غنی، صد میلیون یورو از اتحادیه اروپا دریافت کرد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۱    ۱۳۹۶/۵/۳۱ کد خبر: 137572 منبع: پرینت

اشرف غنی بخشی از قرارداد بروکسل را از اتحادیه اروپا دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) وزارت مالیه در خبرنامه ای اعلام کرد که روز دوشنبه 30 اسد 96 فرانز مایکل میلبن نماینده خاص اتحادیه اروپا یک چک به مبلغ صد میلیون یورو را به اشرف غنی به بهانه اصلاحات، اهدا کرد.

طبق خبرنامه این کمک بخشی از قرارداد دولت سازی(SBC) می باشد که در جریان کنفرانس بروکسل به تاریخ 4 اکتبر 2016 به امضا رسید. همچنین قرار است اشرف غنی تقریبا صد میلیون یورو در آینده از اتحادیه اروپا دریافت کند.

این اولین بار نیست که حکومت به بهانه های مختلف از اتحادیه اروپا و آمریکا هزینه های هنگفت دریافت می کند اما درباره مصرف آنها هیچ گزارش و سندی ارایه نمی دهد


وزارت مالیه افغانستان اتحادیه اروپا اکلیل حکیمی اشرف غنی بروکسل

وزارت مالیه افغانستان اتحادیه اروپا اکلیل حکیمی اشرف غنی بروکسل



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت مالیه
اتحادیه اروپا
نظرات بینندگان:

>>>   دست خوش اشرف جان مصارف انتخابات دور دوم را میتوانی به آسودگی
ازین کمک ها که حق مردم است بالا بروی .
ناصر ظفر

>>>   بسیار ذلیلانه و تحقیر آمیز است متاسفم

>>>   حتما همه رابرای بی بی گل میدهد

>>>   ملیونها یورو ازمعادن ما درامد دارند خیرات نمیدهند خودشان اینقدر گرسنه ودرمانده دارند که فقیرهای افغانستان بالایشان پادشاه است.

>>>   شما مصرف این مبلغ را مطرح کردید . آقای رئیس جمهور وعده سپرد که ۸۰ % آنرا به حسابهای اتحاد جور و چپاول بریزد. تا دل شما تسکین شده و وارثین گداها قصر های مجللتری برای بازماندگان خود اعمار کنند.

>>>   این صد میلیون یورو خون جوانان افغانستانی است که توسط یک بر نامه ریزی مشخص و سرازیر شدن جوانان به اروپا شدند و کلی پول در آوردن همه به نان و نوایی رسیدند ، چه قاچاقران داخلی و چه عامیان خارجی انها ، این پول را باید به فامیل های کشته شده گان به مصرف رسانید ، نه به جیب این و ان .

>>>   مدرک مصرف آن مثل آفتاب روشن است .
پرداخت حقوق و امتیازات فوق العاده مستشارین خارج رتبه که تعداد شان از 200 شخص تجاوز میکند از طرف خلیفه غنی و همچنان اعطای رتبه های نظامی و جنرال سازی بدون درنطر داشت لیاقت و سپری نمودن فاصله ترفیع و همچنان مصرف مسافرت های بی برنامه و بی نتیجه اشرف غنی هیچ نتیجه مثبت بدنبال ندارد و مصرف جلسات نمایشی و مصرف دعوت ازهر خس وخاشاک قبائل .... که بجز خیانت و 2 روئی و مفت خوری کار دیگری ندارد و امثال اینها که تعداد شان بیشمار است.
م احمدی

>>>   بلی این قوم همیشه از این کار ها کردن عبدالرحمن
قاتل در دوران آدم کشی خود در ماه هجده لک کلدار
از انکلیس شیطان وجهلستان میکرفتن صرف آدم کشان
میکردن و حالا اشرف غنی برای آدم خوران بنام شیاطین
طالیب مصرف میکند که هر دو روی سکه یکی است

>>>   خوش به حال گلمرجان بانو !!!

>>>   ع وغ با لای همین پول های چها ن سرخ امده بو دن که دردوران کمپاین ریا ست جمهوری کشنی زده بو دن خو د راتا اینکه هر دو شا ن مو فق به این پول ها شدند

>>>   اين نوع گدايي ها يعني تحقير و شکستن غرور ملت. افغانستاني ها بايد خود دست به کار آباداني کشور بزنند و بيشتر از اين خود را در بين مردم دنيا دچار فقر و محتاج به صدقه نشان ندهند. غيرت و مسئوليت را بايد به جوانهای خود آموزش داد

>>>   بیشک والله
میتاتی غنی جان

>>>   بیغیرت به قوم تعرض نکو به کسیکه کارداری برایش بگو

>>>   فخرفروشی استقلال...

هنوز عرق از جبین اتن کنندگان جشن (گویا) استقلال در ۲۸ اسد نخشکیده بود، که این بار برای استمرار پشتیبانی* ترامپ و امریکا از حکومت قبیله گرای و دهشت پرور کابل در پیشاپیش تانک های آمریکایی جنون زده اتن میکنند.

*پشتیبانی،
امریکا در سیاست خارجی خود یک زبان ویژه دارد. در این زبان, پشتیبانی و حمایت از یک حکومت دست نشانده و ناکام به معنای دوام اشغال و استبداد قبیله گرایان است.

این همان شیوه های نوین استعمار سده های پیشین است.

سلیم خراسانی

>>>   نوش جا ن جنگ سا لار مشا ور غ که از این پول ها عیش و نوش می کند

>>>   نوش جان اشرف جان خوب کیف کن زندگی همین است که می گزدد چه می کنی ملت وملت سازی که کار شما نیست کار شما جیب پرکدواست اگر اضافه مان به برادران نارضی ات طالبان وجناب گلبدین بده

>>>   >>>>>> جاى شرم است خجالت است بول كدايى تا جي وقت كدايى ؟ خدا رحم كن بر اين ملت رنج ديده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است