حکم بررسی بازداشت مهمند صادر شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۱    ۱۳۹۶/۵/۲۴ کد خبر: 137219 منبع: پرینت

رییس جمهور حکم بررسی همه جانبه بازداشت محمد آصف مهمند عضو شورای ولایتی بلخ را صادر کرد.

جمشید رسولی سخنگوی دادستانی در صحبت با رادیو آزادی گفت، بر اساس این حکم هیاتی به ریاست یکی از معاونان این نهاد و عضویت نمایندگان وزارت داخله، ریاست عمومی امنیت ملی و اداره ارگان‌های محلی توظیف شده‌اند تا چگونگی رویداد بازداشت آصف مهمند عضو شورای ولایتی بلخ را بگونه همه جانبه بررسی کند.

وی درباره ادعاها مبنی بر اینکه گویا این عضو شورای ولایتی بلخ بر اساس دستور دادستانی بازداشت شده می‌گوید، هیچ دستوری برای بازداشت آصف مهمند از سوی این نهاد صادر نشده است.

حامد عزیزی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهمند
بازداشت
نظرات بینندگان:

>>>   Jawedan.com
گزارش‌ها حاكی است كه آصف مهمند به دستور مثلث غني، اتمر و استانكزی به بلخ فرستاده شد تا ثبات نسبی بلخ را برهم بزند. از او خواسته شده بود تا فردا صبح در ميدان هوايی مقاومت كند و تسليم نشود. ارگ وعده داده بود که فردا يك هيت ويژه را به حمايت او از كابل میفرستد. با این حال، ناظران به این باورند که ارگ میخواهد همانند قضیه ژنرال دوستم، به آقای نور پرونده‌ای قضایی بسازد.

>>>   Valizada
قوم انتحاری های ....حرف دانتان را بفامید شما قوم انتحاری ....بخاطر کلداری پاکستان نام اسلام را بد کردین نام افغانستان را بد کردین خداوند چه وقت شما وقوم یهودی را مانندی قومی بنی اسرائیل تباه کند افغانستان را بخاطر کلداری و دالری انگلیس و آمریکا تباه کردین

>>>   Hamidi
خبر فوری؛
عطامحمد نور به اتمر و استانکزی هشدار داد:
نور"مشاور محترم شورای امنيت ملی (آقای حنيف اتمر) و رييس محترم عمومی امنيت ملی (آقای معصوم ستانكزی) !
با طرح پروژه های توطيه آميز، بلخ را كه از امنيت و آرامش نسبی برخوردار است، نا آرام نسازيد".

>>>   Temo
دقیق است وقتیکه دوشنمی میکنی خبردار باش همه میدانند که استاد بزرگوار حق است
مگر ارگ و قبیله یکتازی میکنند
گفته میشود یکتعداد پشتونها را بنام های مختلیف داخل مزار کنند

>>>   توطئه هاي نامردان ادامه دارد و مردم دارند كه خسته ميشوند

>>>   ده ها نفر از نماز گذاران توسط قوماندان حزب اسلامی گلبیدین در حین نماز جمعه در ولایت تخار در دفاع از بقتل رساندن ملای امام شان توسط قوماندان قانت و افراد مسلح ان بشهادت رسانده شد و زخمی گردیدند با وصف اینعمل کفرستیز و خاینانه ان سخنگوی باند اسلامی گلبدین حمایت شانرا از همان قوماندان خاین وقاتل شان رسمااعلان کرد و شخص گلبدین هم حمایتش را از طریق رسانه ها بیان کرد چرا با چنین جدیت و وارخطایی در مورد حملات ترورستی قوماندان باند ادم کش گلبیدین ازجانب ارگ و ارگانها حراست از قانون دست بکار نشدند که درین قضیه مانند قضیه ایشچی که هردو توطعه یکنواخت و با کمی تغیر علیه جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری و اقای عطامحمد نور والی بلخ با عجله دست بکار شدند تا زودتر توطعه را موفق امیز کنند .

>>>   غ از خوب سیا ست کار می گرد هر زما نیکه در کشور کدام حا دثه رخ می دهد باز یک هیت حقیقت یاب را تعین می کند تا فکر مردم را مخشو ش نماید
و مردم سا ده ما را بازی می دهد یک تعداد مردم که می داند انها به همرای شا ن دهن چو ال را گرفته و در غم حیش و نوش است

>>>   باید از طب عـــدلی هم همراه هیئت باشد تاببینند نتیجه مثبت است یا منف ی؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است