داعش در افغانستان حضور فیزیکی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۶/۶/۴ کد خبر: 137721 منبع: پرینت

بي پروايي حكومت و بيم شعله ور شدن جنگ هاي فرقه‌ای در افغانستان.

مسووليت حمله بر مسجد امام زمان در "قلعه نجارها" شهر كابل را داعش به عهده گرفته است. پيش از اين حملات تروريستي بر عبادتگاه هاي شعييان چون باقرالعلوم كابل، جواديه هرات و قتل عام ميرزااولنگ را نيز اين گروه ادعا كرده بود.

آگاهان استخباراتي اما مي گويند: داعش در افغانستان حضور فیزيكي ندارد و تنها يك نام است. طالبان زير نام داعش با انجام يك چنين جنايات ضد انساني، سعي مي كنند به جنگ هاي فرقه اي در افغانستان دامن زده و ميان مذاهب با هم برادر شیعه و سني تفرقه ايجاد كنند.

با اين حال بيم آن وجود دارد؛ در صورت تداوم حملات تروريستي بر امکان مقدسه شیعیان، سهل انگاري و ناتوانی مسوولان در پيشگيري و مهار همچو حملات، ما را وارد یک جنگ فرقه‌ای خونین خواهد كرد.

بدون شك حکومت سرنخ ها را مي داند و نباید در پيگيري و به دادگاه كشانيدن عاملان دروني اين جنايات تسامح و کوتاهی نمايد.

فهيم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
طالبان
مسجد امام زمان
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   داعش همان طالبان و طالبان همان داعش هستند در افغانستان و این دو از یک خواست گاه حرکت می کند

>>>   داعش درافغانستان وجود ندارد و مردم هم این مسله را خوب میدانندمذهب سنی وشیعه هم هیچ اختلافی باهم ندارند تنهاقوم یهود است که خلاف مذهب شعیه ست این مسله راهمه خوب میدانند که هزاره هارا ازصدسال بدینسو کدام قوم نسل کشی کرده صدسال پیش هیچ داعشی وجودنداشت در افغانستان تاجک و ازبک بسیار رابطه خوب دارد با مردم اهل تشیع تنهاقوم که شیعه رابه چشم بدمیبیند طایفه یهودیان است اما باید بدانند که این خود و اولادهیشان است که از کاروان روبه جلو ترقی وپیشرفت و علم ودانش عقب میمانند امروزقوم پشتون فقط نفاق ترور آدمکشی درانتحاری بلدند هم از زن و مردشان اما اقوام دلیر و باشهامت دیگر راه کسب علم و دانش روز را پیشه خود ساخته اند میخواهند که توسط قلم به قلعه های ترقی برسند بگذارید که وحشی ها وحشی بمانند ووحشیگری بکنند اما کاروان به راه خود ادامه خواهد داد .
م ع

>>>   داعش تو سط اتمر و غنی حما یت می شود اگر شما اعتبا ر نمی کند باز من به ثو بت برای شما ویدیش را نشر می کنم

>>>   داعش وجود ندارد
جنایت را حزب اسلامی و طالبان انجام داده اند

>>>   تمام جنایت را طالبان و حکتیار انجام می دهند و آن را به داعش نسبت می دهند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است