چشم پوشی حکومت از خودسری های افراد حکمتیار
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۸    ۱۳۹۶/۵/۲۶ کد خبر: 137324 منبع: پرینت

هیچ آموزگاری بدون اجازه از حزب اسلامی حق آموزش در ولسوالی چاه آب تخار را ندارد.

به نقل از سلام وطندار، افراد مسلح بشیر قانت، فرمانده حزب اسلامی در ولسوالی چاه آب ولایت تخار به آموزگاران 4 مکتب که درحوزه سمتی شمال فعال هستند هشدار داده است که بدون داشتن اجازه نامه از بشیر قانت نمی توانند به کارشان ادامه دهند.

آموزگار مکتب احمد خان می گوید که از یک ماه بدینسو از ترس تفنگداران وابسته به بشیر قانت نمی‌توانند به مکتب بروند.

قبل از این نیز جنگجویان حزب اسلامی وابسته به بشیرقانت به مسجد جامع چاه آب حمله کردند که در نتیجه آن ده‌ها نمازگزار کشته و زخمی شدند؛ سخنگوی حزب اسلامی از این فرمانده حمایت کرده بود.

آگاهان بر این باروند که همسویی اشرف غنی با حکمتیار باعث شده که با وجود امضای توافقنامه صلح و حضور قانونمند وی در پایتخت، حزب اسلامی با پشت پا زدن به مواد توافقنامه به فعالیت‌ های نظامی خود در شمال افغانستان ادامه دهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب اسلامی
ولسوالی چاه آب
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی احمدزی با فکر واندیشه قومی وزبانی بخوداش قصاب کابل دشمن ملت جاسوس ای اس ای گلبیدین حگکمتیار را بنام مصالحه بدون تسلیمی سلاح وجنگ افزار های شان بشهر کابل جاییکه در زمان جنگ های تنظیمی بدستور همین رهبر جنایتکار 65000 مردمان کابل نشین با پرتاب راکت ها کور شان مردم ملکی را در خانه و راه بشهادت رسانده بودند و تعداد زیاد خانه وکاشانه شانرا ویران کرده بودند جنایتکار جنایتکار است وانهم که حرفه ومسلک اش شده باشد در هیچ جا و هیچ موقع وموقف قراراش نمیگیرد تا دست به تفرقه وجنگ و ترور و جنایت نزند بالاخره قوماندان بشیر قانت در ولسوالی چاه اب تخار دست به جنایت ضد اسلامی وانسان زد ده ها تن نماز گذار را در وقت ادای نماز جمعه با فیر با سلاحهای دست داشته شان شهید و مجروح کردند با انجام چنین جنایت سخنگوی گلبیدین حمایت خودرا از بشیر قانت قاتل درینکاراش ابراز نموده و اشرف غنی احمدزی بپاس قومی وزبانی و رفاقت شخصی با گلبیدینبه داد مردمی که عزیزان شانرا از دست داده بودند قوماندان قانت قاتل چندین تن را نه سرزنش کرد و نه خلع سلاح .

>>>   تنها در افغانستان حزب اسلامى خود سرى مى كند يا ديكر كروه هاى خود سر هم موجود است أكر است جرا از ديكر كروه ها هم نام نمى بريد ؟

>>>   باش هنوز كجاست باز اگر راكتيار باز افغانستان را طرف دهه هفتاد نبرد ياد تان باشد حالا دشمني هاي خودرا شروع كرده 😭😭😂😩😩🙉🙈

>>>   بیشترین جفا و خیانت را در حق پشتونها رهبران پشتون تبار انجام داده است لیکن باز هم این قوم بارها بازی رهبران فاشست خوده میخورند ؟!
گاه اینها را بنام مذهب و گاه بنام پشتونیزم تحریک میکنند تا بر شانه هایشان سوار بر قدرت برسند لیکن وقتیکه به قدرت رسیدن در قدم اول در حق همین پشتونها خیانت میکنند و در قدم دوهم در حق اقوام دیگر !
اینها چی وقت از خواب بیدار خواهند شد ؟
هم خوده برباد کردن و هم اقوام دیگر را !
اگر حالات همینطور ادامه یابد منتظر یک جنگ شدید قومی باشید که نتیجه ایش تجزیه کشور خواهد بود
که این کار به فایده هیج قوم و تبار نخواهد بود .

>>>   به حال ولسوالی چاه ‍اب رحم کنید
ستمدیده نطری

>>>   حزب جمعیت کی اصلاح کند که در این پانزده سال تمام کشور راچور وچپاول کردند و چهل کشور کفر را به افغانستان آوردند.صاحب یک ...هم نبودند حالا میلیونر شدند . علیرضا.

>>>   ‎Zaki Rezayee‎ aan Ayendagan
آیا گوش آصف مهمند با ارزش تر است از نسل کشی و گورهای دسته جمعی میرزاولنگ؟
عاملین گوش مهمند محاکمه میشود، اما عاملین جنایت میرزاولنگ آز زندانها آزاد می‌شوند.
توهین و تبعیض آشکارتراز این درحق یک ملت وجود ندارد.
میرزاولنگ زخم ناسور دیگریست بر پیکر جامعه ی ما که هرگز از خاطره ها پاک نخواهد شد.

>>>   مردم مجاهد شمال و جنوب، شرق و غرب، از همين حالا خود را براي جنگ نيابتي اي اس اي، توسط حكمتيار آماده سأزيد ، اين مزدور پاكستان را همه ميشناسند، آمدنش به امر أمريكا و مشوره پاكستان و سعودي صورت گرفته و آنهم بهدف دوام جنگ و نا أمني و قتل عوام بنام مذهب و قوم، تا نا أمني، بهانه براي بقاي أمريكا در اينجا باشد.

>>>   Yaftali
وقتی درحکومت غنی ده ها جوان به رگ بار بسته می شود صدای بی وجدانت خاموش است اما یک ....که عزتش را به معامله می گیرد حقوق بشر را فریاد می کنی خون این بهتر از خون یک .....

>>>   ریس جمهور اینده یا غ است یا حمتیار است چرا که هردو شا ن پشتو ن است و قصه دری زبا ن هزاره ها و ازبک ها در کله پزی مفت است

>>>   بهروز جلال آبادی‎ aan جنبش عدالت خواهی تاجیکان
هردو لغمانی است لیکن هر دو ایشان پشتون نیست
اتمر لغمانی پشتون تبار وطن فروش
عیسی خان لغمانی تاجیک تبار قهرمان
خیلی دوستها فکر خواهند کرد که چرا عیسی خان لغمانی افغانستان را ترک کرد و بطرف اروپا مهاجر شد ؟؟
باور کنید در مشرقی به حیث قهرمان طالب کش زندگی کردن تقریبا ناممکن است ، ما شاهد شهادت صدها ترور قهرمانان تاجیک تبار مشرقی ایم توسط حامیان طالب .
و حقیقت هم این است که دولت فاشست اوغانی ارزش ای را ندارد تا خوده برایش فدا کرد .

>>>   اگر میخواهند جنگ کنند قیافه نحس شان را ببرند خارج از شهر درآن بیابان ها .همدیگر را تا میتوانند بکشند تا ملت از شر این انگل ها رهایی یابند. این دفه ملت اجازه نمیدهد که این ها خانه و کاشانه شان را خراب کند .این ....ها کاری دیگر بلد نیستن .نمیتوانند مثلی آدمیزاد درست زندگی کنند .کار حلال بکنند خرچ خانواده شان را تامین نمایند. این ها با سلاح ومهمات کلان شدن مفت خوردن پول و سرمایه مردم را به زور گرفتن .وجود اینها مردم را می ازارهد مردم از بودن اینها رنج می برند اگر زنده بمانند به مردم زور میگویند به مردم ظلم میکنند .این ها همگی شان از طرف مردم نفرین شده اند

>>>   اگر رئیس جمهور غنی آن چه که در شهن حکومت .داری و قانون دولت های دنیا گفته شده وآن چه که خواسته های مردم ایجاد می کند. اگر برعکس اش عمل می کند ویا چشم پوشی میکند البته بعد آ ها مشخص می‌شود. فقط به خداوند که همه چیز در دستان او است می سپاریم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است