با از بین بردن ستون پنجم، امنیت برقرار می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۶    ۱۳۹۶/۶/۴ کد خبر: 137736 منبع: پرینت

در افغانستان مى تواند صلح و امنيت برقرار شود از طريق تفاهم منطقوى و جهانى که نخست از همه بايد ستون پنجم در داخل حامى طالبان و داعشيان تروريست هاى جنايتكار که هستند از بين برده شوند و از قدرت دور کردند.

هر چند حرف های ضد و نقیض با عملکردهای پیشین آمریکا در قبال افغانستان همواره باعث بی باوریی مردم افغانستان شده است و این وضعیت به همه افراد و گروه های اخلالگر و منفعت جوی داخلی و خارجی فرصت های خوبی مساعد گردانیده تا اوضاع امنیتی و ثبات را درمیان افراد و کارمندان بالا رتبه دولتی خدشه دار کنند.

باید افراد بزرگ دولتی که تاکنون جز جنگ های زرگری میان همدیگر و اوضاع پرآشوب کشور را دامن زده اند مکلفییت خود را بدانند و برای نجات خودشان از چنگال عدالت طلبیی مردم افغانستان به درستی ایفا نمایند.

پوپل زی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ستون پنجم
امنیت
صلح
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
تشويش نكنيد ، دو سه روز بعد حافظه ما دو باره پاك مى شود و اين خون ها را فراموش مى كنيم و باز همان غنى است و همان اتمر و آقاى حكمتيار و هم ما كه دنبال اينها روان ايم و وزراى شان تبريك مى فرستيم و جز همين حكومت و همين حاكمان جهان مان خالى خواهد بود و همه چيز به اشاره ارگ و سفارت امريكا خواهد چزخيد ، هفده سال چنين بود و هفده سالهاى ديگر هم چنين خواهد بود . وقتى جنبش روشنايى با غنى نشست و رستاخيز تغيير جاده افتتاح كرد و بازمانده گان و ياران كشته شده ها همسفره قاتلان شدند با آنها پيك بلند كردند ما كى باشيم كه خمار مبارزه باشيم .
ايكاش مردم داشتيم !

>>>   داعش وجود ندارد
جنایت را حزب اسلامی و طالبان انجام داده اند

>>>   دوستان گرامى همه روزه پيش چشم ما سربازان وافسران ماترور ميشوند چرا شهامت نوشتن واقعيت رانداشته باشيم.
قرارمعلومات موثق درساحه قدرت طالبان جسد هاى سربازان
تيزاب پاشى ميشوندانهارا مرتد ميگويند هيچ كس حق اداى
نماز جنازه براى شان ندارند فقط بايد در يك گودال انداخته
شوندبالاى شان خاك بى اندازند. امادرساحه حكومت، مرده طالب ترورست را طالب جان ( شهيد ) ميگويند ومراسم ويژه برايش ميگيرند.
عبدالظاهر ظهموری گرامی

>>>   پوپلزی صاحب تو فکرئ میکنی با نبودن مشاوریت محترم امنیتی صلح برقرار وجنگ ختم میشود؟؟

>>>   ستون پینجم مشخص است که در ارگ نشسته است حالا بگوید که کی انها را از بین ببرد جز نماینده های مردم در پارالمان کسی دیگر قادر به چنین کاری نخواهند بودند .

>>>   کدام قدرت با شد تا اینکه ستو ن پرا برنجم رااز بین ببرد چند ما ه پیش به ده تن در مظاهر کشته شدن مگر ارگ یکی از انها دبر طرف نکر

>>>   ستون پنجم که جیره خور امریکاست این به هرصورت اما با خروج مکمل نیروی های امریکای اشغالگر در وطن ما صلح برقرار میشود ان شاءالله
هارون
افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است