برداشت: رهبران واقعی وحدت ملی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۰    ۱۳۹۶/۶/۵ کد خبر: 137806 منبع: پرینت




نماز جنازه قربانیان حمله انتحاری مسجد امام زمان در کابل با وحدت و همدلی برگزار شد

شیعه سنی وحدت ملی مسجد امام زمان حمله انتحاری کابل



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسجد امام زمان
کابل
انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار عالی. چشم دشمنان تان کور

>>>   بهروز جلال آبادی
متاسفانه در ننگرهار ( که من هم ننگرهاری هستم) خرید و فروش به پول روپیه پاکستانی میشود ! روزنامه های پاکستانی هر روز با خبرهای ضد افغانستانی به فروش میرسد !
شناس نامه های پاکستانی در جیب های ۵۰ در صد مردم ننگرهار وجود دارد !
وقتیکه سخن از پاکستان و افغانستان زده شود به بسیار بیشرمی از پاکستان دفاع میکنند !
این جاهلان باز میایند بلخی های عزیز و پنجشیری های قهرمان را متهم به جاسوسی ایران میکنند !
این هم اصلیت پختون های ننگرهار !
با چی جاهلان طرف هستیم !
به امید یک پارچگی تاجیک تباران علیه وطن فروشان

>>>   آفرین، چه زیباست، جدا ازاین صحنه لذت بردم. نتیجه ی که میتوان ازاین صحنه گرفت این است که مردم افغانستان دربین خود مشکل مذهبی ندارند، افراط گرایان مذهبی مردم را بحالشان نمیگذارند، البته ازنظرمذهب شیعه امامان معصوم شان به پیروان خود سفارش کرده اند که درتشییع جنازه ونماز ودرمساجد برادران اهل سنت حاضرشوند. زنده با پیروان واقعی امام ابوحیفه رحمه الله.
جوان

>>>   شکر به وحدت شما.خداوند به امان خود نگاه کند.همه شما را

>>>   سنی ها و شیعه های با این عمل شان مشت محکم و کوبنده ای را به دشمنان اسلام که می خواهند نفاق و شقاق را بین مسلمان کشور براه بیندازند وارد کردند زنده باد وحدت و یک پارچگی مردم ما1

>>>   همین را شما وحدت میگوئید؟ عجبا بحال شما! اگر یک کمی هم به موازین دینی و مذهبی بلدیت داشته باشید باید بدانید که تمثیل وحدت اینگونه نیست! یکی از اصول و موازین دین چگونگی ادای نماز (هرنمازیکه باشد) با اقتدای مقتدیان از اما (پیش نماز) است و این اصل است! در تصوریکه شما آنرا به عنوان همدلی به نشر رسانده اید حتی ظاهر آن با اختلاف جلوه میکند، حال در دل این مقتدیان چه جریان دارد الغیب عندالله اما باطن را از روی ظاهر میتوان قیاص نمود! در نماز اقتدا از اما یا ّیش نماز مفهوم آنرا دارد که هر آن حرکتی را امام انجام میدهد مقتدی ازان ّیروی میکند که در این فوتو این امر رعایت نشده است، پس اینجا همدلی ای وجود ندارد و این یک مسخره است.
میهن زرغون

>>>   عکس نمازگزاران نشانه وحدت ملی و مذهبی مردم افغانستان است این اصل مسلمانی است . شکر خداوند که مردم افغانستان در هیچ مقطع زمانی بنام شیعه و سنی اختلاف نداشته اند و این در میان سایر کشور های مسلمان نمونه است.

>>>   وحدت رمز بقای ملت است

>>>   امام ابوحنیفه خود شاگرد حضرت امام صادق علیه السلام از فرزندان رسوال الله بوده است و خود ایشلن میگوید اگر آن سالهای درس خواندن پیش جعفر بن محمد ع نبود هیچ نبود.

>>>   کدامین وحدت وحدت برای هراره کشی بیشتر خایینین در برنامه های کشتار بیشتر. وما در خواب وحدت. وحشت افرین

>>>   از تمام برادرن سنی وشیعه افغانستان خوهش میکنم بخاطر خدا و بخاطر وطن تکه تکه و پارچه پارچه افغانستان با هم وحدت کنید وحدت شما باعث آرامی اولادهای تان خواهد شد ما و شما خو روزی خوبی ندیدیم اما در فکر اولادتان باشید در وطن ما چند تا مالدار بودند و در میان آنها هم مردم غریب زندگی میکردند سگ های بای ها همیشه در شب در همان خانه بیچاره غریب جنگ میکردند و او بیچاره ها را بخوان نمیگذاشتند امروز افغانستان خانه همان خانه غریب ها شده سگ های خارجی میآیند خون مردم بیچاره افغانستان را میریزانند بخدا قسم هروز خون میگریم تا بکی ما مردم اینقدر بیچاره باشیم مواد اولیه اینقدر قیمت است ما مردم بیچاره حتی نان شکم سیر خورده نمیتوانیم دیگر را بمان اولاد های مایان میوه را به ماه ها نمیتوانند بخورد بکدام جرم ما مردم بیچاره در غم نان اولاد مان راه گم بگردیم.
ع م ب از بدخشان

>>>   همه پشتون ها بمانند گلبدین جاسوس سابقه کار ای اس ای منافق تفرقه افکن نیستند همبستگی سران قوم پکتیا و پکتیا و خوست و حمایت حاجی ظاهر قدیر و حضرت علی وکلای مردم ننگر هار و تعدادی ازسران قوم ننگرهار از اقای عطامحمد نور والی بلخ و عضو شورای نجات افغانستان مبین این واقعیت استکه همه مردم پشتون بمانند گلبدین و امثال ان بدبینی و دشمنی با اقوام غیر پشتون ندارند جاسوسان پاکستان است کهتفرقه قومی وزبانی و مذهبی را دامن میزنند .

>>>   خداوند را شکر گزاریم که یک چنین صحنه اتحاد بین برادران خود در مسجد و اماکن مقدس را می بینیم. یکی از آرزوهای من همین است که روزی فرا رسد تا تمامن برادران و خواهران ما در پهلوی هم در مساجد نماز بر پا کنند و چشم حسودان یعنی ملاهای شیعه و سنی متعصب را کور کنند.
ما در امریکا شاهد چنین محافل بودیم که در روز های عید و در نماز های جمعه برادران سنی و شیعه در یک مسجد نماز ادا میکنند. اما این ملاهای ما هستند که مارا ازهم جدا کرده و درغیاب همه را تشویق میکنند که باید در عقب ملای خود که سنی است و یا شیعه است نماز ادا کنیم.
مایان همه یک خدای بزرگ و یگانه را پرستش و عبادت میکنیم. اینکه دست ما باز است یا بسته نزد خداوند قبول میشود زیرا با دل پاک برادران مسلمان در کنار هم عبادت الله یگانه را مینمایند.
امید وارم تمام ملاهای شیعه و سنی تعصب را دور کرده برادران و خواهران مارا تشویق نمایند که در ادای نماز و دیگر عبادات در کنار هم بایستند.
خداوند روزی را بیاورد که این تعصبات بصورت کامل محو و ما در کنار هم بایستیم. انشاء الله
یکی از دوستان شما از امریکا

>>>   آفرین , همیشه اتحادداشته باشین .

>>>   بهروزخودش جاسوس ای اس ای است بخاطرتفرقه اندازی بین اقوام افغانستان تبلیغات سومیکند .

>>>   آقای میهن زرغون از نامت پیداست که .....هستی!!
کرزیوانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است