کسیکه معاون دوم نظام است ...
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۶/۵/۳۱ کد خبر: 137533 منبع: پرینت

کسی که به عنوان معاون دوم یک نظام
1. چند عسکر در جلریز برای نجات یک پوسته فرستاده نمی تواند،
2. از تغییر مسیر یک لین برق جلوگیری نمی تواند و در نهایت مجبور می شود بر خلاف منافع ملی و خواسته مردمی، فاشیستان را همراهی کند،
3. برای جلوگیری از قتل عام مردم در میرزا اولنگ، معذرت خواهی می کند ولی صلاحیت فرستادن چند سرباز را ندارد،
4. یک وزیر در کابینه ندارد و حتی جرات اعتراض هم ندارد
بازهم خواستار استحکام نظام فاشیستی است.

برای حفظ موقعیت چند روزه حاضر است
1. برخلاف مسیری که مبارزه کرده است،
2. بر خلاف سنگری که از آن معرفی شده است که خون همسنگرانش هنوز خشک نشده است،
استدلال کند و به نظر خودش حرف منطقی بزند.

حیف کانون مهاجر
حیف سازمان نصر
حیف رهبر شهید
حیف حزب وحدت
حیف حبل الله و متضعفین
حیف و صد حیف و هزاران حیف...
که نتیجه اش این باشد.

تقى امينى


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانش
مزاری
نظرات بینندگان:

>>>   اقای تقی تا هنوز رقیب خودرا نه شناخته است. کی ها مخالف لین انتقال برق از مسیر از طریق بامیان میباشد؟ اګر نه می شناسی من برایت معرفی میکنم. برای لقمه چرب دروغ چرب میګویی.

>>>   Salam
يگان تا هيچ از جوالى گرى و بار كشى سير نمى كند، حتا اگر نام فاميلى اش دانش هم باشد !

>>>   اين ها صرف بخاطر قدرت است دكترصاحب اگر ارگ + داعش و طالب قوم هزاره را خاكستر بگردانند در عوضش براي دانش و محقق پول و سكرتريت هم بدهند قناعت دارند

>>>   آقای سرور دانش،
شما باید زبان گویای مردم باشی و نه زبان گویای فاشیزم پشتون. اگر به دلیل موقعیت خود نمی توانی زبان گویای مردم باشی، زبان گویای فاشیزم هم نشو! شما امروز در جمع نمایندگان نهادهای بین المللی علیه فدرالیسم موضع گرفتی، فدرالیسمی که آقای عبدالعلی مزاری از نخستین طراحان آن بود.
زبان گویای فاشیزم پشتون شدن در حضور نمایندگان نهادهای بین المللی، یک نکته ی منفی دیگر در کارنامه ی شما می باشد. توجه داشته باش که موارد منفی در کارنامه ی شما در حال زیاد شدن است

>>>   افغان" ، برای بی هویت ها بهترین سرپناه هویتی است.
به باور من " افغان " بحیث یک هویت عقب مانده شاید یک سرپناه هویتی مناسب برای بی هویت ها باشد.
با کمال تاسف تفاوت هویت عقب مانه افعان با هویت های متمدن بویژه فارسی زبانها در حدیست، مثل اینکه هزاران انسان در خانه ها و کاخ های مجلل خویش زندگی کنند، ولی یک تعداد سیلاب و یا زلزله زده گان بیچاره بخاطر نجات شان در زیر سرپناه ها نظیر خیمه ها و یا خانه های متروک پناه ببرند.
کاش در عقب هویت افغان افتخار و تمدن قرار می داشت،که شهروندان از هویت خود صرف نظر می کردند و به آن افتخار می کردند.
یک تعداد افراد برای منافع زود گذر شان به این و آن هویت خود را می چسپانند بی آنکه به آن باور داشته باشند.
هزاران بی هویت در افغانستان زندگی می کنند. اینها بهترین شکار فاشیسم در افغانستان به شمار می روند.
در افعانستان بزرگترین بد بختی اینست،که هویت عقب مانده افغان می خواهد هویت های پیشرفته و متمدن و ریشه دار تاریخ را ببلعد. این مثل اینست،که افریقای نامتمدن از اروپای متمدن بخواهد،که از هویت اروپایی خود به نفع افریقای عقب مانده صرف نظر کنند. آیا چنین چیزی امکان دارد؟

>>>   افسوس صد افسوس بی خاصیت.

>>>   اصلا کشمیش خان است این یک متل است هزاره هاهنوز به بلوغ سیاسی مناسب حال شان نرسیده اند جای گله نیست
امیری آلمان

>>>   اشرف غني و تيم افغان ملتي و خاديست آن قسم نموده اند كه بايد هزاره را هزاره ساخت، از جوالي و كراچي واني و كيسه مالي و كالا شوئي كار ديگري نتوانند، و هم چنان پنجشيري بايد تنها پنچرمين ، موتر شوي و لنده غر باشند، ديگرانش خودشان براه خواهند رفت، و از همين سبب است كه هم از هزاره ها و هم از پنجشيري ها، عده مزدور صفتان انقلابي نما را مؤقتاً دور ارگ جمع نموده اند و بعد از استفاده اول آنها را نزد قوم خودشان نام نموده و در اخير از قدرت هم دور شان ميكنند. تاريخ اين را بزودي شاهد خواهد بود.

>>>   فخرفروشی استقلال...

هنوز عرق از جبین اتن کنندگان جشن (گویا) استقلال در ۲۸ اسد نخشکیده بود، که این بار برای استمرار پشتیبانی* ترامپ و امریکا از حکومت قبیله گرای و دهشت پرور کابل در پیشاپیش تانک های آمریکایی جنون زده اتن میکنند.

*پشتیبانی،
امریکا در سیاست خارجی خود یک زبان ویژه دارد. در این زبان, پشتیبانی و حمایت از یک حکومت دست نشانده و ناکام به معنای دوام اشغال و استبداد قبیله گرایان است.

این همان شیوه های نوین استعمار سده های پیشین است.

سلیم خراسانی

>>>   در سرزمینی که زیاده تر از ۱۲ تبار در ان زندگی میکنند تنها یک قوم قبیلوی اوغانه در ۲۷۰ سال اخیر تنها حکومت میکنند انهم حکومت مزدور و دست نشانده و به زور عساکر بیگانگان و با فروختن شمال و جنوب این سرزمین که باعث شده به اب های بین اللمللی راه نداریم … ا این تروریستان قبیلوی همیشه در کوشش پلان از بین بردن مردمان بومی ( پارسی زبان ) این سرزمین را در سر دارند ….
این شیادان تاریخ ، همه مردم این سرزمین را در تاریکی نگاه داشته اند، به دور از دانستن چگونگی خود و فرهنگ راستین خود، چه هزاره بوده است و چه اوزبیک یا تاجیک ویا دیگر باشندگان این سرزمین، برای شان یک نام ساختگی و دروغین و ننگین را بیشرمانه و به زور تحمیل کرده اند و یک تاریخ دروغ را بافته و تاپه کرده اند و گفته اند چون امروز در کشوری زندگی میکنید که اوغانستان نام دارد، از این روی همه اوغان هستید و همه مسلمان هستید،........ و زمان که یک دسته از مردم <<< امثال من >>> برمیخیزند در برابر این دروغ و فریب و در کوشش آزاد ساختن راستی ها میشوند، آن ها را دشمنان همبستگی (وحدت ملی) مینامند و یا هزار و یک تاپه دروغین خود را بر آن ها میچسپانند تا نشود که فرزند این سرزمین از چگونگی راستی های خود آگاه شود،

>>>   اوغانه ها تا تسلط کامل بر قدرت و به حاشیه راندن دیگران به هر وسیله ای چنگ خواهند زد، چه که به طالبانیزم باشد، تکنوکراسی غربی، احیای سلطنت شاهی، روشنفکری کهن، خردجال، عاجوج و معجوج، داعش، و ....
تازيان توسط انگلیسها اوعانه ها ( پشتونها ) را بر ما طائفه عاجوج و معجوج پرورانده اند.
می‌گویند، "جگر خوار طاقت کرده، آموخته خوار طاقت نکرده."
جماعتهای اوغانه های افغانستان را تازيان با كمك انگلیسها، به آموخته خواری و حاکمیت جز بر کل عادت داده اند و این سرزمین تا ابد روی خوبی را نخواهند دید.

>>>   دولت اوغانه فاشيست دشمن بشريت و مردم غير اوغانه و بومي اين سرزمين است و به خاطر قدرت ناموس فروشي ميكنند

تن فروشان را دگر فردی نگوید فاحشه
تا که فاسد زادگاان میهن فروشی میکنند

هركس و هر تباري كه از اين دولت تروريست طالباني چه مستقيم و غير مستقيم دفاع ميكند ولو خاموش به جنايات اين دولت فاسد قاتل مينشينند همه انها پدران پاكستاني و تازي دارند به اين مانا كه اولاد هاي ناروا هستند و از كادر ناروا زايده شده اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است