پنجشیری ها در نهادهای امنیتی 600 جنرال دارند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۴    ۱۳۹۶/۵/۲۹ کد خبر: 137398 منبع: پرینت

گلبدین حکمتیار: پنجشیری ها در نهادهای امنیتی 600 جنرال دارند.
امرالله صالح: گلبدین مردم را به جنگ داخلی و نفاق تشویق می کند گلبدین حکمتیار در ملاقات اش با تعدادی از بدخشانی های حزب اسلامی گفته که والی دولت و والی طالبان در بدخشان عضو جمعیت هستند.

به گزارش تلویزیون یک گلبدین حکمتیار در این ملاقات به قهرمان ملی کشور شهید احمدشاه مسعود اتهام بست که وی عضو آی،اس،آی بود و در ملاقات اش با طالبان این مسأله آشکار گردید.

وی همچنان گفت که پنجشیری ها در نهادهای امنیتی 600 جنرال دارند در حالی که در تمام اروپا 600 جنرال وجود ندارد.وی رهبران شورای ایتلاف نجات افغانستان را رقیبان حزب اسلامی تلقی کرد و گفت که آنها اعتماد شان را از دست داده اند و به زودی احزاب این ایتلاف پارچه پارچه می شوند.

اما در واکنش به این گفته های حکمتیار، امرالله صالح رییس پیشین امنیت ملی گفته است که گلبدین حکمتیار مردم را به جنگ داخلی تشویق می کند و وی با آبادی هایی پس از طالبان حسادت می ورزد و توان این پیشرفت ها را ندارد.

آقای صالح نوشته است که گلبدین میلیاردها دالر را برای خرابی کشور و نفاق افگنی و کشتار مردم به مصرف رساند و دیگران آبادی آوردند و ساختند.

صالح از حکمتیار پرسیده است که پیش از آمدن اش به لغمان در کجا بود؟ و باید وی خجالت بکشد و از نفاق افگنی ها دست بردارد.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پنجشیری ها
جنرال
نظرات بینندگان:

>>>   قدرت بین همین دوگروه تقسیم است

>>>   واقعيت تلخ همين هست ، اين جنرالان بي سواد و ماشييني باعث ميشود كه عسكر مظلوم ما هر روز به شهادت مي رسد .اكر اين خبر دروغ ميبود وزارت داخله و دفاع اين خبر را رد ميكرد. وزارت داخله و دفاع بايد وضاحت بدهد و ليست تمام جنرالان را با مردم شريك سازد

>>>   حقيقت تلخ است مخصوصآ برأي پنچر مينهاي 600 جنراله و نا صالح .....
م م سفرا أفغانستان در لندن

>>>   اگر هزاره ها را روان کنیم به کشور اجدادی شان، مغولستان، افغانستان زودتر و بیشتر پیشرفت خواهد کرد.

>>>   خداوند ج میفرمایه که انسانهای مثال گلبدین را اگر بعد از مردارشدن شان دوزخ و خوب بد را برشان مستقیم نشان بته و دوباره حیات در روزمین داده و برگردانه.
باز هم امو خرک و امو درک است
هیچ اصلاح نمیشن از همین خاطر است که جای ابدی ایرقم انسانهای زشت و منافق دوزق استِِِ.
از کی گله دارین

>>>   او برادر اینکه گلبدین خان خجالت نمیکشد بگذار که نکشد؟
حکمتیار از چی خود حجالت بکشد. من کدام آنها را یاد کنم که وی خجالت بشکد و دیگر صدای خود را نکشد.
کسی که از موی سر ما بیشتر کار های حجالت آمیز کرده باشد از طرف بنده معاف است.
شاهین شمالی

>>>   حاجت به تشریح و توضیح اقای حکمتیار نیست
این یک واقعیت تلخ است که از پنجشیر اضافه از ۶۰۰ جنرال است

>>>   خداوند این شرف باخته تاریخ و خائن ملی و قاتل هزران انسان بیگناه چه مستقیمآ تحت نظارت خودش و چه غیرمستقیم طبق هدایت اش توسط افراد حزبش بقتل رسیدن که هر ولایت ولسوالی قریه و فصبه افغانستان شاهد جنایات این سفاک قرن میباشند. این....تاریخ وقتیکه بعد مدت سالها در خفاء و پناه پوشش و حمایت باکستان علیرغم جنایات نابخشودنی شان باآنهم ملت این جانی قرن اجازه دادن که به میهن گردد واز مردم عذر خواهی و از اعمال گذشته خود ندامت کشیده وتوبه کند وتعدادی از هم میهنان به این امیدازش استقبال هم کردن د تا دوباره به رذالت سابقه خود برنگردد متاسفانه دیری نگذشته که این غده سرطانی و مار دمبریده شروع به شیطانت و رذالت سابقه خود برگشت که در راس آن از همه اولتر مسئله قومی زبانی ملیتی و سمتی و واژه ها و نفاق افگنی را دامن
زده وار گونه رذالت و تشطط که سبب نفاق در افغانستان شود برای برآوردن شدن آرزوی بادار های پاکستانی دریغ نکرده و نخواهد کرد . خداوند این غده سرطانی را با جمیع اعوانش و منافقین هم رزم پلیدش نیست و نابودکند .آمین یارب العالمین
جای شرم عار و ننگ است به بعضیهاچه در داخل کشور وچه خارج از کشور که عقب این جنایتکار شرف باخته دمبک زده روان هستند

>>>   صالح بچیم خیراست یک کمی سرد بخور!!!
در قصه پشتون و هزاره نیستم ولی حق تاجک را شما ....و نحیفان خوردید. یک ولسوالی مکمل از بیسوادان امروز در بهترین نقاط شهر کابل خانه نه بلکه منازل شخصی دارند و با موترهای زرهی چندگانه. اولادهایشان در این لند و آن لند تحصیل میکنند و تاجکان بدبخت بازهم حمایتشان را از چهره های ...مانند شما میکنند. امریکایی از شما شرف دارند.

>>>   شرکت انحصاری پنشیر وردک تنها پنجصد ریاست دارد وهمه مربوط این دو ولایت است ونامش هم امنیت ملی

>>>   راستی هزاره ها چند تا جنرال دارد؟

>>>   نظر دهنده چهارم
قبل از فرستادن هزاره یک بار یک ازمایش ژنتیک از خود بگیر .
شاید خودت هم، همسفر شان شوی؟؟؟؟؟؟

>>>   حکمتیار یک حقیقت را بر ملا کرد. 600 حنرال که بیشتر شان صنف 12 را هم نخوانده اند.
حسن غمکش

>>>   بعضی گپ از حق تاجک و حق میزنند. هههههههه فقط کدام کمپنی تولیدی باشد. برادر جق چه. قطعه 315 و تپه ها و قبرستانی ها را خو چور کردید. دیگر جه مانده. حق مادرت.
حسن غمکش

>>>   600 جنرال یک حقيقت است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است