فاجعه در میرزاولنگ، تبانی داعش و طالب است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۵    ۱۳۹۶/۵/۲۶ کد خبر: 137292 منبع: پرینت

میرزاولنگ داغ و لکه ننگ برای عاملان جنایت و حامیان خارجی آنها است.

تصاویر فجایع قابل گذاشتن نیست طالبان از همان اول اعلام داشت که ما بر میرزاولنگ حمله کردیم و 28 را کشتیم. آقای وحید مژده تاکید دارد که داعش در میرزاولنگ وجود ندارد و عملیات میرزاولنگ را طالبان پیش برده است.

برخی رسانه ها نوشته است که جنایت میرزاولنگ کار داعش است و طالبان در آن دخالتی ندارد درحالیکه طالبان می گوید ما عملیات کرده ایم و امروز طالبان مدعی پس گرفتن دو باره میرزاولنگ شده است.

از مجموع گزارش ها این روایت درست است که طالبان و داعشیان هردو به میرزاولنگ حمله کرده اند چون حرف دقیق همان است که هم داعش و هم طالب مسوولیت کشتار را به عهده گرفته اند.
جنایت مشترک است و هر کدام سهم خود را گرفته است.

امروز مسوول یک سایت خبری قویا می گفت که طالبان مسوول کشتار میرزاولنگ نیست. گفتم خود طالبان و کار شناسان می گویند که طالبان بر میرزاولنگ حمله کرده اند شما چگونه قبول ندارید و تاکید کردم که حمایت از طالبان و تبرئه طالبان و گذاشتن مسوولیت به دوش گروه داعش انحرافی بیش نیست.

قضایا را به انحراف نبرید فجایع میرزاولنگ کار و تولید مشترک هردوی شان هست. حکومت و جامعه جهانی باید از مردمان و اجتماعات آسیب پذیر حمایت نمایند.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
میرزاولنگ
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   طا لبا ن و داعیشا ن گفته اند بعد از این دیگر انتحار و انفجار در شهر کابل اجرا نمی کنیم فقط هد ف ما دیگر در ولا یا ت خو اهد بود

>>>   طالیبان همان دعیش هااست دعیش ها همان طالیبان است بیخود دروغ به مر دوم نکو ید دولتی ها


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است