تظاهرات علیه ترامپ و نژادپرستی در کالیفرنیای آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۷    ۱۳۹۶/۵/۳۰ کد خبر: 137455 منبع: پرینت

صدها نفر از مردم شهر «مانتین کیو» واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا در اعتراض به نژادپرستی و سیاست‌های دولت ترامپ در این خصوص تظاهرات کردند.

به گزارش آناتولی، مردم شهر «مانتین کیو» واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا علیه گروه «کو کلوکس کلان» (KKK) (گروه راستگرای افراطی) که اعتقاد به برتری نژادی سفیدپوستان آمریکایی دارد و همچنین دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور تظاهرات کردند.

به گزارش آناتولی، این افراد که در حدود 500 نفر بودند و اکثرشان را زنان و کودکان تشکیل می دادند، با تجمع مقابل شهرداری «مانتین کیو»، نسبت به سیاست های ترامپ، اتفاقات شهر «شارلوتسویل» و همچنین اقدامات نژادپرستانه در کشورشان اعتراض کردند.

پروفسور «سینتیا بیلی لی» از دانشگاه استنفورد در سخنانی خود در این تجمع گفت: پیامی که می خواهم به همه برسانم این است که هر زمان در مقابل جنبش های نیونازی و نژادپرستانه خواهم ایستاد.

گفتنی است، در روزهای گذشته خشونت های افراط گرایان، شهر «شارلوتسویل» واقعه در ایالت «ویرجینیا» را به آشوب کشاند و خودداری ترامپ از محکوم کردن مناسب اقدامات سفیدپوستان افراطی در ماجرای این ناآرامی ها انتقادهای فراوانی را چه در داخل و چه در خارج از این کشور علیه وی به وجود آورد.

وی پیشتر در سخنانی 2 طرف حوادث هفته گذشته در «شارلوتسویل» را برابر توصیف کرده بود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است