پیام صالح به امیر حزبی که عقده گشایی می کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۸    ۱۳۹۶/۵/۳۰ کد خبر: 137464 منبع: پرینت

چه بسا روستازادگان گمنام که با دیانت و صداقت، دفاع از حق مردم و الفت به خاک به جایگاه شامخ در جامعه و دولت رسیدند. شماری از اینها برای همیشه ستاره های تاریخ شدند و چه بسا نامداران چون امیر حزب، رهبر، خلیفه و امیر المومنین که با نیت بد آمدند، قتل عام کردند، ویرانی کردند، وحشت آفریدند، شکنجه کردند، کودتا کردند، سازش کردند، دروغ گفتند و با هر کسی که دشمنی کردند یکیار به او تسلیم شدند و سر فرود آوردند و در آخر بالای هر چه گفته بودند و به هر چه سوگند یاد کرده بودند خط بطلان کشیدند و تسلیم شدند.

نباید شک کرد که هیچ مقدار ثروت و قدرت باطل را حق نمی سازد. ما شاهدان این صحنه های عبرت انگیز هستیم. شماری از گورهایشان بر دل ها تسلط دارند و شماری در زندگی با داشتن القاب چون امیر مرده اند و بی پیام شده اند و فرو رفته اند در کنیه توزی، حسرت و عقده گشایی.

عقده و حس حقارت در سینه این نوع آدم مانند مار است که هر روز خودش را نیش می زند و هر روز درد می کشد و می سوزد. دیدن این صحنه ها لذت آفرین و عبرت آفرین است. به روایت قران عزت و ذلت از جانب خدا است.


امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   عزت وذلت از جانب آی اس آی نیست ؟؟؟؟

>>>   همان کلینر که قبرش در کوتل سالنگ است بهتر از زنده های ماست

>>>   مثلى كه شما ثروت اندوختيد مكر ذليل شديد!! مرده تان ساختكى، مارشال ساختكى، بس همه زندكى شما تخيلى!!

>>>   صالج دنده خور خودت هم مربوط باند جنایتکار شورای نظار ....هستی شما پنجشیری ها عامل تمام بد بختی های این مردم هستید شما را مردم می شناسند اگر امروز به زور یهود نصارا صاحب بلند منزل دز پول دزدی و رهزنی هستید وجدان یک تعداد از بی ناموسان هوا خواهان شورای نظار گلمجم هزاره وحدتی میخ کوب کته کته گو یی می کنید اگر نی همان شغلان و بی همتان هستید که دو طالب تا کولاب دانیی تان غیرت همت شما را همه دیده اند

>>>   جاسوسان ای اس ای پاکستان از جاسوس کلان شان بنام گلبیدین فهمیده ونا فهمیده دفاع میکنند اما بدانند که خیانت و جنایت امیر و رهبر شان چنان کلان و بزرگ و بدرک مردم رسیده که خورد وکلان از ان اگاهی دارند و درین چند ماه ی که بدولت تسلیم شده این هم دستور ای اس ای است بخاطر توطعه و تخریب دولت ومردم مخالف خوداش وپاکستان و تفرقه اندازی ونفاق افگنی را برایش وظیفه سپرده اند پست ترین وبی غیرت ترین همین گلبیدین بدنام خدا و رسول ومردم است که همیشه روسیاه منفور جامعه باقی میماند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است