اهتزار بزرگترین بیرق ملی بر فراز تپه وزیر اکبر خان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۳    ۱۳۹۶/۵/۲۸ کد خبر: 137353 منبع: پرینت

بزرگترین بیرق ملی کشور در کابل به اهتزار در آمد.

شهرداری کابل بزرگترین بیرق ملی کشور را بمناسبت سالروز استرداد استقلال کشور در فراز تپه وزیرمحمداکبرخان با نواختن سرود ملی به اهتزاز در آورد.

این بیرق ملی، 40 متر طول و 26 متر عرض دارد و با هزینه شهرداری کابل ساخته شده است. دراین مراسم شماری از اعضای شورای ملی حضور داشتند.

در همین حال، محمد رادمنش، معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی خبر می دهد که کمیته امنیتی تدابیر امنیتی شدید را برای برگزاری جشن استقلال در کابل روی دست گرفته است و مردم می توانند در فضای امن در جشن ها اشتراک کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کابل
28 اسد
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی ما این بیرق را دوست می داشتیم که غلا م امریکا و غرب نمی بودیم حا لا غلا م هستیم

>>>   بيرق اوغانستان با رنگهاي سياه ، سرخ و سبزش بيرق استعماري است كه از طرف استعمار انگليس انتخاب و بدست نوكران شان دادند تا آنرا بر فرازند و رنگ بيرق را به رنگ لباس بانوان كوچي انتخاب و بالاي مردم تحميلش كردند، درمورد بيرق اوغانستان و رنگهايش ضرورت بيك تجسس و پرسپال است!سیاه آش وطن فروشی رنگ سرخ آش انتحاری رنگ سبزاش بالباس زنانه خودرا صحیح وسلامت به پاکستان رساندن
kabuli

>>>   هه هه نمی فهمم چرا خدا عقل نصیب شان نکرده در ننگرهار با پول کلدار برای استقلال افغانستان بیرق خریداری میکنند

>>>   بیرق که از پیراهن و تنبان و چادر زنی کوچی گرفته شده
اصلا نباید ملی و پرچم شمرد.
kohan

>>>   خداوند شکر که پول تجدید نمودن آن را، از کشور نخواستید . دوسال قبل که این بیرق فرسوده وپاره پاره شده بود مسئولین بیخرد ادعا نموده بودن که صیانه و حفاظت آن باید کشور هند بپردازد چون کشور هند آن رادرست کرده و مسئولیت نگداریش هم بدوش هند است. { دا افغانستان دی }ههههههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است