عاملان حملات انتحاری در دارالعلوم عالي هرات (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۲    ۱۳۹۶/۵/۳۱ کد خبر: 137537 منبع: پرینت




نيروهاي امنيت ملي ولايت هرات يك شبكه خطرناك تروريستي را از دارالعلوم عالي هرات بازداشت كردند. گفته شده كه اكثر حملات تروريستي داخل شهر هرات از اين مكان سازماندهي و اجرا شده است

عاملان حملات هرات در دارالعلوم عالي هرات



پرویز بشرمل

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هرات
حملات
نظرات بینندگان:

>>>   چرا زنده ماندید همانجا مردارش کنید چرامیاورید درمهمانخانه غنی چند روزبعد به حکم ترامپ بنام حقوق بشر رهایش میکند

>>>   باید مسولین این دارالعلوم به پنجه قنون شپرده شود

>>>   هستند کسانی که خود را در لفافه دانش اموز و اموزگار در مدارس و یا ملا و موذن که اصلا از جمله طالبان هستند خیانت و جنایت را بدستور رهبر بدنام شان و استخبارات ای اس ای در کشور ما انجام میدهند باید که ارگانهای کشفی در چنین مدارس و مساجد با جدیت کار کنند و چنین اشخاص خاین به اسلام و انسان را گرفتار و مجازات کنند .

>>>   آفرین و صد آفرین بر سربازان سربکف ما
مرگ بر جنرالان خائن و که حق سربازان را میخورند.
شریف احمد

>>>   این عمل خود باعث افزایش و تقویه تروریسم میگردد که افراد اوباش امنیتی افراد بیگناه را زندانی میسازند.

>>>   دارالعلوم نه بلکه دارالجنون کدام انسان عاقلی باعث کشتن خود و دیگران میشود تازمانی که مردم افغانستان دروازه ی این دارالمجانین را تخته نکند اوضاع مردم مظلوم افغانستان از اینکه است بسیار بد تر خواهد شد و اینها ازفقر وجهل وبیسوادی مردم استفاده کرده وافراد بیشتری را به قربانگاه میفرستند واین خانه‌ی نیمه ویران مارا از پایه سنگ ویران خواهد کرد
وطندار

>>>   آنجا دارالعلوم نیست، بلکه مکان آموزش تروریسم و خود ترقانیهاست، که ازنام دارالعلم سوء استفاده میکنند تروریستان.
حق گو

>>>   از وقتی که آمریکا پای نجس خود را به افغانستان گذشته است مشکل های زیادی به بار آمده و به بار می آید چند تا آن را شرح می دهم :
1- روز به روز کاری می کند که مردم را از مساجد دور کند با نیرنگ های مختلف.
2- جای که علم قرآنی تدریس می شود آن را آشوبگر بخواند.
3- روز به روز عالما اهل اسلام را چه در افغانستان و چه در عالم اسلام همه را با نیرنگ های مختلف بد نام می کنند و می کشند.
4- کوشش می کند که مردم را از آموزش علم کلام حمید مجید پرورگار سبحان تعالی نفرت پیدا کنند و فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اصیل و ناب اسلام کنند.
5- و با وسایل مختلف فرهنگ غربی را جاسازی می کنند تا که آهسته آهسته فرهنگ چرک آلود غربی خود را به جامعه اسلامی که عاشقان محمد (ص) و اهل بیت پیامبر هستند ترویج دهند.
6- انسانی های که از خدا بی خبرند آن ها را رتبه ها می دهد تا که مثال خودشان نجس وار زنده گی کنند و به جامعه اسلامی کارهای زد دینی انجام بدهند.
7- دو مذهب و فرقه را به جان همدیگر می اندازند تا که اسلام را خشونت گر بیان کنند.
مطلب آخر من این است که این جنگ ها و این زده خورد ها را خود این ها که عاملان این کار هستند به اسلام می چسبانند تا که مسلمانان را روز به روز از بین ببرند فسق و فجور خود را بیشتر و بیشتر پخش و منتشر کنند.
من از شما خواهش می کنم، ای مردم با علم و فرهنگ افغانستان با انسان های که با دین شما بازی می کنند و با کشور شما سر دشمنی برداشته اند آنها را دوست نگیرید و به اندیشید و تفکر کنید تا که کشور خود را پیروز و سربلند بداریم.

>>>   امروزه افغانستان به جنگل انبوعی از مدارس دینی مبدل شده است که معلوم نیست منابع مالی خود را از استخبارات کدام کشور همسایه دریافت میکنند. وقتی دارالعلوم دولتی هرات لانهٔ تروریسم باشد، از مدارس غیر دولتی وابسته به استخبارات منطقه چه انتظاری میتوان داشت؟
موجودیت ګروه تروریستی در داخل دارالعلوم هرات بی آبروئی بزرګی برای وزارت های حج و اقاف و معارف افغانستان میباشد. همانطوریکه انتظار میرفت اینبارهم آقای حنفی و کیل هرات در ولسی جرگه درپهلوی تروریستها قرار گرفت و خواستار محاکمه نیرو های امنیتی شد که برای حفظ جان مردم هرات علیه تروریستهای دارالعلوم هرات اقدام کرده بودند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است