شورای صلح از حکمتیار در مورد داعش سوال کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۰    ۱۳۹۶/۶/۴ کد خبر: 137719 منبع: پرینت

حکمتیار زمانی با داعش بیعت کرده بود، در مورد تشکیلات و شیوه طرح ریزی عملیات ها باید از وی بازپرسی شود.

امر الله صالح، رییس پیشین امنیت ملی کشور در واکنش به حمله روز جمعه مهاجمان به مسجد امام زمان کابل که مسوولیت آن را داعش برعهده گرفته است در صفجه رسمی خود بیان کرده است که زمانی حکمتیار با داعش بیعت کرده بود. شورای صلح از او راجع به تشکیلات ، شیوه طرح ریزی عملیات ها ، توجیه هدف گیری ها در داخل افغانستان و دیگر مسایلی که بتواند ما را در سرکوب دشمن کمک کند سوال نماید. این موضوع جدی است و توافقنامه عفو او شامل مسوولیت های دو جانبه می‌شود.

وی با تاکید براینکه داعش واقعی در افغانستان وجود ندارد بیان می کند که کشتار نمازگزاران در تکیه خانه قلعه نجارها یکی دیگر از سلسله جنایات ضد بشری است که شبکه های طالبان زیر نام داعش مرتکب شده اند. سالها است من یاد آور می شوم که داعش واقعی در افغانستان نیست. اینهایی که زیر نام داعش کشتار می‌کنند هسته ها و شبکه‌های طالبان اند که با گرفتن مزد بیشتر حملات بر هموطنان شیعه ما را سازمان می دهند، در ریشه هیچ فرق میان طالب و داعش وجود ندارد . هر دو از دید فکری و پایگاه حمایوی از یک نقطه آب می خورند.

گفتنی است که چهار مهاجم انتحاری ظهر روز جمعه 3 سنبله 96 به مسجد امام زمان واقع در منطقه قلعه نجارها در مربوطات حوزه یازدهم امنیتی حمله کردند که در آن نزدیک به 43 تن کشته و 93 تن دیگر زخمی شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسجدامام زمان
صالح
نظرات بینندگان:

>>>   بله من نیز با این گفته جناب شان موافقم

>>>   Salam
تشويش نكنيد ، دو سه روز بعد حافظه ما دو باره پاك مى شود و اين خون ها را فراموش مى كنيم و باز همان غنى است و همان اتمر و آقاى حكمتيار و هم ما كه دنبال اينها روان ايم و وزراى شان تبريك مى فرستيم و جز همين حكومت و همين حاكمان جهان مان خالى خواهد بود و همه چيز به اشاره ارگ و سفارت امريكا خواهد چزخيد ، هفده سال چنين بود و هفده سالهاى ديگر هم چنين خواهد بود . وقتى جنبش روشنايى با غنى نشست و رستاخيز تغيير جاده افتتاح كرد و بازمانده گان و ياران كشته شده ها همسفره قاتلان شدند با آنها پيك بلند كردند ما كى باشيم كه خمار مبارزه باشيم .
ايكاش مردم داشتيم !

>>>   تفاوت آدم های کم ذات. با اصل!
تصاویر را که میبینید مربوط به یک قوم و گوینده یک زبان است.
یکی ملا مجاهد عضو رهبری طالبان قومندان جنگ طالبان و دیگری گلبدين است به ایشان آشنایی دارید.
ملا مجاهد در زمان طالبان در جنگ رویارویی در شمالی به اسارت دولت اسلامی آمد اسیر در پنجشير بود مدتی را به اسارت سپری کرد برخورد قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود و یاران اش با وی در اسارت بود بعد از رهایی و یکجا شدن اش با طالبان فقط یک کلمه به زبان آورد ما جاهل و نادان هستیم آنها حق به جانب است. وی افزود اگر من احمد شاه مسعود و دیگر یاران اش را اسیر میگردم بدون تفکر آنجه که از دست ام می آمد دریغ نمی کردم اما آنها دور از انتظار با من برخورد انسانی کردن. از همه چیز دست کشیدن وی در یک بیانیه خود اعلام کرد مسعود و مارشال صاحب را بگزارید به سگ چوچه های شان احترام قائل هستم.
شما تفاوت را ببینید در تصویر؟ چند روز قبل جنرال صاحب هابیل (هابیل) از مقام اش کناره گیری کرد متصل با شنیدن این خبر ملا مجاهد به منزل جنرال صاحب تشریف آورند جویا احوال شان شد، دقیقآ جناب جنرال صاحب یکی از همکار همیشگی مارشال صاحب بود ولی از نگاه جایگاه با آمر صاحب و مارشال صاحب متفاوت است. اما ملا مجاهد بخاطر خدمت که انجام داده اند بدون تفاوتی با سر تعظیم ادای دین می کند.
اما تصویر دیگر حکمتیار با وصف جنایت های انجام داد ولی در روز بد که در پنجشير بود با چنین برخوردی که با مجاهد انجام دادن از حکمتیار و از ناموس حکمتیار حفاظت کردن ولی نمک حرام همه را نادیده گرفت به تهمت زدن هم پرداخت.
واقعآ چیزی که ثابت شد این است انسانهای کم اصل و ... همیشه خم چشم بی حیا می باشد هیچ چیزی را به یاد نمی ماند . نمونه بارز اش حکمتیار است.
#خیراندیش

>>>   بهروز جلال آبادی
در مقابل طالبان و داعشیان پشتون تبار ، باید شورای نظار به رهبری تاجیکان و حزب وحدت به رهبری هزاره ها و جنبش به رهبری ازبیک ها
به فعالیت های نظامی آغاز کند ،
متاسفانه در وطن زندگی میکنیم که باید یا گرگ بود و اگر نه مثلی گوسفند خوراک سگهای وحشی میشوید !
مسلح شوید و آماده باشید تا از خودتان و خانواده هایتان دفاع کنید

>>>   نه تنها که طالبان و پاکستان درین جنایات دست دارند گلبدین جاسوس کلان پاکستان که در دفتر کاراش مربوط ای اس ای پاکستان است نیز مسول پنداشته میشود ایا شما نمی شنوید ونمی بینید که گلبدین هرروز بر ضد شیعیان و کشور ایران بنام شیع تبلیغات خصمانه دارد و انها را دشمن خود وقوم خود میداند .

>>>   گلبیدین بیچاره سالهاست که مورد سو استفاده گرفته است ،از کودکی و نوجوانی و تاحآل . از صوفی کرنکار شروع شد ،بعد زمان مکتب لیسه عسکری و بلاخره آی اس آی و جنرال های پاکستانی . برای این بدنگون هیچ چیزی باقی نمانده است . این امیر خودخوانده و فریبکار سفاک به هر در و نیرنگ دست زد تا مگر بر اریکه قدرت تکیه زند ،اما تیر اش به هدف نخورد و حالا هم در زمان بازنشستگی زوزه می کشد . وای بر مردم و کشور ما که سرنوشت شان با چنین مضحک ها گره خورده است .
شمس تمنا

>>>   اقای خیر اندیش شما گله حلال نمکی را از کسی میکنید که در خوردی و دوران متعلمی اش همه حیثیت و شخصیت اش را هم به صوفی کرینکار و متعلمین حربی شونزی در بدل پول فرخته بود و در جوانی بخاطر پول جاسوس پاکستان شد و وطنفروشی را پیشه خود کرده وتا این دم بکار خجالت اور و جنایت اش ادامه میدهد .

>>>   امرالله جان گاهی شال نارنجی بر شانه داری و گاهی سرخ وزرد
حیران هستی که چه بگویی و چه تهمت ها کنی
لطفآ واضح کن که چه وقت حکمتیار به داعش بعیت کرده
اگر هدف جناب شما اولین روز های داعش که اعلان کردند هدف ما پایان دادن اشغال توسط امریکا است یعنی ما ( داعش) بخاطر اقامه دولت واقعی اسلامی و ختم اشغال مبارزه میکنیم که در ان زمان حکمتیار نه، بلکه امت اسلامی و هر مسلمان ازادی خواه و غیر وابسته اعلان حمایت کردند لا همچو هدف
اینکه بعدآ معلوم شد که اینها به مراتب بدتر دشمنان اسلام هستند که از طرف یهود بخاطر تضعیف دین مقرر شده اند موضوع جدا و علیحده است
امنه سلجوقی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است