آمریکا با پاسخ کوبنده ای مواجه می شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۳    ۱۳۹۶/۵/۲۹ کد خبر: 137381 منبع: پرینت

دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی 'نُجَباء' عراق با بیان اینکه آمریکا برای حمایت از منافع اسراییل قصد دارد یک منطقه حایل بین عراق و سوریه تحت نظارت خود ایجاد کند، هشدار داد در صورتی که آمریکا ما را در این 2 کشور هدف قرار دهد، پاسخ ما کوبنده وسخت خواهد بود.

به گزارش شبکه خبری 'المیادین'، شیخ اکرم الکعبی در یک گفتگوی رسانه ای، از دولت عراق خواست به جای اعتماد به شرکت های امنیتی که آمریکا و اسراییل در پشت آنها قرار دارند، به نیروهای الحشد الشعبی تکیه کند.

دبیر کل جنبش نُجَباء گفت: برخی طرف ها تلاش می کنند الحشد الشعبی را از تلعفر دور نگه دارند، زیرا تلاش می کنند فرماندهان مهم داعش را که در این منطقه پناه گرفته اند فراری دهند.

وی با بیان اینکه جنبش نُجَباء در سوریه وابسته به الحشد الشعبی نیست، گفت: نیروهای الحشد الشعبی با وجود فشار های بین المللی به خصوص از سوی آمریکا، ترکیه و عربستان، به طور فعال در عملیات آزاد سازی تلعفر شرکت خواهند کرد.

وی آمریکا، عربستان و ترکیه را به حمایت مالی از پایگاه های فتنه متهم کرد و افزود: برای جلوگیری از بازگشت دوباره گروه تروریستی داعش نیازمند یک موضع سیاسی قوی هستیم.

الکعبی پیش بینی کرد که عملیات آزاد سازی تلعفر یک ماه به طول انجامد وافزود: برنامه ریزی برای این عملیات به طور کامل انجام شده است و همه طرف ها برای شروع آزاد سازی این منطقه آماده هستند.

دبیر کل نُجَباء تصریح کرد: ما حکومت مسعود بارزانی رییس منطقه کردستان عراق را در تخریب‌هایی که در عراق صورت گرفته است بی تقصیر نمی‌دانیم.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
اسراییل
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است