هم تيمي اشرف غني، همسو با عبدالله
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۱    ۱۳۹۶/۵/۲۵ کد خبر: 137279 منبع: پرینت

هم تيمي هاي اشرف غني از سوي داكتر عبدالله بعنوان وزير معرفي مي شوند!
ويس احمد برمك برادر سرير برمك كمشنر تقلب سالار اشرف غني از سوي داكتر عبدالله و با اشاره اشرف غني احمدزي بعنوان وزير امور داخله گماشته شد.

ويس برمك رييس اسبق اداره مبارزه با حوادث طبيعي و سرير برمك كمشنر كميسيون مستقل انتخابات هر دو برادر عضو تيم انتخاباتي داكتر اشرف غني بودند و در انتخابات گذشته هم با تمام قدرت و با پيرويي تمام، يك طرفه از نقشه سازمان يافته تقلب امرخيل بابا بخاطر پيروزي محمد اشرف غني احمدزي بعنوان برنده انتخابات حمايت كردند و تا آخرين روزهاي جنجالي هاي انتخاباتي كسي يك حرف اينكه در انتخابات تقلب شده را از دهن همين برادران نشنيده است و تمام خانواده ايشان بصورت ٢٤ ساعته در خدمت أشرف غني قرار داشتند،

اما حالا معلوم نيست ، سوال ايجا است كه چرا داكتر عبدالله رييس اجرایی تمام امتياز هاي تيم إصلاحات و همگرايي كه سهم اقوام تاجيك، هزاره ، ازبيك، ايماق، پشتون و ... است را به كساني كه متعهد و وفادار به اشرف غني احمدزي هستند، مَي دهد؟

بعد از انتخابات پُر از تقلب و حمايت قاطع سرير برمك از تيم تحول و تداوم بعنوان كمشنر كميسيون انتخابات كه از سهم قوم تاجيك در آنجا كميسيون حضورا ست و خيانت كرد اين امتياز ها به اين خانواده داده شد:

١- با حمايت رييس جمهور غني ويس برمك وزير دولت در امور رسيدگي به حوادث و نماينده خاص رييس جمهور در زمينه رسيدگي به بيجا شدگان داخلي تعيین شد!

٢- سرير احمد برمك كميشنر پيشين كميسيون انتخابات با حمايت و پشتيباني رييس جمهور اشرف غني به حيث مشاور رييس جمهور در امور حكومتداري محلي تقرر يافته است.

٣- با مداخله مستقيم رييس جمهور غني و تثبيت رتبه دگروالي به محمد كبير برمك ٢٥ ساله در اين روزها آوازه است كه كبير برمك با حكم رييس جمهور از رتبه دگروالي به رتبه جنرالي ارتقا يافته است. وی برادر خورد سرير برمك هستند و به حيث آمر حوزه ١١ و حوزه ٥ امنيتي پوليس كابل تعيين شد.

٤- منير احمد برمك برادر آخر و كوچك برمك ها بعنوان مشاور خاص و منطقه اي وزارت احيا و انكشاف دهات با حكم رييس جمهور غني مقرر شده است !

حالا قضاوت در دست شما، من خواستم كه با اين خانواده نأبغه و جامع كمالات آشنا شويد!

تا مَي توانيد داكتر عبدالله حمايت كنيد و شايد روزهايی را ببينيد كه امرخيل رييس دارالانشا شوراي وزيران در رياست إجرایی تعيین شده است! شك نكنيد اين روز آمدني است!

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   یکی از تیم امنیتی برمک صاحب ( ع . ن ) دزد خیلی ماهر است قبلا یمک عراده اسکواتور وزارت را دزدیده بود والی خوست رسانیده بود بعدا که سرنخ پیداشد ازهمانجا دوباره آنرا برگرداند وموضوع مخفی نگهداشته شد همچنان تمام مامورین میدانند که این فرد چگون یک کیسه بر تردست است او عضو ریاست محافظت رجال برجسته وسرتیم امنیتی برمک صاحب است پانزده هزار معاش دارد اما سه منزله اعمار میکند
ر

>>>   اشرف غنی احمدزی با خاینین و مانند برمک خیل دوست و رفیق است اما صادقین کشور را بخصوص که از اقوام دیگری بجز از قوم خوداش باشند اقای برمک هم وزیر بوده و هم تحصیل کرده انهم در خارج کشور این از نابغه گری نیست پس چیست و برادر برمک با همکاری دیگر از کمیشنران دست به هم داده بود رای تقلبی را بنفع اشرف غنی احمدزی داخل کرده بودند این از لیاقت و درایت اش نیست چه است خاندان برمک خیلی بدرد بخور غنی احمد زی در وقت های اساس میباشند اینها که وزیر داخله ومشاور ارگ و امر حوزه نشوند پس چه کسی شده میتواند .

>>>   شما مردم تا به حا ل از سیا ست های ع و غ خبر ندارید
ع وغ بین خود گفته اند که بیا من وتو یک پیما ن را امضا کنیم و ان این است که در انتخا با ت اینده من ریس جمهور و تو معا ون من باش چرا که اینقدر پول های که جها ن برای من و تو می دهد در هچ کشور ودر هچ جای داده نمی شود

>>>   شکی نیست این عبدالله نمک حرام در حق هم تیمی های خودش شاید کارهای بد تر از این را هم انجام دهد.
حمید بلخی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است