بازی های پشت پرده اجازه عملیات درست را نمی دهد
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۶    ۱۳۹۶/۵/۲۴ کد خبر: 137223 منبع: پرینت

در کشور ما یک نوع پیچیدگی در ساختار اوضاع امنیتی وجود دارد و بازی های پشت پرده اجازه نمی دهد که آنها عملیات درست انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، محمدعلی اخلاقی عضو مجلس نمایندگان در برنامه «آخر خط» گفت: مسایل سیاسی و نظامی و امنیتی افغانستان متاسفانه وضعیت پیچیده ای به خود گرفته است که نه خیلی قابل تحلیل است و نه خیلی قابل پیش بینی است. چرا که یک سلسله بازی هایی در پشت پرده وجود دارد و همین طور در سیاست ها و در موضع گیری های حکومت مرکزی افغانستان و نهادهای امنیتی یک برنامه و یک مکانیزم شفافی وجود ندارد به همین خاطر است که ما وقتی در مسایل افغانستان می خواهیم بررسی داشته باشیم، یک پیچیدگی خاصی وجود دارد.

وی افزود: این همه نیروهای خارجی که در گذشته وجود داشت و فعلا هم بخشی از آنها وجود دارند اما هیچگونه پیشرفتی در آن دیده نمی شود. این امر ناشی از ناتوانی نیست که بگوییم نیروهای خارجی ناتوان هستند و از پس مخالفان ما برنمی آیند. حتی در بخش نیروهای نظامی داخلی ما آنقدر توانمندی وجود دارد که از مراکز نظامی و مراکز اداری دفاع کنند و دشمن و مخالفان را سرکوب کنند اما یک نوع پیچیدگی وجود دارد و بازی های پشت پرده اجازه نمی دهدکه آنها عملیات درست انجام دهند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
سیاست افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اقای وکلیل چرا شما خیانت های خاینین طرفدار طالبان را بازی ها پشت پرده میگوید واضح بگوید که جاسوسان داخل نظام که درچوکیهای کلان خود را رسانده اند عملیات های نظامیان را تا جابجای و امادهگیکامل طالبان در جاهای مورد نظر شان بتعوق میندازند و عملیات را به کندی حتی در بعضی جا ها به ناکامی روبرو میکنند نه تنها که نظامیان کشور ازین عمل خاینانه ب ستوه امده بلکهمردمان محل نیز ازین کار انها ناراض و طرف انتقعاد شان قراردارد اما ارگ از چنین نارضایتی هایمردم و انتقعادات انها گوش خود را بکری زده که گویا هیج صدای مردم رانمیشنود اما اگر برخلاف عملکردنادرست شان کدام کسی و یا حزبی و یا شورای ی صدا بلند کنند ویا تشکیلی را راه اندازی کنند فورا ارگ نشینان با در جهت تخریب وتوطعه و ناباوری ان مجتمع غامضانه و عوام فریبانه دست بکار میشوند تا مباد قدرت شانرا ازدست دهند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است