استراتژی جدید آمریکا، ادامه اشغال افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۸    ۱۳۹۶/۵/۳۱ کد خبر: 137578 منبع: پرینت

ادامه اشغال افغانستان توسط نیروهای نظامی آمریکا و متحدین اش بجز بربادی و بدبختی، دیگر هیچ ارمغانی برای مردم مظلوم افغانستان نخواهد داشت !

ادامه حضور آمریکا در افغانستان باعث تشدید جنگ ، خونریزی ، ویرانی و مهاجرت های بیشتر ملت مان خواهد گردید !

افغانستان قربانی جنگ تروریزم با اشغال می باشد ؛ چرا که اگر اشغال وجود نداشته باشد ، دیگر تروریزم هم وجود نخواهد داشت !

به نظر و عقیده این قلم آقای ترامپ بجای استفاده از خردورزی و عقلانیت در قبال اتخاذ تصمیم مسوولانه و دوراندیشانه ، با اعلان ادامه اشغال افغانستان و حضورنیروهای نظامی اش در کشور مان ، با در نظرداشت شانزده سال تجربه ناکام و ناموفق حضور نظامی آمریکا در افغانستان ، بزرگترین و پراشتباه ترین تصمیم سیاسی و نظامی دولتش را در قبال یک جنگ شکست خورده و ناکام اعلام نمود !

ولی درنهایت تاریخ افغانستان گواه و شاهد است که هیچ اشغالگر مدت زمان زیادی در این خطه باقی مانده نمی تواند !

شاید این حرف و حقیقت را امروز (پرچمی های آمریکا) ندانند و یا نمی خواهند باور نمایند ، ولی حداقل می توانند این راز را از رفقای ( پرچمی روس گرای ) شان بپُرسند که آنها این حقیقت تلخ را یکبار به تجربه نشسته اند !

و ما علینا الاالبلاغ
ویس ناصری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   حا لا دیگر حکمتیار قصا ب بگو ید تا یک سر باز خا رجی در وطن با شد در دولت نمی اید حا لا معلو م شو د که این شخص واقعا مجا هد است یا اینکه نفر خا ص امریکا

>>>   چرا جګر خون. هستید بودن امریکا نابودی دزدان و چپاولګران و لندغرهای کوچه ګشت خواهد بود و انعده افرادیکه افغانستان را چور کرده و حالا میخواهد که افغانستان را برای خود قباله شخصی بګیرد باید یک درس بسیار اموزنده بدهد ان پنجاه میلیون دالر را که ربانی و فهیم بینی در جیب کرد و افغانستان را به امریکا فروخت حالا باید تفاله انها این پول را دوباره بپردازد.

>>>   بله کاملا درست است . حضوره نظامی اشغالگران باعث ادامه جنگ و کشتار افغانها خواهد بود . ما هم بیکار نخواهیم نشست و فضای افغانستان را برای اشغالگران به جهنم تبدیل خواهیم کرد که روزی ده ها تن اشغالگران به جهنم روانه خواهیم کرد. ما هم بر ادامه جنگ در برابر اشغالگران ادامه خواهیم داد تا پیروزی .
حبیب الله یوسف زی

>>>   نظر دهنده اول ! دراينجا موضوع أشغال است نه موضوع كلبدين . كلبدين أمريكا را نياورده كه خودت از وى نام مى برى كوشش كنيد مطابق مظمون إبراز نظر نماهيد . أكر كلبدين قصاب است خو قصاب هاى واقعى به أساس إسناد نجيب ،. اسد سروري وغيره رفاقاى حزبى شان ًبود جرا از أنها نام نمى بريد ؟

>>>   حا لا دیگر جنگ و انتحا ر به کلی از بین می رود و طا لبا ن و داعش مانند مو رچه گم شد

>>>   اگر امریکا نباشد شما برای سه روز مصارف ارتش را ندارید
بابا ناصر

>>>   آقای ویس خوتان در اروپا آرام گرفته اید و به گفته ء اشرف باد می پرانید
گل پانه ننگرهار

>>>   دشمنی شما با یک قوم سبب نگردد که از اظهار کلمه ای حق واعمال عدالت ابا ورزید!{قران کریم}
انچه قابل ذکر است مهارت واستعداد همسایه ای شرقی کشور ماست که باید ان را ستود وبرای شا ن افرین نثار نمود میگویند دو تربوز را در یک دست نمیشود نگهداشت اما انها چهار تربوز را توانسته اند در یک دست بگیرندبدون شک این عملکرد کار اسان نبوده بی نهایت مشکل وصعب به نظر میرسد ولی اگر این عمل را کرامت میدانید ویا لیاقت ویا از دیدگاهی عده ای شیطنت وشطارت بهر حال این شایستگی نصیب انها گردیده واز سالیان متمادی بدین سو این امتیاز را کسب نموده اند که هم انگلیس وامریکا را داشته باشند وهم چین وروس را اگر روابط بسیار نزدیک با کشور های خلیج را حفظ نموده اند با ایران نیز روابط نزدیک دارند درواقع ظرب المثل معروف دوست دوست دوست است را غلط ثابت نموده اند واین روش را در زمره ای کشور هاهیچ کدام بجز پنجابی ها وحکمران های انها ندارد سالانه ملیارد ها دالر را از غرب بدست می اورند وروابط تنگاتنگ ونزدیک خودرا با چینی ها ودرین اواخر با روسها دارند ایرانی ها راهم دل ازرده نمیکنند واز خلیجی ها نیز به زعم خودشان باج میگیرند اینجاست که شانس انها وموقعیت استراتیجی شان قابل توصیف ودقت است اما درین اواخر به برخی از تهدید های واقعی ویا ساختگی وتمثالی مواجه شده اند گویا بعض از ممولین بالای انها شک مند گردیده اذعان داشته اند که نشود با حریف های سیاسی شان تمایلی بیشتر وصمیمی تر برقرار دارند وانفاق وسخاوتهای بی حساب شان به هدر رود اما باز انها این توانای ومهارت را دارند که یک بار دیگر همه را فریب داده همه تربوز هارا دردست نگهدارند وازین مهلکه نیز جان سالم بدراورند وما که مجموعه ای از مجانین ومغرضین واهل عقده وفاشیست هارا در چانته داریم از هیچ شرایط وظروفی نتوانسته ایم سود ببریم وبه نفع ملت وکشور خود کار مثبتی را انجام دهیم وگویا در مسجد کار میکنیم و خدمت گذاران خدای په ژاد ومزدوران بی مزد شده ایم وبه این حماقت ادامه خواهیم داد وبه اشغال ودوام ان مهر صحت می نهیم ضربت علینا الذلت والمسکنه وبینا بغضب علی غضب یعنی برما مهر غلامی ودنباله روی را زده اند وهر روز از غضبی به غضب دیگری مواجه میشویم
شیخ علی بلخابی سرپلی

>>>   پروانداره ازخود اس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است