کسی که جنایت می کند غیر قابل بخشش است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۸    ۱۳۹۶/۶/۵ کد خبر: 137779 منبع: پرینت

مشکل اینجا است که مردم افغانستان هنوز هم در بند احساسات رقیق قومی و نژادی و گروهی فراموش می کنند که چه کسانی خانه آنها را سوختاند، آنها را به قتل رساند و باعث تباهی افغانستان گردیدند.

امروز همین جنایتکاران بر اریکه قدرت سال ها است که تکیه زده اند و به ریش مردم می خندند و ما مردم چقدر خوش باورانه از رهبران، قوماندانان جنایتکار و جانیان بلفطره دهه شصت و هفتاد خورشیدی بعنوان مقدس ترین چهره های ملی و معنوی تجلیل می کنیم و آنها را نمایندگان خداوند بر روی زمین می دانیم.

وقتی می بینم که در وصف این چهره های خونخوار اشعار سروده می شود، یادبود بعمل می آید و برای آنها سمینارها و مجالس علمی و فرهنگی گرفته می شود بسیار از این نسل ناآگاه مایوس می شوم. باید با جرات گفت که این فسیل شدگان و مهره های بازی کشورهای خارجی نه قابلیت رهبر شدن را دارند و نه قداست مردمی دارند؛ کسی که مزدور بود به راحتی چشم بر جنایت میرزاولنگ و مسجد امام زمان و ده ها جنایت سازمان یافته دیگر با خونسردی می بندند و بر اساس یک برنامه دیکته شده پیش می روند. ای کاش حداقل مردم ما می فهمیدند که آنها در آستین هایشان اژدها هایی را می پروانند که همه روزه آنها را با تمامی بی رحمی می بلعند.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قومگرایی
نژادپرستی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است