چه رازی نهفته است بین قضیه مهمند و ولسوالی چمتال
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۶/۵/۲۵ کد خبر: 137245 منبع: پرینت

ميان بازداشت آصف مهمند و واگذاري ولسوالي چمتال بلخ به طالب چه رمزي نهفته است؟!

نیمه‌های شب گذشته نزدیک به 20 قریه و 5 پوسته بصورت عمدی در ولسوالی چمتال بلخ به طالبان واگذار شده است. حاجی متین ولسوال چمتال نیز عمدی بودن این واگذاری را تایید کرد.

برخی منابع می‌گویند که رویداد شب گذشته در میدان هوایی مزارشریف با واگذاری مناطق در چمتال به طالبان ربط دارد. فعلا تنها قریه‌های شیعه‌نشین در کنترل دولت است و مردم شدیدا نگران تکرار فاجعه میرزاولنگ در چمتال هستند.

شب گذشته همزمان با واگذاری مناطق به طالبان، باشندگان 13 قریه‌ شیعه‌نشین در چمتال به مزارشریف کوچیدند.

مختار وفایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ولسوالی چمتال
آصف مهمند
نظرات بینندگان:

>>>   کوچیدند!!!!!!!!!!!!!!!!!! اما نور بیغیرت کجا است!!!!!!!!!!!!!!!! تو ولسوال بلخ این قلمرو امپراطوری تو به ولسوالی هم نمیرسد؟ تو خو ما تاجکها را برای ازبین بردن افغانها که طالب مانند یک تکمه دران است دعوت می کنی اما یک ولسوالی را نزدیک زنت را حفظ کرده نمیتوانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بس است نشرمانیدمان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!زی نمیخوریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تاجک ګوشبین نه پشکبین

>>>   این معما رو اینجوری حل کنیم ، که آقای مهمند توسط دولت خواسته چندین قریه ولسوالی رو به طالبان بده و آقای نور خبر دار شده و مانع جلوگیری شده و آقای مهمند دیده که به هدفش موفق نبوده و مانند آقای ایچی دست به توطئه زده که ای مردم آقای نور من رو فلان ، فلان کرده و چون پولش رو قبلا گرفته ، در مقایل پول حثیت قد خم میکند و این موضوع دیگه بازار نداد همه میدونه بازی سیاسی رو ، در شرایط که پول حرف اول رو می زد دیگه حثیت ، آبرو بازاری ندارد ، چیزی که نداریم بزار باهش بازی کنیم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است