حلقات خارجی و داخلی درصدد بهم اندازی مذاهب
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۳    ۱۳۹۶/۶/۶ کد خبر: 137852 منبع: پرینت

حلقات خارجی و داخلی در صدد بهم اندازی مذاهب و نفاق میان اقوام می باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، احمدولی مسعود در محفلی که بمناسبت هماهنگی های هفته شهید برگزار شده بود گفت: حلقات خارجی و داخلی در صدد بهم اندازی مذاهب و نفاق میان اقوام می باشند که باید در مقابل این همه دسایس، مجاهدین و مردم افغانستان صفوف خود را فشرده تر سازند و نگذارند افغانستان به یک عراق و سوریۀ دیگر مبدل گردد.


در این محفل اظهار شد: برادری و دوستی میان اهل تسنن و تشيع در افغانستان فراتر از مذاهب، دارای پیوندهای اسلامی و انسانی می باشد که در طول تاریخ این سرزمین با وجود تفاوت های سیاسی حفظ گردیده است، این هـمبستگى انسانى و دینی را هیچ گروهی نمی تواند با اعمال جنایتبارشان چه در کابل، یا در ننگرهار و هرات و فاریاب و قندوز و در گوشه گوشۀ این سرزمین خدشه دار سازند و مردم شریف و با عزت ما را به نام اقوام و مذاهب در مقابل هم قرار دهند.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هفته شهید
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   هزاره ها کشته میشوند غارت وچپاول میشوند سر بریده از شکل توحش بد تدتر دریده میشوند. بازهم. از اتحاد حرف میزنند. دیگه بد بدتر ازین شرایط منتظر چه هستید.

>>>   او مردم شما در جریان هستید که اقا ی قصا ب شهر کا بل گفته بو د اگر یک خا رجی هم در افغا نستا ن با شد من در کشور نمی ایم حا لا دیده شود که امریکا دو باره عسکرش در افغا نستا ن امد حا لا ما می بینم که این قصا ب واقعا جها دی است و یا اینه دست نش انده امریکا وغر ب

>>>   بسیار نیکو خواهد بود اگر برادران و خواهران ما همیشه در کنار هم استاده در روز های جمعه و دیگر اوقات نماز شانرا در مساجدی ادا کنند که از مذهب خود شان نیست. یعنی شیعه ها در مساجد سنی ها رفته نماز بخوانند و سنی ها در مساجد شیعه ها بروند. تا اتحاد واقعی بمیان آید. درین میان اگر بزرگان کشور ما همه متحد شده در مساجد بروند و اتحاد شانرا نشان بدهند تا چشم دشمنان ما در پاکستان کور شود. بخصوص آن لعنتی های پاکستانی مانند سمع الحق و فضل الرحمن ها و قاضی حسین احمد ها که درین ۴۰ افغانستان را به دوزخ تبدیل کرده و همیشه افراد مغز شسته را برای انتحار و قتل مردم بیچاره افغان روانه میکنند.
اگر اتحاد بین شیعه و سنی در افغانستان بصورت وسیع و به سطح بالاتر ها صورت گیرد. یقین دارم که پاکستانی ها زهره ترق میشوند.
خداوند شر آنهارا از سر مردم ما دور و خود شان را خداوند به قهر و غضب خود گرفتار کند تا اولاد اولاد شان
در آتش تعصب خود شان بسوزند. انشاء الله
هموطن شما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است