حملات علیه مسلمانان در آلمان افزایش یافته است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۷    ۱۳۹۶/۵/۲۹ کد خبر: 137394 منبع: پرینت

یک روزنامه آلمانی از افزایش حمله های علیه مسلمانان در آلمان خبر داد.

به گزارش روزنامه آلمانی "دی ولت"، شمار حمله های خشونت آمیز علیه مسلمانان در آلمان افزایش پیدا کرده است.

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که از آوریل تا ژوین سال جاری میلادی در خشونت ها و جرایم اسلام ستیزانه در آلمان افراد بیشتری نسبت به 3 ماه ابتدایی سال مجروح شده اند. به گفته یک سیاستمدار حزب چپ آلمان این حمله های به طور فزاینده ای وحشیانه تر و خشن تر می شود.

به گزارش روزنامه "اوزنابروکر سایتونگ"، در ماه های آوریل تا ژوین سال جاری میلادی حدود 16 نفر در آلمان به دلیل جنایات اسلام ستیزانه مجروح شدند. این روزنامه آلمانی این خبر را با استناد به یک پاسخ دولت آلمان به درخواست حزب چپ این کشور منتشر کرده است. در 3 ماهه ابتدایی سال جاری میلادی تنها 3 نفر در اثر این گونه جرایم در آلمان زخمی شدند.

در همه این گونه جرایم، عامل حمله یک راستگرای افراطی بوده است و یک نفر هم در ارتباط با این جرایم دستگیر شده است. در مجموع پولیس و سازمان اطلاعات داخلی آلمان در 3 ماهه دوم سال جاری میلادی 192 مورد جرایم اسلام ستیزانه به موسسات اسلامی و یا علیه مسلمانان را ثبت کرده اند. این حمله های از جمله شامل بدرفتاری با مسلمانان، نامه های تهدید آمیز علیه آنها یا حمله های به زنانی که حجاب دارند می شود.

"اولا یلپکه"، از کارشناسان داخلی حزب چپ آلمان در این باره اظهار داشته است که حمله های به مسلمانان همواره وحشیانه تر می شود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
مسلمانان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است