تا دوسال آدرسی برای تروریست‌ها نداریم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۲    ۱۳۹۶/۶/۸ کد خبر: 137941 منبع: پرینت

پس از اعلام استراتژی نو، جنرالان آمریکایی در افغانستان گفته اند تا دوسال آینده تروریست‌ها در افغانستان آدرسی نخواهند داشت.

این نوع اظهارات حکایت از شدت، قاطعیت و آشتی ناپذیری را نشان می دهد. آمریکا گفته است که طالبان را نابود نمی کند و راه صلح باز است اما راه را برای شان نشان می دهد که چه کند؟.

اما موضع آمریکا در برابر داعش و القاعده متفاوت از طالبان دیده می شود.
آمریکا این دو گروه را دعوت به صلح نمی کند و یا راه صلح را برای شان نمی دهد یعنی اینکه همانند سوریه و عراق باید نابود شوند.

طالبان علیرغم اینکه دعوت به صلح شده است اما می گوید تا آخرین عسکر آمریکایی می جنگد. با این وضع شما در باره چشم انداز رجزخوانیها چه فکر می کنید؟

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   برای امریکا باید گفته شود ! جرت! اگر تا ده سال هم بتوانی طالب را گم کنی! آفرین برایت خواهم گفت. مردم افغانستان به زور به بهشت نمی روند ولی به به رضا به دوزخ می روند.
اززاویه دیگر حرف امریکایی درست است اگر تاحال اداره این سپاه جعل ساخته خودشان (امریکا)در دست داشته(ازکنترول صاحبش خارج نشده باشد)باشد به یک قومانده می توانند جنگ را توقف و امنیت را در کشور تامین کنند مثلیکه در شروع لشکر کشی امریکا به افغانستان چنین کردندو طالبان به ساده گی کابل را به مقصد قندهار ترک کردند و بینی کسی در کابل خون نشد و در جریان جنگ هم فقط داشته نظامی کشور را تخریب کردند و بس.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است