رییس امنیت ملی هرات سبکدوش شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۶/۶/۷ کد خبر: 137890 منبع: پرینت

دادمحمد حریفی، رییس امنیت ملی هرات صبح روز یکشنبه 6 اسد 96 از وظیفه‌اش برکنار شد.

جیلانی فرهاد، مسوول مطبوعاتی دفتر والی هرات درباره علت برکناری رییس امنیت ملی هرات اطلاعی نمی دهد اما گفته هایی وجود دارد که وی بخاطر فشارهای مسوولان دارالعلوم هرات از کارش کنار گذاشته شده است.

گفتنی است که یک هفته قبل ریاست امنیت ملی هرات همراه با نیروهای ایتالیایی مستقر در هرات در پیوند با بازداشت دو هراس افکن وارد دارالعلوم عالی این ولایت شدند و هیات رهبری دارالعلوم از رییس جمهور خواستار رسیدگی و معذرت خواهی نسبت به این مساله شد.

مقام ها در اداره محلی هرات خبر می دهند که جنرال عبدالحلیم بجای داد محمد حریفی به سمت رییس امنیت ملی ولایت برگزیده شده است.

رییس شورای ولایتی هرات برکناری رییس امنیت ملی را اقدامی عجولانه و مرتبط با حادثه اخیر دارالعلوم این ولایت می داند و از رهبران حکومت خواسته است که دلیل برکناری حریفی را همگانی کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس امنیت ملی
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   شوراهاي ولايتي در افغانستان بايد براي شهرسازي وهماهنگ باشهردارها باشند ودر امور خدمات رساني ملكي وظيفه شان مربوط ميشود نه براي تصميم گيري در نهادهاي عدلي قضاي وامنيتي در امور كشورى ، وظيفه شناسي ىكي ازراهاي كه يك مملكت بجايي ميرسد

>>>   به این وطن خیانت از بالا جریان دارد کدام گپی جدید نیست خاموش باش لالا که به تومشکل جور نکنند
خبرچین سرچوک
هرات

>>>   منبعد باید کسی درمقابل اشرار عمل نکند

>>>   اشرف غنی آدم حریف را در هرات کار ندارد، او یک آدم قتال، مثل شاروال جدید هرات را کار دارد که مردم هرات را قتل عام کند.

>>>   شاروالی هرات بدست مافیای جدید افتاد.
وحید قتالی یکی از مافیای حوزه غرب است .
دزدان باردیگر به چوکی رسیدند. منظر چپاول های جدید بیت المال باشید و منتظر غصب زمین های جدید باشید . یادتان است در زمان آقای کرزی همین وحید قتالی و پدرش عبدالوهاب قتالی باغ ملت را غصب نمودند و هوتل درست کردند .پس منتظر غصب های از این بیشتر باشید.
پارکهای تفریحی بیشتری را مورد غصب قرار
خواهدگرفت.
مافیای زمین به صفت شاروال هرات تعین شده است.
زلمی حمیدی - هرات

>>>   با سلام
هژده مژده به هموطنان عزیز هرات
غاصب باغ ملت هرات به صفت شاروال هرات تعین شده است وحید قتالی کسی است که باغ ملت را همراه با پدرش عبدالوهاب قتالی غصب نموده است و در مکان تفریحی هوتل و رستورانت ساخته است .
پس همشریان عزیز منتظر غصب بیشتر پارم ها تفریحی باشند .
محمد ادریس هراتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است