمانیزازهمین آمرحوزه نهم شاکی بودندکه روزانه به بهانه کنترول ازساحه باموترو بادیگاردهایش به مارکیت مکروریان ونزدیک مکاتب دخترانه میآیدو دختران وزنان معصوم هموطن ماراتثبیت ودر فرصتهای مناسب برای بدست آوردن اغراض شیطانی اش برای آنان وخانواده های شان توطئه چینی مصنوعی مینماید،شخص دیگری که بحیث قوماندان تولی حوزه سیزدهم پولیس کارمیکندو قبلا قوماندان تولی درحوزه ششم بوده است درتفاهم با مسئولین حوزه علاوه برفسادهای کلان دیگرکه داردیکی اینست که برای افرادکه بطورقانونی یاغیرقانونی کارساختمانی میکنداجازه کار میدهد ودر مقابل پولهای هنگفتی ازآنها میگیرد، یک افسر دیگرپولیس بنام فاروق حساس که تافرق درفساد غرق است چندروز قبل درمجلس بزرگ مبارزه بافساد سخن پردازی میکردوده هامسایل دیگری مربوط به فساد درپولیس وجود داردکه درفرصت مناسب به آن اشاره خواهدشد، امیدواریم که جناب وزیرصاحب داخله جدید بادرایت، شایستگی ودلسوزی خاصی که نسبت به مردم ووطن اش دارداین لکه های سیاه راازدامن پولیس پاک کند.
هموطن شما ازکابل

>>>   بلی فساد اداری و فساد اخلاقی نظام کشور را سرنگون خواهد کرد و سخت بیداد می کند، هرکس اگر غیرت داره از رفتن اعضای فامیل اش بدون محرم جلوگیری نماید آن هم در صورت ضرورت باشه.

>>>   عجب، افسران ومقامات نظامی وامنیتی اینگونه مشغول عیش ونوش وخوشگذرانی هستندکه حال وروز کشوربه اینجا رسیده است !!! خداکند که این زنان از محارم شان باشند، واگرنه افتضاح ومایه شرم وسرافکندگی برای این مقامات بلکه برای ملت بیچاره است.
جوان

>>>   نام دختران را بد نکنید، چه می دانید که آن دختر را بخاطر چی خواسته است، از صلیبی گفتن تان معلوم است که جانبدارانه بحث می کنید.
مشتاق

>>>   شاید جناب امر صاحب انتقام خواهر خود را از دختران بی گناه بگیرد زیرا یک افغان این قدر بی ناموس نه شده است مگر بر او ظلم شدفته باشد....

>>>   دادستان ودادگاه کور است نمی بیند که چه جریان دارد

>>>   این حکم حتمی است کسیکه طرف ناموس دیگران می بیند دیگران طرف ناموس او می بینند

>>>   مملکت فاسد بهتر نمیشه

>>>   خدا لعنت کند چنین افراد فاسد را که کشور به گند کشیده اند.

>>>   این امر های حوزه باید کسانی باشد که مسلمان وانها که نیستند امر حوزه هفتم یک بنچشیری است که در ساحه حوزه هفت از چرس فروشی گرفته ایروین شراب ونیز فحشات سر عام است واین بنچشیر از انها حق نیگیرد در واصل اباد البته سرک بالای ان تمام وطن دار هایش همین کار ها را بیش میبرند از همین خاطر امر حوزه را بنچشیر ی انتخاب کردن تا ازادانه این کار ها را بیش ببرن...

>>>   ان شاءالله که این انسان های خبیث به جزای اعمال شان میرسند و خداوند جزای شان را خواهد داد. ان شاءالله که ....روز ها بدترببینند.
امید احمدی

>>>   شرم باد به این نظام و دولت !!!
بدبخت از افغانستان

>>>   باید. این شخص پلید ودون صفت به جزای اعمال اش برسد ،امید این عمل جنایت کارانه واقعیت نداشته باشد .
عبدالله ریحان

>>>   قهواره این خاین بی ناموس امر حوزه نم پولیس کابل به به چلو های پاکستان میماند مثلیکه پاکستانی را حنیف اتمر امر حوزه مقرر کرده است که چنین بی ناموسی رادر حق دختران وزنان وطن ما انجام میدهد .

>>>   برادر عزيز
اينها براي چه مبارزه كرده اند كسانيكه ايشان را انتخاب نموده اند از چوكي هاي شان سرقلفي داده اند كسي انها را چيزي گفته نميتواند زيرا با دولت همينطور قرارداد كرده اند كه پول سرقلفي ات را بده هر كار كه دلت خواست بكن

>>>   وزير داخله نو يك چاپلوس بيش نيست هيچ كارى كرده نميتواند خودش مولد فساد است

>>>   ‎بهروز جلال آبادی‎ aan جنبش عدالت خواهی تاجیکان
یک روز با یک پنجابی بحث کردم !
برایش گفتم : چرا در وطن ما آدم کشی میکنید و مردم افغانستان را میکشید ؟
خندید و گفت : مشکل شما افغانستانی ها ای است که اشتباهات و گناه تان را بسیار زود و به سادگی در گردن دیگران می اندازید !
گفت بطور مثال ؛ من با طالبان در دوران امارت ملا عمر در شمال افغانستان علیه جبهه مقاومت میجنگیدم ، ما در حدود ۸ نفر از افراد احمد شاه مسعود را زنده دستگیر کردیم ، متوجه شدم که آنها هم مثلی ما نماز میخوانند و قرآن تلاوت میکنند و مسلمان اند ، با خود فکر کردم وقتیکه اینها هم مسلمان اند و ما هم پس این جنگ جهاد نیست بلکه فتنه است ، در همین فکر بودم که قومندان ما که از پشتونهای افغانستان بود حکم کشتن اینها را داد برایش گفتم اینها مسلمان اند باید رها شوند ، گفت : نه اینها مسلمان نیستند! باز برایش گفتم بهتر است اینها را اسیر نگها کنیم ! قبول نکرد و تمام ایشان را به شهادت رساند ! همان روز آخرین روز مه در امارت طالبان بود جبهه را رها کردم و بطرف پاکستان آمدم !
گفت : این یک نمونه بود از جهالت طالبان پشتون تبار وطن تان !

>>>   به تاریخ ۹ جوزای ۱۳۹۴ (۳۰ می ۲۰۱۵) «تلویزیون یک» از اسناد افتضاح‌آمیزی پرده برداشت که نشان می‌داد حسین نصرت آمر حوزه سوم امنیتی پولیس کابل بعد از آنکه مطلع می‌شود دختر مورد علاقه‌اش را سید ظاهر هاشمی آمر حوزه سیزدهم پولیس تصاحب کرده و در هوتلی در پل‌سرخ برده است، با جمعی از محافظانش به هوتل حمله برده با او درگیر می‌شود. دختر از ترس خودش را از منزل دوم هوتل پایین پرتاب می‌کند که در نتیجه پایش مجروح می‌شود. درین گزارش همچنان ورقه عرض زنی به نام ضیاگل به نمایش گذاشته شد که سمونمل نصرت در بدل پیشبرد کارش، از او درخواست رابطه جنسی نموده است.
تا اینجا داستان دیگر برای مردم عادی و به معمول روز مبدل گشته است. نصب جنگسالاران وحشی در پست های بلند پولیس، این نهاد را، که کلمه «ملی» را هم به آن پیوند زده اند، از فساد مشبوع و تا آخرین حد بین مردم بی‌اعتبار ساخته است.
بعد از نشر این خبر، وزارت داخله اطلاع داد که وظایف این دو آمر به حالت تعلیق درآمده است. وقتی این تازه‌ترین رسوایی، وزارت داخله را نیز بی‌آب‌تر ساخت، روزنامه «هشت صبح»، به تاریخ ۱۱ جوزای ۱۳۹۴ به صورتی کوشید به وزارت آبرو کمایی کند:

>>>   شمع کج آخر بسوزد پرده فانوس را
شخص بی غیرت چی داند حرمت ناموس را

>>>   اینراگویند حفاظت ازنوامیس ملی

>>>   اکثریت وزرات داخله ودفاع ناموس فروش ومردم فاسد هستند خدا همه شان را نابود کند
اریائی

>>>   انشالله وزیر صاحب جدید درزمینه توجه جدی خواهند نمود
علیشاه از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است